Rafał Palczak

Wholesale and C&C Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie klientami B2B Strategia biznesowa Zarządzanie kluczowymi klientami Strategia marketingowa Negocjacje New Business Development Project Management Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Coca-Cola HBC Polska
Wholesale and C&C Manager
Coca-Cola HBC Polska
Group Key Account Manager
Henkel Polska
Senior Brand Manager
Henkel Polska
Key Account Manager
Obowiązki:
- odpowiedzialny za współpracę z klientem Rossmann i Selgros
- negocjacje warunków handlowych
- planowanie i realizacja budżetów
- przygotowywanie i realizacja planów promocyjnych
- współpraca z Reprezentantami Handlowymi
- Analizy kategorii chemii gospodarczej
- odpowiedzialny za jedną osobę - Junior Key Account Manager
L'Oreal Polska
Key Account Manager
Obowiązki:
- odpowiedzialny za współpracę z klientem Carrefour
- negocjacje warunków handlowych
- planowanie i realizacja budżetów
- przygotowywanie i realizacja planów promocyjnych
- współpraca z Reprezentantami Handlowymi
- Analizy kategorii kosmetycznych w Carrefour
L'Oreal Polska
Key Account Manager
- obsługa klientów Polomarket, Eurocash, ITM
- planowanie i realizacja budżetów
- przygotowywanie i realizacja planów promocyjnych
- odpowiedzialny za projekt rozszerzania dystrybucji w kanale tradycyjnym
Red Bull Sp.z o.o.
Junior Key Account Manager
- obsługa klientów z kanału supermarketów i kanału alternatywego (Alma Market, Polomarket, Billa, Superpharm, Rossman, Media Markt)
- pozyskiwanie nowych klientów
- wspieranie działu KA w zakresie analizy danych z wewnętrznych systemów BI/BW, danych Nielsena, danych scannigowych MEMRB z poszczególnych KA
- analiza rentowności klientów, tworzenie i wykorzystanie formatek do śledzenia i realizacji planów sprzedażowych,wykorzystania budżetów
- ocena efektywności akcji promocyjnych ze wszystkich kanałów sprzedaży
- raportowanie sprzedaży oraz warunków handlowych top KA do centrali Red Bull sp. z o. o.
Red Bull Sp.z o.o.
Analityk Sprzedaży ds. kluczowych klientów
- stworzenie narzędzi do śledzenia budżetów, planów sprzedażowych, analizy rentowności klientów
- wsparcie KAMów przy rozmowach handlowych w zakresie analizy oraz umiejętności Power Point i Excel.
- prowadzenie projektu zarządzania kategorią z klientem Carrefour Polska
- raportowanie sprzedaży poszczególnych KA do centrali Red Bull
- raporty i analizy na podstawie danych Nielsena.
Red Bull Sp.z o.o.
Analityk Sprzedaży
- BI/BW Key User - współpraca z centralą w celu rozwoju platformy Business Intelligence
- raportowanie danych sprzedażowych za pomocą BI/BW
- analizy realizacji planów sprzedażowych w odniesieniu do całej organizacji jak i poszczególnych regionów
- tworzenie narzędzi do kontroli wykorzystania budżetów w kanałach handlu tradycyjnego jak i nowoczesnego
Valeo Service Eastern Europe Sp. z o.o.
Logistics Controller
- koordynacja zakupów kilku tysięcy SKU
- kontrola wartości stanów magazynowych
- ciągła kontrola efektywności zakupów i dostaw na podstawie twardych danych systemowych
- Wdrażanie działań/procedur usprawniających proces zakupów produktów
- raportowanie wskaźników logistycznych
- analizy sprzedażowe
Valeo Service Eastern Europe Sp. z o.o.
BW Project Coordinator
- członek zespołu projektowego wdrażania SAP R3
- odpowiedzialny za wdrożenie systemu raportowania BI/BW SAP R3 we wszystkich działach organizacji Valeo Service EE
- odpowiedzialny za szkolenia wszystkich pracowników organizacji z zakresu BI/BW
- BW Key User w organizacji
Valeo Service Eastern Europe Sp. z o.o.
Quality Assistant
- koordynowanie przebiegu procesów jakościowych wewnątrz organizacji
- wspieranie wszystkich działów w rozwiązywaniu problemów jakościowych metodą QRQC
- raportowanie z zakresu zarządzania jakością

Szkolenia i kursy

Dyplom Praktyka Sprzedaży - Master of Account Management - szkolenie McHayes & StewardGroup
Category Management - szkolenie McHayes & StewardGroup
Osiąganie Celów w Trade Marketingu - szkolenie McHayes & StewardGroup
Certyfikat Zarządzania Jakością - SGH
Certyfikat Zarządzania Projektami - SGH
Kurs Nielsena

Edukacja

Logo
Zarządzanie Strategiczne, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Chemia/Kosmetyki

Zainteresowania

koszykówka,piłka nożna,nurkowanie,narciarstwo,Suwalszczyzna,literatura faktu,polityka

Inne

Prawo jazdy kat. B

Grupy

4 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Analiza sprzedaży
Analiza sprzedaży
Forum dla ludzi związanych z analizą sprzedaży
Category Management
Category Management
Grupa Category Management jest grupą nieformalną. Zrzesza osoby zawodowo związane z Category Managementem, czyli pracą nad wzrostem sprzedaży kategorii produktów. Ma na celu wymianę informacji, opinii
CYTATY
CYTATY
Najrozmaitsze aforyzmy, cytaty, złote myśli, "myśli nieuczesane" - jeśli znasz coś ciekawego przystąp do grupy i daj poznać innym.
DECATHLON
DECATHLON
DECATHLON
FMCG
FMCG
Grupa dla wszystkich osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem FMCG. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku FMCG w Polsce jak i za granicą.
FMCG Sprzedaż nowoczesna
FMCG Sprzedaż nowoczesna
Grupa skupiająca osoby pracujące w [b]firmach FMCG[/b], które są odpowiedzialne za sprzedaż do [b]sieci handlowych[/b].
Koszykówka
Koszykówka
Dla wszystkich tych, którym ten sport jest bliski...
Narty
Narty
Dla tych co lubią narty w każdej formie
Negocjacje
Negocjacje
Negocjacje we wszystkich dziedzinach życia, wpływanie na innych ludzi, dyskusje dotyczące technik, ostatnio wydanych książek, spotkania
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
SIECI HANDLOWE
SIECI HANDLOWE
Grupa dla ludzi chcących wymieniać się doświadczeniami.