Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor ds. Kluczowych Klientów Wydział Rozwoju Biznesu ITS
- Opracowanie i wdrożenie kompleksowej kampanii informacyjno promocyjnej – mierzalne sukcesy w postaci rozpoznawalności marki Sprint Data Center (SDC) – stworzenie i wypromowanie nowej marki
- Koordynacja, monitorowanie i zarządzanie działaniami handlowymi Wydziału sprzedaży Pionu Data Center – systematyczny wzrost sprzedaży
- Zarządzanie podległą grupą sprzedażową,
- Współpraca i koordynacja działań z działami realizacyjnymi i technicznymi,
- Wyszukiwanie i pozyskiwanie klientów biznesowych na usługi Centrum Przetwarzania Danych oraz usługi Internetowe, i szeroko rozumiane produkty IT
- Planowanie i organizacja konferencji,
- Współpraca z wiodącymi Partnerami i Dystrybutorami oferowanych urządzeń w modelu dedykowanych usług (dzierżawy) – profile oferty oraz negocjacje cen,
- Współpraca z wiodącymi Partnerami w promowaniu usług i realizacji założeń promocyjno/handlowych
- Tworzenie oraz wdrażanie nowych produktów i usług Data Center
- Utrzymywanie kontaktów z już pozyskanymi klientami w celu podwyższenia jakości oferowanych usług i produktów oraz promowaniu nowych,
- Poszukiwanie nowych obszarów i branż działania dla wszystkich działów firmy,
- Przygotowywanie ofert handlowych i przedstawianie ich na licznych spotkaniach i prezentacjach,
- Prowadzenie szkoleń z prezentacji i wystąpień publicznych
- Przygotowywanie i opracowywanie przetargów publicznych,
- Przygotowywanie umów handlowych,
- Prowadzenie stałej analizy konkurencji
- Koordynacja, monitorowanie i zarządzanie działaniami handlowymi Wydziału sprzedaży Pionu Data Center – systematyczny wzrost sprzedaży
- Zarządzanie podległą grupą sprzedażową,
- Współpraca i koordynacja działań z działami realizacyjnymi i technicznymi,
- Wyszukiwanie i pozyskiwanie klientów biznesowych na usługi Centrum Przetwarzania Danych oraz usługi Internetowe, i szeroko rozumiane produkty IT
- Planowanie i organizacja konferencji,
- Współpraca z wiodącymi Partnerami i Dystrybutorami oferowanych urządzeń w modelu dedykowanych usług (dzierżawy) – profile oferty oraz negocjacje cen,
- Współpraca z wiodącymi Partnerami w promowaniu usług i realizacji założeń promocyjno/handlowych
- Tworzenie oraz wdrażanie nowych produktów i usług Data Center
- Utrzymywanie kontaktów z już pozyskanymi klientami w celu podwyższenia jakości oferowanych usług i produktów oraz promowaniu nowych,
- Poszukiwanie nowych obszarów i branż działania dla wszystkich działów firmy,
- Przygotowywanie ofert handlowych i przedstawianie ich na licznych spotkaniach i prezentacjach,
- Prowadzenie szkoleń z prezentacji i wystąpień publicznych
- Przygotowywanie i opracowywanie przetargów publicznych,
- Przygotowywanie umów handlowych,
- Prowadzenie stałej analizy konkurencji
Szkolenia i kursy
2010 - Gdańska Fundacja Kształcenia Menadżerów – Tworzenie i motywowanie zespołu pracowników
2010 - Gdańska Fundacja Kształcenia Menadżerów – Doskonalenie umiejętności menedżerskich
2010 – Gdańska Fundacja Kształcenia Menadżerów – Negocjacje
2010 – Gdańska Fundacja Kształcenia Menadżerów – Kreatywne myślenie
2010 – Gdańska Fundacja Kształcenia Menadżerów – Zarządzanie przedsiębiorstwem
2007 – In-Consulting Doradztwo i Szkolenia „Profesjonalne Negocjacje” II stopień
2006 – Prawo Zamówień Publicznych – szkolenie ze zmian Ustawy Zamówień Publicznych – 5 dni, zakończone egzaminem
2006 – Max Data – Nowe technologie
2005 – APC
2002 – Legrand – Certyfikat Instalator Legrand VDI
2002 – Gdańska Fundacja Kształcenia Menadżerów „Szkolenie dla Menadżerów i Kierowników”
„Negocjacje ze strategicznymi klientami”
2000 - Gdańska Fundacja Kształcenia Menadżerów „Rozwój umiejętności handlowych „ „Konsultant i doradca Klienta” – szkolenie praktyczne
1999 – Olsztyńska Wyższa Szkoła Zarządzania
„Techniki i metody skutecznej sprzedaży”
1997 – Pomorskie Centrum Szkoleń – „Sztuka Sprzedaży”
ZAKRES OBECNYCH OBOWIĄZKÓW I DOKONANIA
2010 - Gdańska Fundacja Kształcenia Menadżerów – Doskonalenie umiejętności menedżerskich
2010 – Gdańska Fundacja Kształcenia Menadżerów – Negocjacje
2010 – Gdańska Fundacja Kształcenia Menadżerów – Kreatywne myślenie
2010 – Gdańska Fundacja Kształcenia Menadżerów – Zarządzanie przedsiębiorstwem
2007 – In-Consulting Doradztwo i Szkolenia „Profesjonalne Negocjacje” II stopień
2006 – Prawo Zamówień Publicznych – szkolenie ze zmian Ustawy Zamówień Publicznych – 5 dni, zakończone egzaminem
2006 – Max Data – Nowe technologie
2005 – APC
2002 – Legrand – Certyfikat Instalator Legrand VDI
2002 – Gdańska Fundacja Kształcenia Menadżerów „Szkolenie dla Menadżerów i Kierowników”
„Negocjacje ze strategicznymi klientami”
2000 - Gdańska Fundacja Kształcenia Menadżerów „Rozwój umiejętności handlowych „ „Konsultant i doradca Klienta” – szkolenie praktyczne
1999 – Olsztyńska Wyższa Szkoła Zarządzania
„Techniki i metody skutecznej sprzedaży”
1997 – Pomorskie Centrum Szkoleń – „Sztuka Sprzedaży”
ZAKRES OBECNYCH OBOWIĄZKÓW I DOKONANIA
Edukacja
Zainteresowania
- Zarządzanie – nowoczesne/innowacyjne oraz skuteczne metody „osiągania celu”
- Motoryzacja – sporty motorowe – aktywne uczestnictwo w amatorskich rajdach enduro,
- Sporty zimowe – aktywnie uprawiane narciarstwo zjazdowe,
- Aktywny wypoczynek – rower, basen,
- Informatyka z racji pogłębiania wiedzy potrzebnej w pracy i chęci poznawania nowych technologii
- Gotowanie jako forma relaksu:-)
- Motoryzacja – sporty motorowe – aktywne uczestnictwo w amatorskich rajdach enduro,
- Sporty zimowe – aktywnie uprawiane narciarstwo zjazdowe,
- Aktywny wypoczynek – rower, basen,
- Informatyka z racji pogłębiania wiedzy potrzebnej w pracy i chęci poznawania nowych technologii
- Gotowanie jako forma relaksu:-)
Organizacje
Klub motocyklowy
Inne
Od października 2011 - kontynuacja nauki - studia podyplomowe z Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Obsługa wielu programów biurowych i komunikacyjnych,
- Bardzo dobra znajomość lokalnego oraz Trójmiejskiego i Mazowieckiego rynku przedsiębiorstw i instytucji
- Umiejętności handlowe i sprzedażowe poparte doświadczeniem i licznymi sukcesami,
- Bardzo szeroka lista kontaktów handlowych
- Umiejętne zarządzanie zasobami ludzkimi i powierzonymi w ramach działu środkami w ramach przydzielonych kompetencji
- Liczne szkolenia i certyfikacje producentów i dystrybutorów sprzętu i oprogramowania,
- Bardzo dobre, personalne relacje z wiodącymi dostawcami urządzeń
- Prawo jazdy -aktualne,
Obsługa wielu programów biurowych i komunikacyjnych,
- Bardzo dobra znajomość lokalnego oraz Trójmiejskiego i Mazowieckiego rynku przedsiębiorstw i instytucji
- Umiejętności handlowe i sprzedażowe poparte doświadczeniem i licznymi sukcesami,
- Bardzo szeroka lista kontaktów handlowych
- Umiejętne zarządzanie zasobami ludzkimi i powierzonymi w ramach działu środkami w ramach przydzielonych kompetencji
- Liczne szkolenia i certyfikacje producentów i dystrybutorów sprzętu i oprogramowania,
- Bardzo dobre, personalne relacje z wiodącymi dostawcami urządzeń
- Prawo jazdy -aktualne,