Rafał Mariusz Sękowski

Kierownik ds. Badań i Analiz, Media Regionalne Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
rosyjski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Media Regionalne Sp. z o.o.
Kierownik ds. analiz i badań
- Organizacja działu: ustalenie skonsolidowanej struktury i standardów raportów, analiz I prezentacji z zakresu czytelnictwa, Internetu, sprzedaży, marketingu, promocji oraz prezentacji w ramach koncernu, rekrutacja i szkolenie pracowników
- Udział w projektach wdrożeniowych: centralny system sprzedaży reklamy i i monitoringu konkurencji MP 2,5, Hurtownia Danych, CRM, wewnętrzny monitoring ruchu w internecie Digital Analytics - ComScore
- Członek Rady Nadzorczej Polskich Badań Czytelnictwa Sp. z o.o
- Trener Akademii Trenerów Mediów Regionalnych – przeprowadzanie cyklu autorskich szkoleń dla Pionu Reklamy

Szkolenia i kursy

Biegła znajomość MS Office 2010, w tym Excel , Power Point, Biegła znajomość programów do analiz medialnych: Soft Report Explorer - TGI (SMG/KRC), PBC, Megapanel PBI, Gemius Traffic, Gemius Heatmap, ComScore Digital Analytics, Expert Monitor
Znajomość SAP Business Objects

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing II, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem

Grupy

BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Noble Manhattan Coaching Polska
Noble Manhattan Coaching Polska
Grupa skupiająca osoby zainteresowane coachingiem, tych którzy korzystają z coachingu, tych którzy świadczą takie usługi, równiez tych którzy chcieliby zostać coachami lub też klientami coachingu.
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Social Media dla profesjonalistów
Social Media dla profesjonalistów
Social Media to narzędzia. Profesjonalista z nich korzysta a nie teoretyzuje.
Sprzedaz - Zakup Mediów
Sprzedaz - Zakup Mediów
Grupa dla ludzi, którzy zajmują się Sprzedaża - Zakupem Mediów. Miejsce wymiany doświadczen i kontaktów.
Zarządzanie Projektami
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.