Umiejętności
Copywriting
Komunikacja korporacyjna
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
relacje z mediami
Microsoft Office
Project Management
Public Relations
Social Media
Social Media Marketing
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. PR
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, Dział Marketingu
Główne obowiązki:
- planowanie i realizacja strategii działań PR uczelni
- współpraca z mediami (pozyskiwanie ekspertów do wystąpień medialnych, redagowanie informacji i zaproszeń prasowych, redagowanie komunikatów oraz tekstów promocyjnych)
- działania z zakresu PR wewnętrznego (redakcja i dystrybucja informacji wewnętrznych, obsługa CMS)
- zarządzanie projektami
- monitoring prasy i działań konkurencji
- udział w targach i innych imprezach edukacyjnych
- planowanie i realizacja strategii działań PR uczelni
- współpraca z mediami (pozyskiwanie ekspertów do wystąpień medialnych, redagowanie informacji i zaproszeń prasowych, redagowanie komunikatów oraz tekstów promocyjnych)
- działania z zakresu PR wewnętrznego (redakcja i dystrybucja informacji wewnętrznych, obsługa CMS)
- zarządzanie projektami
- monitoring prasy i działań konkurencji
- udział w targach i innych imprezach edukacyjnych
Szkolenia i kursy
- Kurs e-laerningowy „Statystyczny drogowskaz” (SPSS for Windows)
- „Public relations, jako narzędzie kształtowania wizerunku organizacji”, Agencja LIGNAR Public Relations, listopad 2001
- "Umiędzynarodowienie szkolnictwa wyższego a public relations polskich uczelni", Stowarzyszenie PR i i Promocji Uczelni Polskich, czerwiec 2007
- "Informatyczne wsparcie kampanii marketingowych w Internecie", Centrum Promocji Informatyki, sierpień 2008
- „Public relations, jako narzędzie kształtowania wizerunku organizacji”, Agencja LIGNAR Public Relations, listopad 2001
- "Umiędzynarodowienie szkolnictwa wyższego a public relations polskich uczelni", Stowarzyszenie PR i i Promocji Uczelni Polskich, czerwiec 2007
- "Informatyczne wsparcie kampanii marketingowych w Internecie", Centrum Promocji Informatyki, sierpień 2008
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Zainteresowania
- psychologia, gry strategiczne, polska literatura fantasy
- biegi długodystansowe (5 km i 10 km),
- krav maga
- biegi długodystansowe (5 km i 10 km),
- krav maga
Inne
DOŚWIADCZENIE POZAZAWODOWE:
- współorganizacja „Obozów Zerówkowych” oraz prowadzenie warsztatów adaptacyjnych dla nowoprzyjętych studentów Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej(w latach 1998-2004)
- doświadczenia dydaktyczne, warsztatowe i szkoleniowe z zakresu komunikacji, technik prezentacyjnych oraz integracji zespołów
UMIEJĘTNOŚCI:
- ZARZĄDZANIE - doświadczenia w zarządzaniu zespołem oraz zarządzaniu projektami
- KOMUNIKACJA - wiedza psychologiczna poparta doświadczeniami w pracy na stanowisku specjalisty ds. PR oraz w obsłudze klienta; nastawienie na rozwiązywanie problemów, orientacja na klienta
- PRACA W ZESPOLE - umiejętności współpracy zdobyte na różnych stanowiskach, doświadczenia w organizacji eventów, współprowadzenie zajęć i warsztatów
- Biegła obsługa komputera - MS Word, MS Excel, MS Access, MS Powerpoint
- Programy graficzne - Corel, Photoshop
- Programy statystyczne - SPSS
- Podstawy programowania HTML z wykorzystaniem PHP
- obsługa i administracja CMS: Joomla, systemy wewnętrzne
- współorganizacja „Obozów Zerówkowych” oraz prowadzenie warsztatów adaptacyjnych dla nowoprzyjętych studentów Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej(w latach 1998-2004)
- doświadczenia dydaktyczne, warsztatowe i szkoleniowe z zakresu komunikacji, technik prezentacyjnych oraz integracji zespołów
UMIEJĘTNOŚCI:
- ZARZĄDZANIE - doświadczenia w zarządzaniu zespołem oraz zarządzaniu projektami
- KOMUNIKACJA - wiedza psychologiczna poparta doświadczeniami w pracy na stanowisku specjalisty ds. PR oraz w obsłudze klienta; nastawienie na rozwiązywanie problemów, orientacja na klienta
- PRACA W ZESPOLE - umiejętności współpracy zdobyte na różnych stanowiskach, doświadczenia w organizacji eventów, współprowadzenie zajęć i warsztatów
- Biegła obsługa komputera - MS Word, MS Excel, MS Access, MS Powerpoint
- Programy graficzne - Corel, Photoshop
- Programy statystyczne - SPSS
- Podstawy programowania HTML z wykorzystaniem PHP
- obsługa i administracja CMS: Joomla, systemy wewnętrzne
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.