Umiejętności
Obsługa kluczowych klientów
MS Office
Prawo jazdy kat B
obsługa klienta biznesowego
negocjacje i techniki sprzedaży
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager
KAM w dziale Monitoringu Mobilnego (GPS); zakres obowiązków: sprzedaż usług, pozyskiwanie nowych i obsługa dotychczasowych klientów firmy, przygotowywanie ofert, negocjacje z kluczowymi klientami (i nie tylko), wsparcie i szkolenia nowych pracowników, koordynowanie procesu realizacji umów, współpraca z departamentami odpowiedzialnymi za realizację kontraktów (Dział Techniczny, Stacja Monitorowania, Dział Fakturowania, BOK).
Dyrektor Handlowy
TBM Telecom Sp. z o.o.
funkcje doradcze (optymalizowanie kosztów w stosunku do przychodów), sprzedażowe (sprzedaż usług telekomunikacyjnych do klientów korporacyjnych), zakupowe (pozyskiwanie infrastruktury telekomunikacyjnej), współpraca z operatorami telekomunikacyjnymi, koordynowanie pracy pracowników działu handlowego i technicznego.
Dyrektor ds. Projektów Telekomunikacyjnych
1.stworzenie i wdrożenie procedur związanych ze sprzedażą usług telekomunikacyjnych, kontakt z operatorami telekomunikacyjnymi, zarządzanie portfelem kluczowych klientów.
2.Koordynacja realizacji zawartych umów i projektów.
3. Współpraca z partnerami oraz pośrednikami telekomunikacyjnymi, dostawcami sprzętu telekomunikacyjnego.
2.Koordynacja realizacji zawartych umów i projektów.
3. Współpraca z partnerami oraz pośrednikami telekomunikacyjnymi, dostawcami sprzętu telekomunikacyjnego.
Główny Specjalista - Key Account Manager
1.Realizacja planów sprzedaży usług telekomunikacyjnych poprzez realizację założonego budżetu sprzedaży,
2. Koordynacja realizacji zawartych umów i projektów,
3. Współpraca z partnerami oraz pośrednikami telekomunikacyjnymi, dostawcami sprzętu telekomunikacyjnego,
4. Pozyskiwanie klientów z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży, oraz własnych doświadczeń,
5. Procesowanie przygotowania oferty handlowej firmy (sprawdzenie możliwości technicznych, warunków ekonomicznych, prawnych itp),
6. Udział w procesie przygotowania i negocjacji umów sprzedaży usług telekomunikacyjnych,
7. Raportowanie sprzedażowe, planowanie, prognozowanie i ustalania budżetów,
8. Monitorowanie należności oraz poprawności wystawianych FV sprzedażowych
sprzedaż usług telekomunikacyjnych, pozyskiwanie klientów na terenie całej Polski, obsługa kluczowych klientów firmy, przygotowywanie i prezentacja oferty firmy, koordynowanie procesów realizacyjnych, współpraca z działem technicznym, z działem fakturowania, z działem zakupowym.
2. Koordynacja realizacji zawartych umów i projektów,
3. Współpraca z partnerami oraz pośrednikami telekomunikacyjnymi, dostawcami sprzętu telekomunikacyjnego,
4. Pozyskiwanie klientów z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży, oraz własnych doświadczeń,
5. Procesowanie przygotowania oferty handlowej firmy (sprawdzenie możliwości technicznych, warunków ekonomicznych, prawnych itp),
6. Udział w procesie przygotowania i negocjacji umów sprzedaży usług telekomunikacyjnych,
7. Raportowanie sprzedażowe, planowanie, prognozowanie i ustalania budżetów,
8. Monitorowanie należności oraz poprawności wystawianych FV sprzedażowych
sprzedaż usług telekomunikacyjnych, pozyskiwanie klientów na terenie całej Polski, obsługa kluczowych klientów firmy, przygotowywanie i prezentacja oferty firmy, koordynowanie procesów realizacyjnych, współpraca z działem technicznym, z działem fakturowania, z działem zakupowym.
Szkolenia i kursy
1. warsztaty pt. “Techniki sprzedaży i kontakt z klientem” (dyplom)
2. warsztaty pt. “Negocjacje” (dyplom)
2. warsztaty pt. “Negocjacje” (dyplom)
Zainteresowania
robienie zdjęć wszystkim i wszystkiemu, podróżowanie/zwiedzanie, książka, wędkowanie, piłka nożna syna :)