Umiejętności
AutoCAD
CMS
Marketing
Microsoft Office
Social Media Marketing
Sprzedaż
Sprzedaż bezpośrednia
Obsługa klienta
Zarządzanie
Marketing internetowy
Komunikacja Marketingowa
sport
Obsługa reklamacji
HTML + CSS
gospodarka przestrzenna
reklamacje
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
specjalista w Zespół Jakości i Badań w Dziale Marketingu
- administracja poprzez CMS Programu Lojalnościowego,
- audyt Programu Lojalnościowego, czego efektem było usunięcie nieuczciwych użytkowników, konsekwencje służbowe wobec Personelu Restauracji oraz wyegzekwowanie zwrotu kosztów poniesionych na nagrody wydawane w Programie,
- tworzenie i analiza baz danych z Programu Lojalnościowego(raporty i prezentacje w PowerPoint, Excell),
- stworzenie i zarządzanie Procesem Reklamacji Dostaw Centralnych (ścisła współpraca pomiędzy ponad 100 restauracjami, a międzynarodowymi Producentami i Logistami),
- tworzenie i analiza baz danych pod procesy geolokalizacyjne dla obecnych i przyszłych Restauracji,
- przeprowadzanie badań jakościowych,
- pełna weryfikacja i tworzenie pism dotyczących skarg i sugestii odnośnie jakości funkcjonowania restauracji,
- tworzenie baz mailingowych,
- zarządzanie komunikacją z klientami (Facebook),
- weryfikacja poprawności tworzonych materiałów marketingowych,
- edytowanie zawartości treści na stronach WWW w HTML
- audyt Programu Lojalnościowego, czego efektem było usunięcie nieuczciwych użytkowników, konsekwencje służbowe wobec Personelu Restauracji oraz wyegzekwowanie zwrotu kosztów poniesionych na nagrody wydawane w Programie,
- tworzenie i analiza baz danych z Programu Lojalnościowego(raporty i prezentacje w PowerPoint, Excell),
- stworzenie i zarządzanie Procesem Reklamacji Dostaw Centralnych (ścisła współpraca pomiędzy ponad 100 restauracjami, a międzynarodowymi Producentami i Logistami),
- tworzenie i analiza baz danych pod procesy geolokalizacyjne dla obecnych i przyszłych Restauracji,
- przeprowadzanie badań jakościowych,
- pełna weryfikacja i tworzenie pism dotyczących skarg i sugestii odnośnie jakości funkcjonowania restauracji,
- tworzenie baz mailingowych,
- zarządzanie komunikacją z klientami (Facebook),
- weryfikacja poprawności tworzonych materiałów marketingowych,
- edytowanie zawartości treści na stronach WWW w HTML
specjalista w Departamencie Marketingu
- obsługa Procesu Reklamacji Dostaw Centralnych (ścisła współpraca pomiędzy ponad 100 restauracjami, a międzynarodowymi Producentami i Logistami),
- pełna weryfikacja i tworzenie pism dotyczących skarg i sugestii odnośnie jakości funkcjonowania restauracji,
- zarządzanie komunikacją z klientami (Facebook),
- weryfikacja poprawności tworzonych materiałów marketingowych,
- edytowanie zawartości treści na stronach WWW w HTML,
- telefoniczna obsługa Klienta
- pełna weryfikacja i tworzenie pism dotyczących skarg i sugestii odnośnie jakości funkcjonowania restauracji,
- zarządzanie komunikacją z klientami (Facebook),
- weryfikacja poprawności tworzonych materiałów marketingowych,
- edytowanie zawartości treści na stronach WWW w HTML,
- telefoniczna obsługa Klienta
konsultant w departamencie sprzedaży zdalnej (umowa zlecenie)
- pełna weryfikacja i tworzenie pism dotyczących skarg i sugestii odnośnie jakości funkcjonowania restauracji,
- tworzenie miesięcznych raportów sprzedażowych dla wybranej grupy Restauracji,
- zarządzanie komunikacją z klientami (Facebook),
- weryfikacja poprawności tworzonych materiałów marketingowych,
- telefoniczna obsługa Klienta
- tworzenie miesięcznych raportów sprzedażowych dla wybranej grupy Restauracji,
- zarządzanie komunikacją z klientami (Facebook),
- weryfikacja poprawności tworzonych materiałów marketingowych,
- telefoniczna obsługa Klienta
konsultant telefoniczny w Departamencie Sprzedaży Zdalnej
- pełna weryfikacja i tworzenie pism dotyczących skarg i sugestii odnośnie jakości funkcjonowania restauracji,
- tworzenie miesięcznych raportów sprzedażowych dla wybranej grupy Restauracji,
- weryfikacja poprawności tworzonych materiałów marketingowych,
- telefoniczna obsługa Klienta
- tworzenie miesięcznych raportów sprzedażowych dla wybranej grupy Restauracji,
- weryfikacja poprawności tworzonych materiałów marketingowych,
- telefoniczna obsługa Klienta
Szkolenia i kursy
11/2013 AutoCAD - podstawowy
Organizator: ABCAD Autoryzowane Centrum Szkoleniowe
Organizator: ABCAD Autoryzowane Centrum Szkoleniowe
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Marketing
Badania marketingowe
Sprzedaż
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Zainteresowania
sport, podróże, gotowanie, jazda samochodem, budownictwo, architektura, projektowanie, nawiązywanie kontaktów
Grupy
Budownictwo w internecie
Budownictwo w Internecie - czyli jak skutecznie korzystać z Internetu, jako narzędzia pozyskiwania klientów oraz komunikacji z nimi w oparciu o branżowe serwisy internetowe.
Faceci gotują
Grupa skupiająca miłośników dobrego jedzenia, przygotowanego własnymi rękoma. Stworzona po to, by pomóc zapracowanym, pasionym głównie na fastfoodach mężczyznom.
Uwierzcie - gotowanie nie jest trud