Doświadczenie zawodowe
ekspert metodyczny
- Udział w międzynarodowych projektach badawczych związanych z zastosowaniem najnowszych technologii w edukacji oraz wirtualnej przedsiębiorczości.
- Prowadzenie szkoleń tradycyjnych dla nauczycieli dotyczących wykorzystywania nowych technologii (w szczególności technologii WEB 2.0) w pracy dydaktycznej.
- Opieka administracyjna nad szkoleniami e-learning w środowisku Moodle (kursy masowe np. co roku około 5000 użytkowników).
- Wdrażanie kursów masowych dla klientów z sektora akademickiego.
- Projektowanie kursów e-learning.
- Przygotowywanie scenariuszy e-learning.
- Prowadzenie projektów edukacyjnych w środowisku 3D.
- Tworzenie scenariuszy dydaktycznych w środowisku 3D.
- Prowadzenie zajęć dla studentów Wydziału Humanistycznego o praktycznych zastosowaniach Web 2.0
- Prowadzenie szkoleń tradycyjnych dla nauczycieli dotyczących wykorzystywania nowych technologii (w szczególności technologii WEB 2.0) w pracy dydaktycznej.
- Opieka administracyjna nad szkoleniami e-learning w środowisku Moodle (kursy masowe np. co roku około 5000 użytkowników).
- Wdrażanie kursów masowych dla klientów z sektora akademickiego.
- Projektowanie kursów e-learning.
- Przygotowywanie scenariuszy e-learning.
- Prowadzenie projektów edukacyjnych w środowisku 3D.
- Tworzenie scenariuszy dydaktycznych w środowisku 3D.
- Prowadzenie zajęć dla studentów Wydziału Humanistycznego o praktycznych zastosowaniach Web 2.0
koordynator zespołu
AeroBrains
- koordynacja procesu opracowywania (także współtworzenie) algorytmów gier komputerowych,
- opracowanie metodologii testowania aplikacji,
- koordynacja procesu i przeprowadzanie testów gier komputerowych,
- koordynacja procesu testowania aplikacji na smartfony,
- opracowanie autorskiego wskaźnika mierzącego umiejętności użytkownika w systemie,
- współpraca przy opracowywaniu UX aplikacji oraz portalu,
- opracowanie procesu obsługi posprzedażowej,
- wdrożenie systemu sales automation (SalesManago).
- opracowanie metodologii testowania aplikacji,
- koordynacja procesu i przeprowadzanie testów gier komputerowych,
- koordynacja procesu testowania aplikacji na smartfony,
- opracowanie autorskiego wskaźnika mierzącego umiejętności użytkownika w systemie,
- współpraca przy opracowywaniu UX aplikacji oraz portalu,
- opracowanie procesu obsługi posprzedażowej,
- wdrożenie systemu sales automation (SalesManago).
autor/instructional designer
Całościowe zaprojektowanie szkoleń blended learning z zakresu HRM przy wykorzystaniu metodologii WebQuest2.0:
- stworzenie treści szkolenia,
- przygotowanie scenariusza zajęć,
- stworzenie interaktywnych elementów szkolenia przy wykorzystaniu narzędzi Web 2.0,
- umieszczenie na platformie Wiki.
- stworzenie treści szkolenia,
- przygotowanie scenariusza zajęć,
- stworzenie interaktywnych elementów szkolenia przy wykorzystaniu narzędzi Web 2.0,
- umieszczenie na platformie Wiki.
PM
Polska Fundacja Ośrodków Wspomagania Rozwoju Gospodarczego "OIC Poland"
Zarządzanie projektem informatycznym:
Opracowanie systemu ankietowego badającego oraz definiującego predyspozycje zawodowe użytkowników.
- określenie zakresu produktu z klientem,
- ustalanie zakresu modyfikacji produktu,
- ustalanie zasad współpracy między zespołami: informatycznym i merytorycznym
- tworzenie planu projektu,
- monitorowanie realizacji planu projektu.
Opracowanie systemu ankietowego badającego oraz definiującego predyspozycje zawodowe użytkowników.
- określenie zakresu produktu z klientem,
- ustalanie zakresu modyfikacji produktu,
- ustalanie zasad współpracy między zespołami: informatycznym i merytorycznym
- tworzenie planu projektu,
- monitorowanie realizacji planu projektu.
projektant metodyczny e-learning
1. Zarządzanie projektem informatyczno/e-learningowym wykorzystującym środowisko Web 2.0 3D (OpenSimulator – odpowiednik SecondLife) do tworzenia trójwymiarowych interaktywnych obiektów uczących:
- uzgadnianie zakresu produktu,
- tworzenie planu projektu,
- Koordynacja i weryfikacja grafiki 3D dla interaktywnych obiektów uczących.
- Koordynacja prac informatycznych przy tworzeniu obiektów interaktywnych.
- Opracowanie koncepcji metodycznej obiektów uczących tworzonych w trójwymiarowym świecie wirtualnym (projektowanie sposobu przekazywania treści dydaktycznych odpowiednio do specyfiki środowiska, weryfikacja poprawności zbudowanych obiektów pod względem naukowym).
- Opracowanie usability interaktywnych obiektów w środowisku 3D (specyficzna nawigacja, informacja, przestrzenne rozmieszczenie obiektów, dobór kolorystyki, dźwięków itp.)
- przygotowywanie scenariuszy kursów e-learning w trójwymiarowym świecie wirtualnym.
Przygotowanie tradycyjnych multimedialnych kursów e-learning z zakresu nauk ścisłych:
- stworzenie scenariuszy,
- aktualizacja i weryfikacja kursów,
- ewaluacja.
- uzgadnianie zakresu produktu,
- tworzenie planu projektu,
- Koordynacja i weryfikacja grafiki 3D dla interaktywnych obiektów uczących.
- Koordynacja prac informatycznych przy tworzeniu obiektów interaktywnych.
- Opracowanie koncepcji metodycznej obiektów uczących tworzonych w trójwymiarowym świecie wirtualnym (projektowanie sposobu przekazywania treści dydaktycznych odpowiednio do specyfiki środowiska, weryfikacja poprawności zbudowanych obiektów pod względem naukowym).
- Opracowanie usability interaktywnych obiektów w środowisku 3D (specyficzna nawigacja, informacja, przestrzenne rozmieszczenie obiektów, dobór kolorystyki, dźwięków itp.)
- przygotowywanie scenariuszy kursów e-learning w trójwymiarowym świecie wirtualnym.
Przygotowanie tradycyjnych multimedialnych kursów e-learning z zakresu nauk ścisłych:
- stworzenie scenariuszy,
- aktualizacja i weryfikacja kursów,
- ewaluacja.
Specjalista w Biurze Obsługi Klienta
Rozpatrywanie pism reklamacyjnych skierowanych do zarządu spółki (reklamacje pre-paid)
Prowadzenie korespondencji z Urzędem Ochrony Konsumentów (reklamacje pre-paid)
Prowadzenie korespondencji z Urzędem Komunikacji Elektronicznej (reklamacje pre-paid)
Opiniowanie briefów marketingowych
Prowadzenie korespondencji klientów indywidualnych (reklamacje pre-paid)
Telefoniczna obsługa klienta (rynek postpaid, mix i pre-paid)
Prowadzenie korespondencji z Urzędem Ochrony Konsumentów (reklamacje pre-paid)
Prowadzenie korespondencji z Urzędem Komunikacji Elektronicznej (reklamacje pre-paid)
Opiniowanie briefów marketingowych
Prowadzenie korespondencji klientów indywidualnych (reklamacje pre-paid)
Telefoniczna obsługa klienta (rynek postpaid, mix i pre-paid)
Projekty
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkoły
Edukacja/Szkolenia
Uczelnie
Edukacja/Szkolenia
Inne
Grupy
Bank Czasu
Grupa gromadząca ludzi chcących pomagać innym.Nie jest to pomoc bezinteresowana.Za to,ze my przez godzinę uczymy kogoś np. języka obcego,śpiewania,dykcji,tańca,...ktoś otrzymujący od nas usługę rewanż
Baśnie i bajki
„Baśnie są bardziej niż prawdziwe nie dlatego,
iż mówią nam, że istnieją smoki,
ale że uświadamiają, iż smoki można pokonać.”
G.K. Chesterton
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
doktoranci i doktorzy, doktorat
Forum wymiany informacji dla doktorantów i doktorów. Wszystkie kierunki. doktoranci i doktorzy, prace doktorskie,habilitacja,przewód,metodologia badawcza, doktorat, nauka polska,
e-learning
Elearning jest wyzwaniem dla trenerow, nauczycieli i uczacych sie. Tutaj podyskutujemy o wszystkich za i przeciw.
Gry decyzyjne i symulacje
Celem grupy jest integracja, wymiana informacji i doświadczeń osób, zajmujących się grami decyzyjnymi oraz symulacjami procesów biznesowych.