Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Strategia biznesowa
Zarządzanie kluczowymi klientami
Strategia marketingowa
Negocjacje
New Business Development
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager
Obowiązki:
- odpowiedzialny za współpracę z klientem Rossmann i Selgros
- negocjacje warunków handlowych
- planowanie i realizacja budżetów
- przygotowywanie i realizacja planów promocyjnych
- współpraca z Reprezentantami Handlowymi
- Analizy kategorii chemii gospodarczej
- odpowiedzialny za jedną osobę - Junior Key Account Manager
- odpowiedzialny za współpracę z klientem Rossmann i Selgros
- negocjacje warunków handlowych
- planowanie i realizacja budżetów
- przygotowywanie i realizacja planów promocyjnych
- współpraca z Reprezentantami Handlowymi
- Analizy kategorii chemii gospodarczej
- odpowiedzialny za jedną osobę - Junior Key Account Manager
Junior Key Account Manager
- obsługa klientów z kanału supermarketów i kanału alternatywego (Alma Market, Polomarket, Billa, Superpharm, Rossman, Media Markt)
- pozyskiwanie nowych klientów
- wspieranie działu KA w zakresie analizy danych z wewnętrznych systemów BI/BW, danych Nielsena, danych scannigowych MEMRB z poszczególnych KA
- analiza rentowności klientów, tworzenie i wykorzystanie formatek do śledzenia i realizacji planów sprzedażowych,wykorzystania budżetów
- ocena efektywności akcji promocyjnych ze wszystkich kanałów sprzedaży
- raportowanie sprzedaży oraz warunków handlowych top KA do centrali Red Bull sp. z o. o.
- pozyskiwanie nowych klientów
- wspieranie działu KA w zakresie analizy danych z wewnętrznych systemów BI/BW, danych Nielsena, danych scannigowych MEMRB z poszczególnych KA
- analiza rentowności klientów, tworzenie i wykorzystanie formatek do śledzenia i realizacji planów sprzedażowych,wykorzystania budżetów
- ocena efektywności akcji promocyjnych ze wszystkich kanałów sprzedaży
- raportowanie sprzedaży oraz warunków handlowych top KA do centrali Red Bull sp. z o. o.
Analityk Sprzedaży ds. kluczowych klientów
- stworzenie narzędzi do śledzenia budżetów, planów sprzedażowych, analizy rentowności klientów
- wsparcie KAMów przy rozmowach handlowych w zakresie analizy oraz umiejętności Power Point i Excel.
- prowadzenie projektu zarządzania kategorią z klientem Carrefour Polska
- raportowanie sprzedaży poszczególnych KA do centrali Red Bull
- raporty i analizy na podstawie danych Nielsena.
- wsparcie KAMów przy rozmowach handlowych w zakresie analizy oraz umiejętności Power Point i Excel.
- prowadzenie projektu zarządzania kategorią z klientem Carrefour Polska
- raportowanie sprzedaży poszczególnych KA do centrali Red Bull
- raporty i analizy na podstawie danych Nielsena.
Analityk Sprzedaży
- BI/BW Key User - współpraca z centralą w celu rozwoju platformy Business Intelligence
- raportowanie danych sprzedażowych za pomocą BI/BW
- analizy realizacji planów sprzedażowych w odniesieniu do całej organizacji jak i poszczególnych regionów
- tworzenie narzędzi do kontroli wykorzystania budżetów w kanałach handlu tradycyjnego jak i nowoczesnego
- raportowanie danych sprzedażowych za pomocą BI/BW
- analizy realizacji planów sprzedażowych w odniesieniu do całej organizacji jak i poszczególnych regionów
- tworzenie narzędzi do kontroli wykorzystania budżetów w kanałach handlu tradycyjnego jak i nowoczesnego
Logistics Controller
- koordynacja zakupów kilku tysięcy SKU
- kontrola wartości stanów magazynowych
- ciągła kontrola efektywności zakupów i dostaw na podstawie twardych danych systemowych
- Wdrażanie działań/procedur usprawniających proces zakupów produktów
- raportowanie wskaźników logistycznych
- analizy sprzedażowe
- kontrola wartości stanów magazynowych
- ciągła kontrola efektywności zakupów i dostaw na podstawie twardych danych systemowych
- Wdrażanie działań/procedur usprawniających proces zakupów produktów
- raportowanie wskaźników logistycznych
- analizy sprzedażowe
Szkolenia i kursy
Dyplom Praktyka Sprzedaży - Master of Account Management - szkolenie McHayes & StewardGroup
Category Management - szkolenie McHayes & StewardGroup
Osiąganie Celów w Trade Marketingu - szkolenie McHayes & StewardGroup
Certyfikat Zarządzania Jakością - SGH
Certyfikat Zarządzania Projektami - SGH
Kurs Nielsena
Category Management - szkolenie McHayes & StewardGroup
Osiąganie Celów w Trade Marketingu - szkolenie McHayes & StewardGroup
Certyfikat Zarządzania Jakością - SGH
Certyfikat Zarządzania Projektami - SGH
Kurs Nielsena
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Chemia/Kosmetyki
Zainteresowania
koszykówka,piłka nożna,nurkowanie,narciarstwo,Suwalszczyzna,literatura faktu,polityka
Inne
Prawo jazdy kat. B
Grupy
Category Management
Grupa Category Management jest grupą nieformalną. Zrzesza osoby zawodowo związane z Category Managementem, czyli pracą nad wzrostem sprzedaży kategorii produktów. Ma na celu wymianę informacji, opinii
CYTATY
Najrozmaitsze aforyzmy, cytaty, złote myśli, "myśli nieuczesane" - jeśli znasz coś ciekawego przystąp do grupy i daj poznać innym.
FMCG
Grupa dla wszystkich osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem FMCG. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku FMCG w Polsce jak i za granicą.
FMCG Sprzedaż nowoczesna
Grupa skupiająca osoby pracujące w [b]firmach FMCG[/b], które są odpowiedzialne za sprzedaż do [b]sieci handlowych[/b].
Negocjacje
Negocjacje we wszystkich dziedzinach życia, wpływanie na innych ludzi, dyskusje dotyczące technik, ostatnio wydanych książek, spotkania