Rafał Sławski

Psycholog, Dział Marketingu, Kierownik sekcji Redakcja strony internetowej, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Copywriting Komunikacja korporacyjna Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa relacje z mediami Microsoft Office Project Management Public Relations Social Media Social Media Marketing

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Specjalista ds. PR
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, Dział Marketingu
Główne obowiązki:
- planowanie i realizacja strategii działań PR uczelni
- współpraca z mediami (pozyskiwanie ekspertów do wystąpień medialnych, redagowanie informacji i zaproszeń prasowych, redagowanie komunikatów oraz tekstów promocyjnych)
- działania z zakresu PR wewnętrznego (redakcja i dystrybucja informacji wewnętrznych, obsługa CMS)
- zarządzanie projektami
- monitoring prasy i działań konkurencji
- udział w targach i innych imprezach edukacyjnych
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Specjalista ds. promocji
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, Dział Promocji i Informacji
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Pracownik Informacji
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, Centrum Informacji

Szkolenia i kursy

- Kurs e-laerningowy „Statystyczny drogowskaz” (SPSS for Windows)

- „Public relations, jako narzędzie kształtowania wizerunku organizacji”, Agencja LIGNAR Public Relations, listopad 2001
- "Umiędzynarodowienie szkolnictwa wyższego a public relations polskich uczelni", Stowarzyszenie PR i i Promocji Uczelni Polskich, czerwiec 2007
- "Informatyczne wsparcie kampanii marketingowych w Internecie", Centrum Promocji Informatyki, sierpień 2008

Edukacja

Logo
psychologia społeczna, magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa

Zainteresowania

- psychologia, gry strategiczne, polska literatura fantasy
- biegi długodystansowe (5 km i 10 km),
- krav maga

Inne

DOŚWIADCZENIE POZAZAWODOWE:

- współorganizacja „Obozów Zerówkowych” oraz prowadzenie warsztatów adaptacyjnych dla nowoprzyjętych studentów Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej(w latach 1998-2004)

- doświadczenia dydaktyczne, warsztatowe i szkoleniowe z zakresu komunikacji, technik prezentacyjnych oraz integracji zespołów

UMIEJĘTNOŚCI:

- ZARZĄDZANIE - doświadczenia w zarządzaniu zespołem oraz zarządzaniu projektami
- KOMUNIKACJA - wiedza psychologiczna poparta doświadczeniami w pracy na stanowisku specjalisty ds. PR oraz w obsłudze klienta; nastawienie na rozwiązywanie problemów, orientacja na klienta
- PRACA W ZESPOLE - umiejętności współpracy zdobyte na różnych stanowiskach, doświadczenia w organizacji eventów, współprowadzenie zajęć i warsztatów

- Biegła obsługa komputera - MS Word, MS Excel, MS Access, MS Powerpoint
- Programy graficzne - Corel, Photoshop
- Programy statystyczne - SPSS
- Podstawy programowania HTML z wykorzystaniem PHP
- obsługa i administracja CMS: Joomla, systemy wewnętrzne

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Korea Południowa
Korea Południowa
podróż po Korei Południowej, tradycja, soju, 태권도, LG, Samsung
Krav Maga
Krav Maga
Walka wręcz w bliskim kontakcie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie