Umiejętności
Agile
Analiza biznesowa
Strategia biznesowa
Zarządzanie zmianą
Zarządzanie
Strategia marketingowa
Project Management
Zarządzanie projektami programistycznymi
Przywództwo w zespole
Zarządzanie zespołem
Doświadczenie zawodowe
Koordynator Zespołu ServiceDesk
- dbanie o kluczowe wskaźniki sekcji (KPI)
- działalność operacyjna zapewniająca prawidłowe funkcjonowanie sekcji
- zarządzanie zespołem przez cele i zadania
- kontrolowanie, rozliczanie i motywowanie pracowników
- rozwój pracowników
- rekrutacja i selekcja pracowników
- organizowanie szkoleń
- kształtowanie zasad etyki zawodowej, pracy z zgodnie wartościami firmy
- działalność operacyjna zapewniająca prawidłowe funkcjonowanie sekcji
- zarządzanie zespołem przez cele i zadania
- kontrolowanie, rozliczanie i motywowanie pracowników
- rozwój pracowników
- rekrutacja i selekcja pracowników
- organizowanie szkoleń
- kształtowanie zasad etyki zawodowej, pracy z zgodnie wartościami firmy
Szkolenia i kursy
1998 Szkolenie przeprowadzone przez Potamkin International Polska Sp. z o. o. Office DEPOT z zakresu profesjonalnych technik obsługi klienta
1999 Kurs z zakresu profesjonalnych techniki sprzedaży oraz obsługi klienta przeprowadzany przez PTK Centertel Sp. z o.o.
2005 Szkolenie z zakresu NetWare i Groupwise oraz podstawy administracji Klient Novell 4.9 przeprowadzone przez ABC Data
2006 Coaching indywidualny prowadzony przez Meritum Consulting Beata C..Stępniak (zarządzanie czasem, planowanie strategiczne, zarządzanie emocjami i motywacja, praktyki NLP)
2006 Szkolenie NLP prowadzone przez Meritum Consulting
2006 Warsztaty z coachingu, TP S.A.
2006 Szkolenie Język SQL w bazie danych Oracle , NobleProg
2006 Szkolenie: FreeBSD – zaawansowana administracja systemu, Centrum Edukacyjne Compendium
1999 Kurs z zakresu profesjonalnych techniki sprzedaży oraz obsługi klienta przeprowadzany przez PTK Centertel Sp. z o.o.
2005 Szkolenie z zakresu NetWare i Groupwise oraz podstawy administracji Klient Novell 4.9 przeprowadzone przez ABC Data
2006 Coaching indywidualny prowadzony przez Meritum Consulting Beata C..Stępniak (zarządzanie czasem, planowanie strategiczne, zarządzanie emocjami i motywacja, praktyki NLP)
2006 Szkolenie NLP prowadzone przez Meritum Consulting
2006 Warsztaty z coachingu, TP S.A.
2006 Szkolenie Język SQL w bazie danych Oracle , NobleProg
2006 Szkolenie: FreeBSD – zaawansowana administracja systemu, Centrum Edukacyjne Compendium
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Inne
9fe4d21586d5f92b611dada1668dfe63
Grupy
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Uczelnia powstała w 1996 roku z inicjatywy Prezesa Polskiej Akademii Nauk. Uczelnia jest członkiem KRASP (Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich), jako jedna z dziewięciu szk&o
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.