Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Menedżer Logistyki Kontraktowej Regionu
- Zarządzanie Działem Obsługi Klienta (Kierownicy Kontraktów, Koordynatorzy, Specjaliści – w sumie ok. 30 osób)
- Współtworzenie rocznych budżetów dla oddziałów w regionie
- Kontrola wyników jakościowych i finansowych
- Ciągła praca nad optymalizacją procesów i poprawą jakości świadczonych usług
- Współtworzenie rocznych budżetów dla oddziałów w regionie
- Kontrola wyników jakościowych i finansowych
- Ciągła praca nad optymalizacją procesów i poprawą jakości świadczonych usług
Kierownik Kontraktu Logistyki Kontraktowej
- Nadzór nad realizacją kontraktów
- Zarządzenie zespołem koordynatorów i specjalistów
- Kontrola wyników finansowych oraz KPI
- Budżetowanie sprzedaży
- Realizacja projektów optymalizacyjnych
- Budowanie długofalowych, partnerskich kontaktów z kluczowymi klientami
- Zarządzenie zespołem koordynatorów i specjalistów
- Kontrola wyników finansowych oraz KPI
- Budżetowanie sprzedaży
- Realizacja projektów optymalizacyjnych
- Budowanie długofalowych, partnerskich kontaktów z kluczowymi klientami
Red Prairie WMS Key User
- Udział w projektach implementacji systemu Red Prairie WMS w magazynach dystrybucyjnych i cross-dockowych
- Analiza danych i definiowanie procesów na przekroju całego łańcucha dostaw
- Prowadzenie testów akceptacyjnych
- Szkolenia użytkowników końcowych i wsparcie powdrożeniowe
- Analiza danych i definiowanie procesów na przekroju całego łańcucha dostaw
- Prowadzenie testów akceptacyjnych
- Szkolenia użytkowników końcowych i wsparcie powdrożeniowe
Koordynator Zespołu Obsługi Klienta Logistycznego
- Zarządzanie zespołem specjalistów
- Wdrażanie usprawnień w zakresie funkcjonowania działu na podstawie bieżących analiz i obserwacji
- Bieżąca analiza i poprawa KPI
- Wdrażanie obsługi logistycznej dla nowych Klientów
- Praca w zespołach projektowych, optymalizacyjnych i wdrożeniowych
- Organizacja i zarządzenie procesem inwentaryzacji
- Nadzór nad poprawnością procesów magazynowych (kontrola poprawności stanów magazynowych, weryfikacja niezgodności w dostawach, zarządzanie procesem utylizacji towarów, itp.)
- Prowadzenie negocjacji cenowych z Klientem w zakresie value-added services (copacking)
- Kontrola procesu windykacji płatności
- Reprezentowanie firmy na spotkaniach biznesowych
- Wdrażanie usprawnień w zakresie funkcjonowania działu na podstawie bieżących analiz i obserwacji
- Bieżąca analiza i poprawa KPI
- Wdrażanie obsługi logistycznej dla nowych Klientów
- Praca w zespołach projektowych, optymalizacyjnych i wdrożeniowych
- Organizacja i zarządzenie procesem inwentaryzacji
- Nadzór nad poprawnością procesów magazynowych (kontrola poprawności stanów magazynowych, weryfikacja niezgodności w dostawach, zarządzanie procesem utylizacji towarów, itp.)
- Prowadzenie negocjacji cenowych z Klientem w zakresie value-added services (copacking)
- Kontrola procesu windykacji płatności
- Reprezentowanie firmy na spotkaniach biznesowych
Edukacja
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Logistyka
Celem tej grupy jest kontakt osób zainteresowanych logistyką szeroko rozumianej. Wymiana wiedzy i doświadczenia z tej dziedziny.