Rafał Piekarski

Facility Manager Market East, H&M Hennes & Mauritz Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

H&M Hennes & Mauritz Sp. z o.o
Facility Manager P.M.E. (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia)
Odpowiedzialny za stan techniczny, istniejących sklepów spółki w następujących krajach:
Polska, Czechy, Węgry, Słowacja, Rumunia, ponad 200 placówek.
Kierowanie zespołem 12 menagerów regionalnych.
Utrzymanie istniejących sklepów w wysokim standarcie estetycznym i technicznym.
Planowanie i realizacja budżetów.
Koordynacja współpracy z firmami zewnętrznymi.
Wdrażanie ulepszeń w istniejących sklepach.
Zażadzanie kosztami i ekspluatacją mediów (konsumcja energii elektrycznej).
H&M Hennes & Mauritz Sp. z o.o
Project Responsible
Stworzenie nowych sklepów H&M w ramach powierzonego budżetu przy zachowaniu standardów wewnętrznych firmy.
Nadzór inwestorski nad inwestycją (budżetem) w nowe sklepy.
Nadzór nad projektem, współpraca z biurem projektowym.
Przeprowadzanie przetargów na prace budowlane.
Współpraca z Wynajmującym, koordynacja prac projektowych, budowlanych, koordynacja zatowarowania.
Odbiór techniczny i budowlany od wykonawców wewnętrznych i zewnętrznych.
Projekty za które byłem odpowiedzialny, to między innymi:

Sklep H&M w C.H. Galeria Leszno,
Sklep H&M w C.H. Galeria Zielona Puławy,
Sklep H&M w C.H. Galeria Szperk Gdynia,
Sklep H&M w C.H. Rzeszów Millenium Hall,
Sklep H&M w C.H. Magnolia Wrocław,
Sklep H&M w C.H. Pasaż Łódzki,
Sklep H&M w C.H. Niva Oświęcim,
Sklep H&M w C.H. Promenada Warszawa (rozbudowa istniejącego sklepu),
Sklep H&M w C.H. Sarni Stok Bielsko Biała.

I dwa sklepy nowej ekskluzywnej marki H&M: COS

Sklep COS w C.H. Mysia 3, Warszawa,
Sklep COS w C.H. Stary Browar, Poznań (wyjątkowy projekt, adaptacja zabytkowego budynku pod nadzorem konserwatora zabytków, stojącego w centralnej osi wewnętrznego dziedzińca centrum).
H&M Hennes & Mauritz Sp. z o.o.
Shop Logistic Responsible Planned Market East (Polska, Węgry, Czechy, Słowacja, Rumunia)
Implementacja systemu efektywnego zarządzania przepływem towaru w sieci sprzedaży, tzw. door to door.
Rozwiązanie zostało wprowadzone we wszystkich placówkach sprzedaży (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia).
Efektem było zmniejszenie ilości czasu w jakim towar był dostępny dla klienta przy jednoczesnym obniżeniu kosztów (wyższa efektywność, mniejsza ilość koniecznych roboczogodzin).
H&M Hennes & Mauritz Sp. z o.o.
Security Manager Planned Market East (Polska, Węgry, Czechy, Słowacja)
- odpowiedzialny za wprowadzenie oszczędności i zwiększenie efektywności budżetu
- inwentaryzacja roczna, organizacja i wyniki
- audyt wewnętrzny
- ujednolicenie procedur wewnętrznych
- zarządzanie międzynarodowym zespołem
- wdrażanie procedur wewnętrznych zgodnych z wymaganiami lokalnymi i firmy
- zapobieganie potencjalnym zagrożeniom
- zgodność przepisów wewnętrznych z przepisami BHP i PPOŻ
- zwiększenie efektywności działu
H&M Hennes & Mauritz Sp. z o.o.
Area Controller
Obowiązki - do czerwca 2006 Area Controller na całą Polskę, po podziale odpowiedzialny za Polskę północną i centralną
- wynik finansowy sklepów
- maksymalizacja sprzedaży
- dbałość o efektywność pracy
- kontrola kosztów
- szkolenie kadry kierowniczej, zarówno kierowników sklepów jak i kierowników działów
- szkolenie Area Controllerów i Area Managerów
- alokacja towaru (maksymalizacja sprzedaży przy minimalizacji magazynów)
- tworzenie budżetów na kolejne lata finansowe
- kontrola realizacji założeń budżetu
- raportowanie finansowe
- motywowanie pracowników i edukacja pracowników w kierunku ekonomicznym
- rozliczenie kosztów wewnętrznych
H&M Hennes & Mauritz Sp. z o.o.
Kierownik Sklepu H&M Promenada, Asystent Area Controllera
Poza obowiązkami kierownika - przygotowywanie zestawień tygodniowej sprzedaży
- przygotowywanie prezentacji na spotkania kierowników
- współudział w tworzeniu budżetu dla firmy na przyszły rok
- organizacja, trening, wprowadzenie nowe3go systemu planowania pracy w firmie
- analizy dla Area Controllera
H&M Hennes & Mauritz Sp. z o.o.
Citycoach Poznań
Obowiązki - rekrutacja i szkolenie nowych kierowników sklepu
- nadzór nad sklepami
- wsparcie dla obecnych kierowników sklepów
H&M Hennes & Mauritz Sp. z o.o.
Kierownik Sklepu H&M w Jankach
Poza obowiązkami kierownika - rekrutacja personelu (w tym również kadry kierowniczej do
nowych sklepów)
- szkolenie nowych pracowników i nowych managerów
- szkolenie kadry kierowniczej H&M z zakresu „Bezpieczeństwa wewnętrznego”

Szkolenia - miesięczne szkolenie kierownicze w jednym ze sklepów H&M
w Berlinie, oraz szkolenie H&M Leadership
- nadzorowanie otwarcia nowych sklepów H&M
H&M Hennes & Mauritz Sp. z o.o.
Kierownik Działu Damskiego w pierwszym sklepie H&M w Polsce
- pomoc w organizacji struktury firmy
- szkolenia w Niemczech
- zarządzanie personelem (20-50 osób)
- współpraca z suportem (pracownicy z Niemiec)
- dbałość o zatowarowanie magazynu i stany towarowe
- raportowanie sprzedaży
Varner Polska Ltd. Sp. z o.o.
Kierownik Sklepu CUBUS Galeria Łódzka oraz nadzór nad sklepem CUBUS King Cross Łodź
- organizacja otwarcia sklepu
- rekrutacja personelu
- zatowarowanie sklepu
- zarządzanie personelem (max. 20 osób)
- tworzenie wizerunku firmy na nowym terenie
- szkolenie personelu (w tym również kierowników działów)
- przygotowanie akcji promocyjnych
- współpraca z księgowością i logistyką
- kontrola kosztów i realizacji założonych budżetów
- 2000 r. samodzielne przeprowadzenie projektu otwarcia pierwszego sklepu sieci CUBUS w Krakowie
- 2000 r. wybór kolekcji na rok 2001 dla sieci sklepów CUBUS w Polsce
Logo
Kierownik Sklepu, prokurent firmy
Nille Targówek Sp. z o.o.
- organizacja sklepu
- rejestracja spółki (nip, regon)
- wyposażenie sklepu
- rekrutacja personelu
- współpraca z księgową
- zamówienia
- bieżąca obsługa sklepu
- raportowanie do Norwegii
- wyszukiwanie potencjalnych lokalizacji na nowe sklepy
Logo
Przedstawiciel – negocjator
Zurich Ubezpieczenie Service Sp. z o.o. Międzynarodowy Koncern Ubezpieczeniowy
- kontakty i obsługa klientów (m.in. Coca-Cola, Whirlpool,
Red Bull, Astra Pharmaceuticas, Nobiles)
- raportowanie do głównego biura w Zurichu raz innych oddziałów
- współpraca z Brokerami i Towarzystwami Ubezpieczeniowymi na terenie kraju (Warta, PZU, Hestia AON, Marsh&McLennan)
- codzienna kontrola i obserwacja rynku ubezpieczeniowego,
- administrowanie biura
Logo
Koordynator ds. Programu Diners, Club Specjalista
PolCard Sp. z o.o. Zespół Współpracy z Bankami
Koordynator ds. Programu Diners Club
- przygotowanie programu wydania przez Diners Club
International kart kredytowych DC we współpracy z Polskimi Bankami
- przygotowanie i rozprowadzenie bieżących rozliczeń finansowych
- serwis i obsługa klientów Diners Club na terenie kraju
- szkolenie pracowników

Specjalista

- sporządzanie umów pomiędzy PolCardem i Bankami
- reklamacje klientów
- kontakty z Visa International i Master Card
- przygotowanie wewnętrznego systemu komputerowego do współpracy z pozostałymi Bankami
Centrum Kart Sa
Zespół Autoryzacji Szef zmiany – Referent Zespół Obsługi Klienta Referent
- obsługa i szkolenie usługodawców w zakresie realizacji i przyjmowania płatności kartami
- obsługa rachunków klientów
- autoryzacja płatności i wpłat gotówki z kart kredytowych
- serwis posiadacza kart Banku PeKaO S.A.
- obsługa klientów kont ze statusem VIP
Logo
Oficjalny Przedstawiciel
Agencja Mody i Promocji „Legenda”
organizacja i obsługa imprez kulturalnych oraz promocyjnych
- współpraca ze sponsorami, kontrola realizacji warunków
umów o sponsorowaniu

Specjalizacje

Marketing
Marketing handlowy