Doświadczenie zawodowe
Facility Manager P.M.E. (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia)
Odpowiedzialny za stan techniczny, istniejących sklepów spółki w następujących krajach:
Polska, Czechy, Węgry, Słowacja, Rumunia, ponad 200 placówek.
Kierowanie zespołem 12 menagerów regionalnych.
Utrzymanie istniejących sklepów w wysokim standarcie estetycznym i technicznym.
Planowanie i realizacja budżetów.
Koordynacja współpracy z firmami zewnętrznymi.
Wdrażanie ulepszeń w istniejących sklepach.
Zażadzanie kosztami i ekspluatacją mediów (konsumcja energii elektrycznej).
Polska, Czechy, Węgry, Słowacja, Rumunia, ponad 200 placówek.
Kierowanie zespołem 12 menagerów regionalnych.
Utrzymanie istniejących sklepów w wysokim standarcie estetycznym i technicznym.
Planowanie i realizacja budżetów.
Koordynacja współpracy z firmami zewnętrznymi.
Wdrażanie ulepszeń w istniejących sklepach.
Zażadzanie kosztami i ekspluatacją mediów (konsumcja energii elektrycznej).
Project Responsible
Stworzenie nowych sklepów H&M w ramach powierzonego budżetu przy zachowaniu standardów wewnętrznych firmy.
Nadzór inwestorski nad inwestycją (budżetem) w nowe sklepy.
Nadzór nad projektem, współpraca z biurem projektowym.
Przeprowadzanie przetargów na prace budowlane.
Współpraca z Wynajmującym, koordynacja prac projektowych, budowlanych, koordynacja zatowarowania.
Odbiór techniczny i budowlany od wykonawców wewnętrznych i zewnętrznych.
Projekty za które byłem odpowiedzialny, to między innymi:
Sklep H&M w C.H. Galeria Leszno,
Sklep H&M w C.H. Galeria Zielona Puławy,
Sklep H&M w C.H. Galeria Szperk Gdynia,
Sklep H&M w C.H. Rzeszów Millenium Hall,
Sklep H&M w C.H. Magnolia Wrocław,
Sklep H&M w C.H. Pasaż Łódzki,
Sklep H&M w C.H. Niva Oświęcim,
Sklep H&M w C.H. Promenada Warszawa (rozbudowa istniejącego sklepu),
Sklep H&M w C.H. Sarni Stok Bielsko Biała.
I dwa sklepy nowej ekskluzywnej marki H&M: COS
Sklep COS w C.H. Mysia 3, Warszawa,
Sklep COS w C.H. Stary Browar, Poznań (wyjątkowy projekt, adaptacja zabytkowego budynku pod nadzorem konserwatora zabytków, stojącego w centralnej osi wewnętrznego dziedzińca centrum).
Nadzór inwestorski nad inwestycją (budżetem) w nowe sklepy.
Nadzór nad projektem, współpraca z biurem projektowym.
Przeprowadzanie przetargów na prace budowlane.
Współpraca z Wynajmującym, koordynacja prac projektowych, budowlanych, koordynacja zatowarowania.
Odbiór techniczny i budowlany od wykonawców wewnętrznych i zewnętrznych.
Projekty za które byłem odpowiedzialny, to między innymi:
Sklep H&M w C.H. Galeria Leszno,
Sklep H&M w C.H. Galeria Zielona Puławy,
Sklep H&M w C.H. Galeria Szperk Gdynia,
Sklep H&M w C.H. Rzeszów Millenium Hall,
Sklep H&M w C.H. Magnolia Wrocław,
Sklep H&M w C.H. Pasaż Łódzki,
Sklep H&M w C.H. Niva Oświęcim,
Sklep H&M w C.H. Promenada Warszawa (rozbudowa istniejącego sklepu),
Sklep H&M w C.H. Sarni Stok Bielsko Biała.
I dwa sklepy nowej ekskluzywnej marki H&M: COS
Sklep COS w C.H. Mysia 3, Warszawa,
Sklep COS w C.H. Stary Browar, Poznań (wyjątkowy projekt, adaptacja zabytkowego budynku pod nadzorem konserwatora zabytków, stojącego w centralnej osi wewnętrznego dziedzińca centrum).
Shop Logistic Responsible Planned Market East (Polska, Węgry, Czechy, Słowacja, Rumunia)
Implementacja systemu efektywnego zarządzania przepływem towaru w sieci sprzedaży, tzw. door to door.
Rozwiązanie zostało wprowadzone we wszystkich placówkach sprzedaży (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia).
Efektem było zmniejszenie ilości czasu w jakim towar był dostępny dla klienta przy jednoczesnym obniżeniu kosztów (wyższa efektywność, mniejsza ilość koniecznych roboczogodzin).
Rozwiązanie zostało wprowadzone we wszystkich placówkach sprzedaży (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia).
Efektem było zmniejszenie ilości czasu w jakim towar był dostępny dla klienta przy jednoczesnym obniżeniu kosztów (wyższa efektywność, mniejsza ilość koniecznych roboczogodzin).
Security Manager Planned Market East (Polska, Węgry, Czechy, Słowacja)
- odpowiedzialny za wprowadzenie oszczędności i zwiększenie efektywności budżetu
- inwentaryzacja roczna, organizacja i wyniki
- audyt wewnętrzny
- ujednolicenie procedur wewnętrznych
- zarządzanie międzynarodowym zespołem
- wdrażanie procedur wewnętrznych zgodnych z wymaganiami lokalnymi i firmy
- zapobieganie potencjalnym zagrożeniom
- zgodność przepisów wewnętrznych z przepisami BHP i PPOŻ
- zwiększenie efektywności działu
- inwentaryzacja roczna, organizacja i wyniki
- audyt wewnętrzny
- ujednolicenie procedur wewnętrznych
- zarządzanie międzynarodowym zespołem
- wdrażanie procedur wewnętrznych zgodnych z wymaganiami lokalnymi i firmy
- zapobieganie potencjalnym zagrożeniom
- zgodność przepisów wewnętrznych z przepisami BHP i PPOŻ
- zwiększenie efektywności działu
Area Controller
Obowiązki - do czerwca 2006 Area Controller na całą Polskę, po podziale odpowiedzialny za Polskę północną i centralną
- wynik finansowy sklepów
- maksymalizacja sprzedaży
- dbałość o efektywność pracy
- kontrola kosztów
- szkolenie kadry kierowniczej, zarówno kierowników sklepów jak i kierowników działów
- szkolenie Area Controllerów i Area Managerów
- alokacja towaru (maksymalizacja sprzedaży przy minimalizacji magazynów)
- tworzenie budżetów na kolejne lata finansowe
- kontrola realizacji założeń budżetu
- raportowanie finansowe
- motywowanie pracowników i edukacja pracowników w kierunku ekonomicznym
- rozliczenie kosztów wewnętrznych
- wynik finansowy sklepów
- maksymalizacja sprzedaży
- dbałość o efektywność pracy
- kontrola kosztów
- szkolenie kadry kierowniczej, zarówno kierowników sklepów jak i kierowników działów
- szkolenie Area Controllerów i Area Managerów
- alokacja towaru (maksymalizacja sprzedaży przy minimalizacji magazynów)
- tworzenie budżetów na kolejne lata finansowe
- kontrola realizacji założeń budżetu
- raportowanie finansowe
- motywowanie pracowników i edukacja pracowników w kierunku ekonomicznym
- rozliczenie kosztów wewnętrznych
Kierownik Sklepu H&M Promenada, Asystent Area Controllera
Poza obowiązkami kierownika - przygotowywanie zestawień tygodniowej sprzedaży
- przygotowywanie prezentacji na spotkania kierowników
- współudział w tworzeniu budżetu dla firmy na przyszły rok
- organizacja, trening, wprowadzenie nowe3go systemu planowania pracy w firmie
- analizy dla Area Controllera
- przygotowywanie prezentacji na spotkania kierowników
- współudział w tworzeniu budżetu dla firmy na przyszły rok
- organizacja, trening, wprowadzenie nowe3go systemu planowania pracy w firmie
- analizy dla Area Controllera
Kierownik Sklepu H&M w Jankach
Poza obowiązkami kierownika - rekrutacja personelu (w tym również kadry kierowniczej do
nowych sklepów)
- szkolenie nowych pracowników i nowych managerów
- szkolenie kadry kierowniczej H&M z zakresu „Bezpieczeństwa wewnętrznego”
Szkolenia - miesięczne szkolenie kierownicze w jednym ze sklepów H&M
w Berlinie, oraz szkolenie H&M Leadership
- nadzorowanie otwarcia nowych sklepów H&M
nowych sklepów)
- szkolenie nowych pracowników i nowych managerów
- szkolenie kadry kierowniczej H&M z zakresu „Bezpieczeństwa wewnętrznego”
Szkolenia - miesięczne szkolenie kierownicze w jednym ze sklepów H&M
w Berlinie, oraz szkolenie H&M Leadership
- nadzorowanie otwarcia nowych sklepów H&M
Kierownik Sklepu CUBUS Galeria Łódzka oraz nadzór nad sklepem CUBUS King Cross Łodź
- organizacja otwarcia sklepu
- rekrutacja personelu
- zatowarowanie sklepu
- zarządzanie personelem (max. 20 osób)
- tworzenie wizerunku firmy na nowym terenie
- szkolenie personelu (w tym również kierowników działów)
- przygotowanie akcji promocyjnych
- współpraca z księgowością i logistyką
- kontrola kosztów i realizacji założonych budżetów
- 2000 r. samodzielne przeprowadzenie projektu otwarcia pierwszego sklepu sieci CUBUS w Krakowie
- 2000 r. wybór kolekcji na rok 2001 dla sieci sklepów CUBUS w Polsce
- rekrutacja personelu
- zatowarowanie sklepu
- zarządzanie personelem (max. 20 osób)
- tworzenie wizerunku firmy na nowym terenie
- szkolenie personelu (w tym również kierowników działów)
- przygotowanie akcji promocyjnych
- współpraca z księgowością i logistyką
- kontrola kosztów i realizacji założonych budżetów
- 2000 r. samodzielne przeprowadzenie projektu otwarcia pierwszego sklepu sieci CUBUS w Krakowie
- 2000 r. wybór kolekcji na rok 2001 dla sieci sklepów CUBUS w Polsce
Przedstawiciel – negocjator
Zurich Ubezpieczenie Service Sp. z o.o. Międzynarodowy Koncern Ubezpieczeniowy
- kontakty i obsługa klientów (m.in. Coca-Cola, Whirlpool,
Red Bull, Astra Pharmaceuticas, Nobiles)
- raportowanie do głównego biura w Zurichu raz innych oddziałów
- współpraca z Brokerami i Towarzystwami Ubezpieczeniowymi na terenie kraju (Warta, PZU, Hestia AON, Marsh&McLennan)
- codzienna kontrola i obserwacja rynku ubezpieczeniowego,
- administrowanie biura
Red Bull, Astra Pharmaceuticas, Nobiles)
- raportowanie do głównego biura w Zurichu raz innych oddziałów
- współpraca z Brokerami i Towarzystwami Ubezpieczeniowymi na terenie kraju (Warta, PZU, Hestia AON, Marsh&McLennan)
- codzienna kontrola i obserwacja rynku ubezpieczeniowego,
- administrowanie biura
Koordynator ds. Programu Diners, Club Specjalista
PolCard Sp. z o.o. Zespół Współpracy z Bankami
Koordynator ds. Programu Diners Club
- przygotowanie programu wydania przez Diners Club
International kart kredytowych DC we współpracy z Polskimi Bankami
- przygotowanie i rozprowadzenie bieżących rozliczeń finansowych
- serwis i obsługa klientów Diners Club na terenie kraju
- szkolenie pracowników
Specjalista
- sporządzanie umów pomiędzy PolCardem i Bankami
- reklamacje klientów
- kontakty z Visa International i Master Card
- przygotowanie wewnętrznego systemu komputerowego do współpracy z pozostałymi Bankami
- przygotowanie programu wydania przez Diners Club
International kart kredytowych DC we współpracy z Polskimi Bankami
- przygotowanie i rozprowadzenie bieżących rozliczeń finansowych
- serwis i obsługa klientów Diners Club na terenie kraju
- szkolenie pracowników
Specjalista
- sporządzanie umów pomiędzy PolCardem i Bankami
- reklamacje klientów
- kontakty z Visa International i Master Card
- przygotowanie wewnętrznego systemu komputerowego do współpracy z pozostałymi Bankami
Zespół Autoryzacji Szef zmiany – Referent Zespół Obsługi Klienta Referent
- obsługa i szkolenie usługodawców w zakresie realizacji i przyjmowania płatności kartami
- obsługa rachunków klientów
- autoryzacja płatności i wpłat gotówki z kart kredytowych
- serwis posiadacza kart Banku PeKaO S.A.
- obsługa klientów kont ze statusem VIP
- obsługa rachunków klientów
- autoryzacja płatności i wpłat gotówki z kart kredytowych
- serwis posiadacza kart Banku PeKaO S.A.
- obsługa klientów kont ze statusem VIP
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy