Umiejętności
FTP
Hosting
HTML
Microsoft Office
MySQL
PHP
Prestashop
Web Development
Adobe After Effects
Adobe Photoshop
System Windows
webmaster
Prawo jazdy kat B
sieci komputerowe: sieci LAN i WAN - protokoły, usługi
sieci bezprzewodowe
Adobe Dreamweaver
Serwis IT
Obsługa komputera i urządzeń biurowych
freelancer
Tworzenie sklepów internetowych
bezpieczeństwo sieci
Wdrażanie oprogramowania
Serwis i diagnostyka sprzętu informatycznego
Przetwarzanie Danych
Administracja sieci
Outsourcing IT
Naprawa elektroniki
Projektowanie i tworzenie stron www
instalacja oprogramowania
obsługa sklepów internetowych
naprawa komputerów stacjonarnych i laptopów
Odzyskiwanie danych z dysków twardych
CMS (WordPress, Joomla)
Instalacja sprzętu
Języki
polski
ojczysty
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. IT
- wdrażanie procedur i zasad regulujących i usprawniających pracę w firmie,
- wdrażanie procedur i zasad polityki bezpieczeństwa IT,
- bieżąca inwentaryzacja sprzętu i oprogramowania,
- kontakty z producentem systemu ERP
- wsparcie użytkowników przy rozwiązywaniu typowych problemów technicznych,
- instalacja sprzętu, oprogramowania i ich konfiguracja,
- konserwacja i serwis sprzętu oraz infrastruktury IT,
- wsparcie dla użytkowników systemu informatycznego (helpdesk),
- archiwizacja, zabezpieczanie i odzyskiwanie danych,
- organizowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu IT.
- wdrażanie procedur i zasad polityki bezpieczeństwa IT,
- bieżąca inwentaryzacja sprzętu i oprogramowania,
- kontakty z producentem systemu ERP
- wsparcie użytkowników przy rozwiązywaniu typowych problemów technicznych,
- instalacja sprzętu, oprogramowania i ich konfiguracja,
- konserwacja i serwis sprzętu oraz infrastruktury IT,
- wsparcie dla użytkowników systemu informatycznego (helpdesk),
- archiwizacja, zabezpieczanie i odzyskiwanie danych,
- organizowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu IT.
Specjalista Service Desk
Centralny Ośrodek Informatyki
Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników oraz ich rozwiązanie.
- dostarczenie punktu kontaktu dla klientów / użytkowników.
- klasyfikacja incydentów.
- kontrola incydentów.
- raportowanie oraz przegląd incydentów.
- Wsparcie funkcjonalne obsługi aplikacji informatycznych oraz usuwanie problemów informatycznych - sprzętowych jak i aplikacyjnych.
- dostarczenie punktu kontaktu dla klientów / użytkowników.
- klasyfikacja incydentów.
- kontrola incydentów.
- raportowanie oraz przegląd incydentów.
- Wsparcie funkcjonalne obsługi aplikacji informatycznych oraz usuwanie problemów informatycznych - sprzętowych jak i aplikacyjnych.
Specjalista Service Desk
- Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników oraz ich rozwiązanie.
- dostarczenie punktu kontaktu dla klientów / użytkowników.
- klasyfikacja incydentów.
- kontrola incydentów.
- raportowanie oraz przegląd incydentów.
- Wsparcie funkcjonalne obsługi aplikacji informatycznych oraz usuwanie problemów informatycznych - sprzętowych jak i aplikacyjnych.
- dostarczenie punktu kontaktu dla klientów / użytkowników.
- klasyfikacja incydentów.
- kontrola incydentów.
- raportowanie oraz przegląd incydentów.
- Wsparcie funkcjonalne obsługi aplikacji informatycznych oraz usuwanie problemów informatycznych - sprzętowych jak i aplikacyjnych.
Projekty
ŹRÓDŁO
- dostarczenie punktu kontaktu dla klientów / użytkowników.
- klasyfikacja incydentów.
- kontrola incydentów.
- raportowanie oraz przegląd incydentów.
- Wsparcie funkcjonalne obsługi aplikacji informatycznych oraz usuwanie problemów informatycznych - sprzętowych jak i aplikacyjnych.
obsługa Systemu Rejestrów Państwowych
Zakres obowiązków
Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników oraz ich rozwiązanie.- dostarczenie punktu kontaktu dla klientów / użytkowników.
- klasyfikacja incydentów.
- kontrola incydentów.
- raportowanie oraz przegląd incydentów.
- Wsparcie funkcjonalne obsługi aplikacji informatycznych oraz usuwanie problemów informatycznych - sprzętowych jak i aplikacyjnych.
pl.ID
Program pl.ID to jeden z największych obecnie rządowych projektów w Polsce. Celem MSW jest budowa rozwiązań, które poprawią jakość życia Polaków w sferze usług obywatel – państwo. Program pl.ID zapewni szybką i sprawną obsługę obywatela i przedsiębiorcy podczas jego wizyty w urzędzie.
Zakres obowiązków
Wsparcie IT
CEPiK
- dostarczenie punktu kontaktu dla klientów / użytkowników.
- klasyfikacja incydentów.
- kontrola incydentów.
- raportowanie oraz przegląd incydentów.
- Wsparcie funkcjonalne obsługi aplikacji informatycznych oraz usuwanie problemów informatycznych - sprzętowych jak i aplikacyjnych.
System Informatyczny Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców
Zakres obowiązków
- Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników oraz ich rozwiązanie.- dostarczenie punktu kontaktu dla klientów / użytkowników.
- klasyfikacja incydentów.
- kontrola incydentów.
- raportowanie oraz przegląd incydentów.
- Wsparcie funkcjonalne obsługi aplikacji informatycznych oraz usuwanie problemów informatycznych - sprzętowych jak i aplikacyjnych.
mskom
Mobilny Serwis Komputerowy
zajmujemy się świadczeniem usług komputerowych, oraz kompleksową obsługą informatyczną firm i instytucji, a także Klientów indywidualnych, na zasadzie freelancera, czyli wszędzie tam gdzie stałe zatrudnienie informatyka jest nieopłacalne, a doraźne wsparcie informatyczne na zlecenie jest korzystniejsze finansowo.
zajmujemy się świadczeniem usług komputerowych, oraz kompleksową obsługą informatyczną firm i instytucji, a także Klientów indywidualnych, na zasadzie freelancera, czyli wszędzie tam gdzie stałe zatrudnienie informatyka jest nieopłacalne, a doraźne wsparcie informatyczne na zlecenie jest korzystniejsze finansowo.
Zakres obowiązków
świadczenie usług wszelkiego rodzaju w branży IT
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Tworzenie stron WWW/Technologie internetowe
IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Bezpieczeństwo/Audyt
IT - Administracja
Wdrożenia ERP
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Zainteresowania
Motoryzacja
Inne
więcej informacji dostepnych jest na stronie www.mskom.pl
Grupy
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.