Umiejętności
Profesjonalizm i skuteczność w działaniu
Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager
Odpowiadałem za całościową współpracę z centralami sieci: Biedronka, Lidl (najwięksi klienci ).
Sukcesy:
• Osiągnąłem największy wzrost sprzedaż produktów: marki własnej i Brand-u.
• Wprowadziłem do sieci JMP cztery nowe produkty –kluczowe dla firmy.
• Inicjowałem, testowałem i wprowadzałem w życie nowe koncepcje produktów np. grill w Biedronce.
• Rozwinąłem sprzedaży produktów na dodatkowych pięciu magazyny centralnych JMP.
• Nawiązałem współpracę z siecią Lidl.
• Doprowadziłem do uzyskaniu tytułu: „Nowy produkt -przebój FMCG 2013”.
Key Account Manager 04.2008-08.2012
McCain Poland Sp. z o.o.(FMCG) nr 1 na świecie .
Odpowiadałem za współpracę z centralami sieci: Auchan, Simply, Carrefour, E.Leclerc, Lewiatan, Topaz, Dystrybutorzy.
Zakres obowiązków:
• Kompleksowo obsługiwałem największych klientów z obszaru sieci międzynarodowych i kluczowych Dystrybutorów.
• Negocjowałem umowy roczne i warunki współpracy.
• Planowałem i realizowałem działania promocyjno- marketingowe.
• Odpowiadałem za nadzór nad realizacjom: kontraktów handlowych, budżetu i założeń P&L.
• Opracowywałem i wdrażałem skuteczne strategie rozwoju sprzedaży będące odpowiedzią na zmieniające się rynek i działania konkurencji.
• Zarządzałem pracą podległego PH.
• Bliska współpraca z działami: logistyki i finansowo-księgowym po stronie klienta i firmy.
• Zarządzałem współpracą z zewnętrznymi Agencjami wspierającymi sprzedaż.
Sukcesy:
• Osiągnąłem największy wzrost marżowości ( 2011/12).
• Zająłem I miejsca w Konkursie na największą sprzedaż produktu 123 Fri’Style (nowość 2010).
• Wdrożyłem skutecznie nowy projekt merchandisingowego (2010/11).
• Zdobiłem tytułu: „Najlepszego KAM-a w roku 2009/10”.
• Nawiązanie współpracę ze strategicznym dla firmy Dystrybutorem.
Key Account Manager 08.2007 – 04.2008
Hygienika S.A. (FMCG)- kluczowy w Polsce producent marki własnej produktów higienicznych. Odpowiadałem za współpracę między innymi z siecią: Biedronka, Carrefour, Grupa Metro.
Sukcesy:
• Nawiązanie współpracy z siecią Kaufland (2008).
• Wdrożenie nowego projektu promocyjnego: Biedronka, Grupa Metro (2008)-wzrost sprzedaży o 28%.
Dyrektor ds. Kluczowych Klientów (Dyrektor Zarządzający) 01.2006 – 07.2007
Lester S.A.(FMCG)- ogólnopolski lider w dystrybucji kosmetyków. Firma z bogatym portfoliem klientów od dużych korporacji po grupy: hurtowni kosmetycznych, farmaceutycznych ,sieci sklepów ogólnospożywczych , kosmetycznych i aptek.
Zakres obowiązków:
• Zarządzałem Działami: Sprzedaży: (RKS i 9 PH), Obsługi Klienta, Zakupów i Logistyki.
• Negocjowałem warunki współpracy z największymi klientami i dostawcami.
• Planowałem i odpowiadałem za realizacji planów sprzedaży.
• Wdrażałem nowe innowacyjne rozwiązania intensyfikujące sprzedaż.
Sukcesy:
• Przyczyniłem się do zdobyci pozycji największego w Polsce dystrybutora produktów Loreal & Garnier (2006-2007)
• Osiągnąłem rekordowy wzrost sprzedaży produktów Gillette (24%-2006) .
• Doprowadziłem do powstanie programu lojalnościowego dla klientów detalicznych - wzrost sprzedaży o 19 %(2006)
• Nawiązanie współpracy z siecią Eko Holding i inne.
Kierownik ds. Kluczowych Klientów 12.2001 – 01.2006
Zakres obowiązków:
• Intensywny rozwój współpracy z nowymi klientami.
• Rozwój sprzedaży kosmetyków, wód selektywnych (perfumy).
• Wzrost marżowości sprzedaży.
• Pozyskanie do współpracy nowych klientów korporacyjnych.
Sukcesy:
• Zbudowałem i rozwinąłem sprzedaż nowego kanału dystrybucji - hurtownie farmaceutyczne. Nawiązanie współpracy między innymi z firmą: Prosper S.A., Intra, Optima, Cefarm, Phoenix Pharma Polska, Vita Plus, Nova (2001-2007) .
• Rozwinąłem sprzedaży nowego działu: klientów korporacyjnych. Najbardziej zyskowny w firmie. Nawiązałem bezpośrednią współpracę, miedzy innymi z firmą: Polfarma, Bayer, Novartis, Sanofi ,GlaxoSmithKline, Nestle, Zdrovit i inne. (2002-2007).
• Osiągnąłem rekordowego w historii firmy wzrostu sprzedaży wód selektywnych o 350% (2003-2007)
• Doprowadziłem do otrzymania dofinansowania z Funduszy Unijnych na wdrożenia nowego systemu informatycznego SAP (2004).
• Największe wzrost wyników marżowych firmy w latach 2002-2004.
Praca w super i hipermarketach (Real-Tesco) 09.1998 - 12.2001
Zastępca Kierownika - Kierownik - Szef Działu
Zakres obowiązków:
• Otwarcie nowego hipermarketu.
• Zarządzanie zakupami i sprzedażą działów: słodycze, spożywczy, nabiał-sery, mrożonki, kosmetyki-chemia, napoje-alkohole.
• Szkolenia i rozwój podległej kadry menedżerskiej.
• Realizacja zakładanych planów sprzedaży i marży w poszczególnych działach.
• Maksymalizacja dochodów z lokalnych kontraktów promocyjnych.
• Rozliczanie i raportowanie finansowe.
Sukcesy:
• Wynegocjowanie od dostawców największego dodatkowego budżetu na otwarcie nowego hipermarketu (2001).
• Zdobycie pozycji nr 1 w Polsce w wielkości sprzedaży działu PGC (2000).
• Wzrost sprzedaży o 17% przy stałym poziome marży (1998-1999)
Sukcesy:
• Osiągnąłem największy wzrost sprzedaż produktów: marki własnej i Brand-u.
• Wprowadziłem do sieci JMP cztery nowe produkty –kluczowe dla firmy.
• Inicjowałem, testowałem i wprowadzałem w życie nowe koncepcje produktów np. grill w Biedronce.
• Rozwinąłem sprzedaży produktów na dodatkowych pięciu magazyny centralnych JMP.
• Nawiązałem współpracę z siecią Lidl.
• Doprowadziłem do uzyskaniu tytułu: „Nowy produkt -przebój FMCG 2013”.
Key Account Manager 04.2008-08.2012
McCain Poland Sp. z o.o.(FMCG) nr 1 na świecie .
Odpowiadałem za współpracę z centralami sieci: Auchan, Simply, Carrefour, E.Leclerc, Lewiatan, Topaz, Dystrybutorzy.
Zakres obowiązków:
• Kompleksowo obsługiwałem największych klientów z obszaru sieci międzynarodowych i kluczowych Dystrybutorów.
• Negocjowałem umowy roczne i warunki współpracy.
• Planowałem i realizowałem działania promocyjno- marketingowe.
• Odpowiadałem za nadzór nad realizacjom: kontraktów handlowych, budżetu i założeń P&L.
• Opracowywałem i wdrażałem skuteczne strategie rozwoju sprzedaży będące odpowiedzią na zmieniające się rynek i działania konkurencji.
• Zarządzałem pracą podległego PH.
• Bliska współpraca z działami: logistyki i finansowo-księgowym po stronie klienta i firmy.
• Zarządzałem współpracą z zewnętrznymi Agencjami wspierającymi sprzedaż.
Sukcesy:
• Osiągnąłem największy wzrost marżowości ( 2011/12).
• Zająłem I miejsca w Konkursie na największą sprzedaż produktu 123 Fri’Style (nowość 2010).
• Wdrożyłem skutecznie nowy projekt merchandisingowego (2010/11).
• Zdobiłem tytułu: „Najlepszego KAM-a w roku 2009/10”.
• Nawiązanie współpracę ze strategicznym dla firmy Dystrybutorem.
Key Account Manager 08.2007 – 04.2008
Hygienika S.A. (FMCG)- kluczowy w Polsce producent marki własnej produktów higienicznych. Odpowiadałem za współpracę między innymi z siecią: Biedronka, Carrefour, Grupa Metro.
Sukcesy:
• Nawiązanie współpracy z siecią Kaufland (2008).
• Wdrożenie nowego projektu promocyjnego: Biedronka, Grupa Metro (2008)-wzrost sprzedaży o 28%.
Dyrektor ds. Kluczowych Klientów (Dyrektor Zarządzający) 01.2006 – 07.2007
Lester S.A.(FMCG)- ogólnopolski lider w dystrybucji kosmetyków. Firma z bogatym portfoliem klientów od dużych korporacji po grupy: hurtowni kosmetycznych, farmaceutycznych ,sieci sklepów ogólnospożywczych , kosmetycznych i aptek.
Zakres obowiązków:
• Zarządzałem Działami: Sprzedaży: (RKS i 9 PH), Obsługi Klienta, Zakupów i Logistyki.
• Negocjowałem warunki współpracy z największymi klientami i dostawcami.
• Planowałem i odpowiadałem za realizacji planów sprzedaży.
• Wdrażałem nowe innowacyjne rozwiązania intensyfikujące sprzedaż.
Sukcesy:
• Przyczyniłem się do zdobyci pozycji największego w Polsce dystrybutora produktów Loreal & Garnier (2006-2007)
• Osiągnąłem rekordowy wzrost sprzedaży produktów Gillette (24%-2006) .
• Doprowadziłem do powstanie programu lojalnościowego dla klientów detalicznych - wzrost sprzedaży o 19 %(2006)
• Nawiązanie współpracy z siecią Eko Holding i inne.
Kierownik ds. Kluczowych Klientów 12.2001 – 01.2006
Zakres obowiązków:
• Intensywny rozwój współpracy z nowymi klientami.
• Rozwój sprzedaży kosmetyków, wód selektywnych (perfumy).
• Wzrost marżowości sprzedaży.
• Pozyskanie do współpracy nowych klientów korporacyjnych.
Sukcesy:
• Zbudowałem i rozwinąłem sprzedaż nowego kanału dystrybucji - hurtownie farmaceutyczne. Nawiązanie współpracy między innymi z firmą: Prosper S.A., Intra, Optima, Cefarm, Phoenix Pharma Polska, Vita Plus, Nova (2001-2007) .
• Rozwinąłem sprzedaży nowego działu: klientów korporacyjnych. Najbardziej zyskowny w firmie. Nawiązałem bezpośrednią współpracę, miedzy innymi z firmą: Polfarma, Bayer, Novartis, Sanofi ,GlaxoSmithKline, Nestle, Zdrovit i inne. (2002-2007).
• Osiągnąłem rekordowego w historii firmy wzrostu sprzedaży wód selektywnych o 350% (2003-2007)
• Doprowadziłem do otrzymania dofinansowania z Funduszy Unijnych na wdrożenia nowego systemu informatycznego SAP (2004).
• Największe wzrost wyników marżowych firmy w latach 2002-2004.
Praca w super i hipermarketach (Real-Tesco) 09.1998 - 12.2001
Zastępca Kierownika - Kierownik - Szef Działu
Zakres obowiązków:
• Otwarcie nowego hipermarketu.
• Zarządzanie zakupami i sprzedażą działów: słodycze, spożywczy, nabiał-sery, mrożonki, kosmetyki-chemia, napoje-alkohole.
• Szkolenia i rozwój podległej kadry menedżerskiej.
• Realizacja zakładanych planów sprzedaży i marży w poszczególnych działach.
• Maksymalizacja dochodów z lokalnych kontraktów promocyjnych.
• Rozliczanie i raportowanie finansowe.
Sukcesy:
• Wynegocjowanie od dostawców największego dodatkowego budżetu na otwarcie nowego hipermarketu (2001).
• Zdobycie pozycji nr 1 w Polsce w wielkości sprzedaży działu PGC (2000).
• Wzrost sprzedaży o 17% przy stałym poziome marży (1998-1999)
Szkolenia i kursy
10.2011 Negocjacje z sieciami AD 2012 – McHayes&StewardGroup
05.2010 Techniki Przejmowania Klientów Konkurencji - B&O Navigator
06.2008 Sprzedaż do Sieci 2008 – McHayes&StewardGroup
08.2006 Zarządzanie Personelem – prowadzone przez PARP
10.2006 Treningi umiejętności menadżera ze wsparciem narzędzi informatycznych –
Rachunkowość menedżerska - prowadzona przez Intygo Polska Sp. z o.o.
08.2001 Współczesna etykieta biznesu-prowadzona przez The Prootocol School of Poland
10.1998 Certyfikat wydany przez Warszawską Giełdę Towarową S.A.
05.2010 Techniki Przejmowania Klientów Konkurencji - B&O Navigator
06.2008 Sprzedaż do Sieci 2008 – McHayes&StewardGroup
08.2006 Zarządzanie Personelem – prowadzone przez PARP
10.2006 Treningi umiejętności menadżera ze wsparciem narzędzi informatycznych –
Rachunkowość menedżerska - prowadzona przez Intygo Polska Sp. z o.o.
08.2001 Współczesna etykieta biznesu-prowadzona przez The Prootocol School of Poland
10.1998 Certyfikat wydany przez Warszawską Giełdę Towarową S.A.
Edukacja
Zainteresowania
Psychologia, tenis stołowy (Mistrzostwo Szkoły ), piłka nożna, podróże egzotyczne
Organizacje
Zainteresowania
marketing-„Koło Naukowe Menedżerów ”
sport-tenis stołowy (mistrz szkoły), piłka nożna
artykułu w prasie handlowej -Kosmetyki
marketing-„Koło Naukowe Menedżerów ”
sport-tenis stołowy (mistrz szkoły), piłka nożna
artykułu w prasie handlowej -Kosmetyki
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Afryka.. Europa.. Świat.. czyli o Międzykulturowym WSPÓŁISTNIENIU
O tym jak postrzegamy innych - plusy i minusy integracji/współistnienia. Miejsce wymiany opinii i zadawania trudnych pytań. Zapraszam wszystkich, ktorym pojęcie rasimu jest obce a ciekawość jest zawsz
Bajecznie Kolorowa Etiopia d. ABISYNIA
Dla tych, którzy chcą wiedzieć jak NAPRAWDĘ WYGLĄDA DZISIEJSZA ETIOPIA! i może kiedyś ją odwiedzić :) Generalnie dla sympatyków AFRYKI i podróży.
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
DobraLogistyka.pl
DobraLogistyka.pl jest polskim wortalem branży TSL, specjalizującym się dostarczaniu informacji wspomagających sektor Transportowo-Spedycyjno-Logistyczny w Polsce. Serwis jest źródłem informacji o wyd
GL - Po godzinach
Pogawędki "na luzie". Zakątek dla tych, którzy chcą się uśmiechnąć lub odstresować.
GM Solutions
GM Solutions działa na rynku usług szkoleniowych i doradczych, specjalizuje się w opracowywaniu i realizacji projektów wdrożeniowych oraz kompleksowych programów rozwoju personelu.
humor - dowcip
grupa jest dla osób, które uwielbiają się śmiać - wpisz tylko zasłyszany, otrzymany (mail,gg) kawał, nie komentuj innych i baw się dobrze. BEZ MODEROWANIA
Klub Dyrektorów i Dyrektorek
WIEDZA=>DOŚWIADCZENIA=>IMPREZY DLA VIP =>Networking
Środowisko wymiany wiedzy i doświadczeń dla dyrektorów i dyrektorek, Networking pełną parą...:))