Rafał Kulesza

Dyrektor Sprzedaży, Dyrektor Strategii, Dyrektor Zarządzający
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

bankowość Business Coaching Podróże biznesowe Rynki kapitałowe Zarządzanie zmianą Coaching Ryzyko kredytowe Sprzedaż bezpośrednia planowanie eventów Executive Coaching podróżowanie Inwestycje Life Coaching Marketing fundusze powiernicze Zarządzanie portfelem Prezentacje Zarządzanie relacjami Bankowość detaliczna Zarządzanie ryzykiem Zarządzanie Sprzedażą Prezentacje handlowe Zarządzanie czasem Wealth Management Rynki finansowe

Języki

angielski
biegły
francuski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Coach
Adecco Consulting dla Philip Morris Polska
Aktywne wdrażanie strategii firmy poprzez konwersję konsumentów w kierunku innowacyjnych rozwiązań (IQOS) o zmniejszonym ryzyku związanym z konsumpcją tytoniu.
Realizacja planów sprzedażowych poprzez budowanie relacji B2C i B2B, rozszerzającymi rynek RPP wśród konsumentów tytoniu.
Aktywne wykorzystywanie doświadczeń i transfer kompetencji w ramach zespołu, jak również całej firmy.
Logo
Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu
Big Picture Agency
Przygotowanie Biznes Planu rozwoju agencji reklamowej.
Stworzenie propozycji dla inwestora strategicznego.
Logo
Dyrektor Strategii i Sprzedaży
ICP GROUP S.A.
Przygotowanie strategii rozwoju spółki. Zarządzanie zespołem strategii, kreacji i sprzedaży.

Projektowałem programy motywacyjne i lojalnościowe, kampanie społeczne i reklamowe.
Opracowałem i wdrażałem strategie sprzedaży, komunikacji marketingowej, wizerunku, odpowiedzialności społecznej (CSR).
Tworzyłem scenariusze i realizowałem konferencje, kongresy i uroczyste gale (Event marketing).
Uczestniczyłem w organizacji niezapomnianych wyjazdów nagrodowych na całym świecie (Incentive travel).
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Dyrektor Biura ds. Wsparcia Segmentu Citigold
Zarządzanie zespołem Dyrektorów ds. Wsparcia Sprzedaży - odpowiedzialnych za sprzedaż i jakość obsługi w sieci oddziałów Citigold.
Bliska współpraca z grupą ponad 100 doradców oferujących usługi Wealth Management.
Prowadzenie rekrutacji dyrektorów sprzedaży, szkoleń, konferencji, prezentacji dla klientów. Odpowiedzialność za rozwój oferty produktowej, współpraca z TFI i TU.
Hardwork Communications
Partner Zarządzajacy
Współdecydowanie o kierunku rozwoju firmy.
Wytyczanie kierunku rozwoju agencji, rozwój nowych produktów i usług.
Odpowiedzialność za 15-osobowy zespół - finanse, marketing, sprzedaż.
Networking.
Tomasz Reich
Tomasz Reich · podwładny
wystawiono
Miałem przyjemność pracować w firmie Rafała Kuleszy. Przyznaję,że dotąd nie miałem lepszego szefa. Jako mój przełożony okazał się osobą kompetentną i przede wszystkim zawsze łagodzącą konflikty. Jego niewątpliwą zaletą jest siła spokoju. Bezcenne!
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Dyrektor Sprzedaży Inwestycji i Ubezpieczeń
Zarządzanie sprzedażą produktów, bezpośrednia odpowiedzialność za zespół 6 Regionalnych Menadżerów Sprzedaży Inwestycji i Ubezpieczeń - pracujących na terenie całej polski w sieci oddziałów detalicznych. Odpowiedzialność za wprowadzanie do sieci nowych produktów, szkolenia i rekrutacje.
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Regionalny Menedżer ds. Sprzedaży Produktów Inwestycyjnych i Ubezpieczeniowych
Odpowiedzialność za sprzedaż produktów inwestycyjnych w podległym obszarze.
Współpraca z dyrektorami oddziałów, udział w rekrutacji, zarządzanie wynikiem i jakością sprzedaży.
Prowadzenie szkoleń inwestycyjnych dla nowo zatrudnionych pracowników.
Organizacja i prowadzenie prezentacji rynkowych i produktowych dla klientów banku.
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Kierownik Oddziału
Zarządzanie oddziałem wielofunkcyjnym. Odpowiedzialność za zespół 10 pracowników, rekrutacje, sprzedaż i jakość obsługi.
Wspólnie z zespołem byliśmy wielokrotnie nagradzani za najlepsze wyniki sprzedaży, szczególnie w zakresie produktów kredytowych.
Logo
Team Manager
Recon Direct Sales Sp. z o.o. Agencja sprzedaży Citibank Poland S.A.
Zarządzanie zespołem przedstawicieli handlowych oferujących usługi finansowe - karty kredytowe i kredyty gotówkowe - klientom indywidualnym.
Współpraca z różnymi departamentami banku - HR, marketing, polityka kredytowa.


.

Edukacja

Logo
Zarządzanie, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Finanse/Ekonomia
Rynki kapitałowe
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Kreacja

Zainteresowania

Podróżuje - nie byłem jeszcze w Australii.

Mam patent żeglarski, pływam na windsurfingu, jeżdżę na desce snowboardowej – w dzieciństwie jeździłem na deskorolce.

Gram w piłkę nożną, koszykówkę, biegam, jeżdżę na rowerze – mimo tego, że przeszedłem operację rekonstrukcji więzadła krzyżowego w prawym kolanie.

Przeczytałem 36 książek Philipa K. Dicka.
Potrafię zagrać na gitarze „Stairway to Heaven” Led Zeppelin

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Art of Events
Art of Events
Grupa dla wszystkich, którzy organizują konferencje i eventy. Wolna od spamu.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
CopyWriting
CopyWriting
Chodzi mi o to, aby język giętki, powiedział wszystko, co pomyśli głowa. J. Słowacki
Imprezy integracyjne
Imprezy integracyjne
ZAPRASZAM DO DYSKUSJI NA TEMAT IMPREZ INTEGRACYJNYCH, FIRMOWYCH, KONCERTÓW, FESTIWALI,EVENTÓW. TUTAJ MOŻNA DZIELIĆ SIĘ UWAGAMI, DOŚWIADCZENIAMI, OFERTAMI W TYM ZAKRESIE.ZAPRASZAM
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.