Umiejętności
Consulting
ICT Consultancy
New Business Development
Project Management
Zarządzanie usługami IT
Manager
Market Research and Analyses
Public Speaker
R & D
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Researcher: E-Government solutions & Web 2.0 in public administration
Instytut Area Libertas
Research in the area of e-administration, with an emphasis on public administration utilizing/using electronic participation, Web 2.0 solutions, social media, crowdsourcing, open data, e-consultations, e-petitions and e-voting.
właściciel
Omni Training & Consulting
Experienced in commercial sector as project manager and business consultant in the fields of adult education, ICT, Web 2.0 projects, R&D projects. Worked for the several Polish local governments as feasibility study consultant, as well as for the British company Friendly Social Ltd. in the FP7 project “Crowdsolving” connecting crowdsourcing and crowdfunding solutions. In the non-governmental sector took part in the several social projects concerning use of ICT technologies for social innovations, youth education, disadvantaged persons activation, local government monitoring. Worked as project manager in the European Commision’s Europe for Citizens Programme and as a researcher in “E-Government 2.0 in Practice” Erasmus+ project.
Projekty
Collective Intelligence w zarządzaniu
Celem projektu jest opracowanie i przetestowanie metodologii szkoleń pozwalających na przyswojenie nowego modelu bieżącego zarządzania pracą przedsiębiorstwa, wykorzystującego mechanizmy Kolektywnej Inteligencji. (ang. Collective Intelligence, w skrócie CI). Collective Intelligence jako metoda zorganizowanej pracy zespołowej nie jest jak do tej pory szeroko znana ani stosowana w Polsce. Pojęcie CI upowszechniło się na świecie na początku XXI w. m.in. dzięki pracom Levy’ego (inteligencja zbiorowa), Kerckhove’a (inteligentne tłumy) i Surowieckiego (mądrość tłumów), ale w naszym kraju pozostaje jednak nadal znane tylko wąskiemu gronu. CI oznacza pobudzanie innowacji oraz rozwiązywanie problemów poprzez ustrukturalizowaną i wielostopniową debatę z użyciem specjalnego oprogramowania i sieci teleinformatycznych (ICT), wykorzystanie interakcji między członkami grupy do wytworzenia „wartości dodanej” opartej na zbiorowej pracy i wspólnym działaniu, strukturalizowanie debaty, syntezę wiedzy, wizualizację argumentów, otwarte innowacje, redukcję błędów, folksonomię i zbiorowe podejmowanie decyzji.
Zakres obowiązków
Manager, researcher
E-Government 2.0 w praktyce
partner w konsorcjum realizującym międzynarodowy projekt „e-Goverment 2.0 w praktyce” (www.egov2.eu) w ramach programu Komisji Europejskiej Erasmus+ we współpracy z Wyższą Szkołą Europejską im. ks. J. Tischnera, Talinn Technical University (Estonia) oraz Friendly Social Ltd. (Wlk. Brytania). Celem projektu było stworzenie innowacyjnego, interdyscyplinarnego programu kształcenia wyższego dot. elektronicznej administracji, który stanowi nową jakość w szkolnictwie wyższym zarówno na poziomie nauczanych treści, jak i stosowanych narzędzi dydaktycznych. Prace eksperckie realizowane przez Fundację obejmowały opracowanie bazy danych w zakresie problematyki e-government (www.egov2.eu), opracowanie merytoryczne materiałów edukacyjnych (case book, materiały na platformę e-learning) oraz konsultacje dotyczące wdrożenia aplikacji internetowej. Narzędzie IT opracowane w projekcie może być wykorzystywane zarówno w działaniach o charakterze edukacyjnym (symulacje), jak i w realnej pracy zawodowej w administracji publicznej lub sektorze NGO (budżet projektu: 226 432 EUR).
Zakres obowiązków
Researcher
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Inne
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej