Umiejętności
iOS
Microsoft Office
google drive
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Key Customer Manager i Trener
Konsultant Medyczny i Trener z kilkunastoletnim doświadczeniem w międzynarodowych koncernach farmaceutycznych produkujących leki innowacyjne.
Największe atuty:
• Doświadczenie w skutecznym i efektywnym wprowadzaniu na polski rynek nowych leków z różnych obszarów terapeutycznych, zarówno w kanale Rx, przetargach jak i programach lekowych.
• Umiejętność skutecznej promocji na mocno konkurencyjnym rynku leków onkologicznych ,pulmonologicznych
• Zdolności coachingowe wykorzystywane w praktyce podczas szkolenia nowych przedstawicieli z zakresu wiedzy merytorycznej i marketingowej oraz praktycznych zagadnień pracy przedstawiciela.
• Wysoko rozwinięte zdolności przywódcze i komunikacyjne, budowanie silnych relacji z KOLami, rzetelność, dobra organizacja pracy, silna motywacja na osiąganie wyników oraz zdolność do samodzielnej pracy
• Doświadczenie w różnych obszarach terapeutycznych : kardiologia, neurologia, onkologia, pulmonologia, ortopedia, reumatologia.
Kluczowe obszary specjalizacji:
-promocja oryginalnych leków onkologicznych i pulmonologicznych wśród lekarzy i farmaceutów na terenie 5 województw
- trwałe, utrzymywane na zasadach partnerskich relacje z KOLs, lekarzami onkologami i pulmonologami w regionie
- wiedza merytoryczna (medyczna, produktowa i marketingowa)
- znajomosć przepisów prawa o zamówieniach publicznych oraz procedur NFZ
- praktyczna wiedza niezbędna do wprowadzania nowych leków na rynek
- znajomość zasad wprowadzania i obsługi programów lekowych w polsce
- organizacja konferencji, ogólnopolskich warsztatów i spotkań promocyjnych,
-skuteczna realizacja celów sprzedażowych i wizerunkowych firmy
-samodzielne zarządzanie regionem - realizacja działań informacyjno-promocyjnych, monitoring sprzedaży na podległym terenie i zarządzanie regionalnym budżetem promocyjnym
-dopełnianie formalności administracyjno-prawnych związanych z darowiznami, sponsoringiem i przekazywaniem próbek
- organizacja i realizacja szkoleń dla nowych przedstawicieli (trening) , planowanie indywidualnej ścieżki rozwoju
- współpraca z ogólnopolskimi organizacjami pacjentów
Największe atuty:
• Doświadczenie w skutecznym i efektywnym wprowadzaniu na polski rynek nowych leków z różnych obszarów terapeutycznych, zarówno w kanale Rx, przetargach jak i programach lekowych.
• Umiejętność skutecznej promocji na mocno konkurencyjnym rynku leków onkologicznych ,pulmonologicznych
• Zdolności coachingowe wykorzystywane w praktyce podczas szkolenia nowych przedstawicieli z zakresu wiedzy merytorycznej i marketingowej oraz praktycznych zagadnień pracy przedstawiciela.
• Wysoko rozwinięte zdolności przywódcze i komunikacyjne, budowanie silnych relacji z KOLami, rzetelność, dobra organizacja pracy, silna motywacja na osiąganie wyników oraz zdolność do samodzielnej pracy
• Doświadczenie w różnych obszarach terapeutycznych : kardiologia, neurologia, onkologia, pulmonologia, ortopedia, reumatologia.
Kluczowe obszary specjalizacji:
-promocja oryginalnych leków onkologicznych i pulmonologicznych wśród lekarzy i farmaceutów na terenie 5 województw
- trwałe, utrzymywane na zasadach partnerskich relacje z KOLs, lekarzami onkologami i pulmonologami w regionie
- wiedza merytoryczna (medyczna, produktowa i marketingowa)
- znajomosć przepisów prawa o zamówieniach publicznych oraz procedur NFZ
- praktyczna wiedza niezbędna do wprowadzania nowych leków na rynek
- znajomość zasad wprowadzania i obsługi programów lekowych w polsce
- organizacja konferencji, ogólnopolskich warsztatów i spotkań promocyjnych,
-skuteczna realizacja celów sprzedażowych i wizerunkowych firmy
-samodzielne zarządzanie regionem - realizacja działań informacyjno-promocyjnych, monitoring sprzedaży na podległym terenie i zarządzanie regionalnym budżetem promocyjnym
-dopełnianie formalności administracyjno-prawnych związanych z darowiznami, sponsoringiem i przekazywaniem próbek
- organizacja i realizacja szkoleń dla nowych przedstawicieli (trening) , planowanie indywidualnej ścieżki rozwoju
- współpraca z ogólnopolskimi organizacjami pacjentów
Przedstawiciel Medyczny- dział dermatologii
region działania: województwo lubelskie
-utrzymywałem miejsce w czołówce przedstawicieli w polsce (pierwsze i drugie miejsce sprzedaży)
- współpraca ze środowiskiem dermatologicznym w celu wprowadzenia nowych produktów leczniczych na rynek polski
- w ciągu pierwszego roku uzyskałem udział w rynku prokuktu Clindacne na poziomie 70%
- jako jeden z 2 przedstawicieli otrzymałem nagrodę za sprzedaż 1000 opakowań leku w ciągu miesiąca – Mupirox i Clindacne ,z powodzeniem wprowadziłem na rynek Polski lek Izotek
- skutecznie wprowadziłem na rynek polski 8 leków dermatologicznych, dzięki czemu znacząco zwiększyłem sprzedaż firmy
- organizowałem konsulatacje dermatologiczne i kosmetyczne na podległym mi terenie
- trzykrotnie organizowałem coroczne spotkania Lubelskiego Towarzystwa Dermatologicznego
-utrzymywałem miejsce w czołówce przedstawicieli w polsce (pierwsze i drugie miejsce sprzedaży)
- współpraca ze środowiskiem dermatologicznym w celu wprowadzenia nowych produktów leczniczych na rynek polski
- w ciągu pierwszego roku uzyskałem udział w rynku prokuktu Clindacne na poziomie 70%
- jako jeden z 2 przedstawicieli otrzymałem nagrodę za sprzedaż 1000 opakowań leku w ciągu miesiąca – Mupirox i Clindacne ,z powodzeniem wprowadziłem na rynek Polski lek Izotek
- skutecznie wprowadziłem na rynek polski 8 leków dermatologicznych, dzięki czemu znacząco zwiększyłem sprzedaż firmy
- organizowałem konsulatacje dermatologiczne i kosmetyczne na podległym mi terenie
- trzykrotnie organizowałem coroczne spotkania Lubelskiego Towarzystwa Dermatologicznego
Szkolenia i kursy
2004 – szkolenie z zakresu Neurolingwistycznego Programowania
2003 - szkolenie „Aktywna Sprzedaż” Hofman
2000 - szkolenie w zakresie Kinezjologii Edukacyjnej „ Brain Gym” metody dr Paula Dennisona
ciągłe szkolenia z zakresu profesjonalnych standardów sprzedaży - Roche Polska
Szkolenie z zasad trenowania Przedstawicieli Medycznych w Roche Polska
2003 - szkolenie „Aktywna Sprzedaż” Hofman
2000 - szkolenie w zakresie Kinezjologii Edukacyjnej „ Brain Gym” metody dr Paula Dennisona
ciągłe szkolenia z zakresu profesjonalnych standardów sprzedaży - Roche Polska
Szkolenie z zasad trenowania Przedstawicieli Medycznych w Roche Polska
Specjalizacje
Badania i rozwój
Farmaceutyka/Biotechnologia
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Zainteresowania
Sporty motocyklowe, Turystyka motocyklowa
Organizacje
W roku 2013 uzyskanie Europe Top Performers Award w firmie Roche.