Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
E-commerce Manager
• Zarządzanie zespołem departamentu e-commerce
• Odpowiedzialność za sprzedażowe kampania reklamowe w Internecie
• Projektowanie ścieżki zakupowej klienta
• Projektowanie przepływów klientów w ekosystemie internetowym TVN
• Współpraca z partnerami (e-commerce, mobile, producenci oprogramowania)
• Analityka i raportowanie lejka zakupowego (od pozyskania ruchu na stronie po realizację transakcji)
• Odpowiedzialność za sprzedażowe kampania reklamowe w Internecie
• Projektowanie ścieżki zakupowej klienta
• Projektowanie przepływów klientów w ekosystemie internetowym TVN
• Współpraca z partnerami (e-commerce, mobile, producenci oprogramowania)
• Analityka i raportowanie lejka zakupowego (od pozyskania ruchu na stronie po realizację transakcji)
p.o. Kierownik ds. Sprzedaży Internetowej
• Zarządzanie zespołem departamentu sprzedaży internetowej
• Odpowiedzialność za projektowanie i realizację budżetu
• Odpowiedzialność za realizację planu sprzedaży internetowej
• Współpraca z partnerami (agencją marketingową, programistyczną oraz infolinią obsługową)
• Odpowiedzialność za sprzedażowe kampania reklamowe w Internecie
• Analityka i raportowanie lejka zakupowego (od pozyskania ruchu na stronie po realizację transakcji)
• Odpowiedzialność za projektowanie i realizację budżetu
• Odpowiedzialność za realizację planu sprzedaży internetowej
• Współpraca z partnerami (agencją marketingową, programistyczną oraz infolinią obsługową)
• Odpowiedzialność za sprzedażowe kampania reklamowe w Internecie
• Analityka i raportowanie lejka zakupowego (od pozyskania ruchu na stronie po realizację transakcji)
Specjalista ds. Sprzedaży Internetowej
Obowiązki:
• Projektowanie interfejsu i interakcji sklepu internetowego
• Zarządzanie projektami w obrębie e-commerce marki nc+
• Analiza ruchu klientów pod kątem optymalizacji procesu zakupowego
• Analityka webowa części e-commerce ncplus.pl
• Analiza sprzedaży sklepu internetowego nc+
• Obsługa sprzedaży w wewnętrznych systemach CRM
• Analiza trendów zakupowych
• Współpraca z agencjami marketingowymi i programistycznymi
• Projektowanie interfejsu i interakcji sklepu internetowego
• Zarządzanie projektami w obrębie e-commerce marki nc+
• Analiza ruchu klientów pod kątem optymalizacji procesu zakupowego
• Analityka webowa części e-commerce ncplus.pl
• Analiza sprzedaży sklepu internetowego nc+
• Obsługa sprzedaży w wewnętrznych systemach CRM
• Analiza trendów zakupowych
• Współpraca z agencjami marketingowymi i programistycznymi
PR Manager
Mobberry
Projekty:
• Raport "Mobile in Retail" pod patronatem magazynu Brief
• Obecność marki Mobberry na konferencji Retailtech i Mobile Standard
• Infografika porównawcza rynku mobilnego w Polsce i w Niemczech
Obowiązki:
• Planowanie i wdrażanie strategii komunikacji marki Mobberry - agencji mobile'owej łączącej social-mobile-local;
• Koordynowanie działań wizerunkowych agencji;
• Reprezentowanie marki Mobberry w mediach i na konferencjach
• Raport "Mobile in Retail" pod patronatem magazynu Brief
• Obecność marki Mobberry na konferencji Retailtech i Mobile Standard
• Infografika porównawcza rynku mobilnego w Polsce i w Niemczech
Obowiązki:
• Planowanie i wdrażanie strategii komunikacji marki Mobberry - agencji mobile'owej łączącej social-mobile-local;
• Koordynowanie działań wizerunkowych agencji;
• Reprezentowanie marki Mobberry w mediach i na konferencjach
Specjalista ds. marketingu i PR
Nagrody i wyróżnienia:
• (2013) Tytuł najlepszej aplikacji na Androida w kategorii narzędzia na konferencji Generation Mobile 2013;
• (2013) Tytuł najlepszej aplikacji na iOS w kategorii narzędzia na konferencji Generation Mobile 2013;
• (2013) Tytuł najlepszej aplikacji w kategorii m-commerce w konkursie Mobile Trends Awards;
• (2013) Tytuł najlepszej polskiej aplikacji mobilnej w TNW Polish Startups Awards;
• (2013) Tytuł jednej z Najbardziej Kreatywnych firm w Biznesie według Brief;
• (2012) Tytuł najlepszej aplikacji na androida na konferencji Generation Mobile;
• Publikacje prasowe oraz internetowe na łamach najpopularniejszych portali, m.in. TVN CNBC, TVN Turbo, Gazeta.pl, Onet.pl, WP.pl, Antyweb.pl, Spidersweb.pl, Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Dziennik Gazeta Prawna, Forbes, Bloomberg Bussinesweek Polska i inne;
Projekty:
• Rozwój kulinarnych Przycisków Listonic na blogach kulinarnych - ponad 500 blogów z zainstalowanym przyciskiem "zamień na listę zakupów" (http://przyciski.listonic.pl)
• Rozwój kulinarnych Przycisków Listonic na stronach internetowych producentów FMCG - przyciski "zamień na listę zakupów" zainstalowane w serwisach takich marek jak Knorr, Kasia, Hochland, Monini, Indykpol, Prymat, Lubella oraz Zepter;
• Infografika kulinarna dotycząca popularności blogosfery kulinarnej (2011, 2012);
• Współpraca przy Raporcie Blogosfera Kulinarna 2012 autorstwa Olgi Smile;
Obowiązki:
• Planowanie strategii dotarcia i kreowanie wizerunku w starych i nowych mediach;
• Opracowanie strategii i zarządzanie marką w mediach społecznościowych: Facebook, Sugester, Twitter;
• Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z dziennikarzami i blogerami;
• Reprezentowanie marki w mediach i na konferencjach - przemówienia, prezentacje;
• Obsługa klienta poprzez e-mail, media społecznościowe i aplikację do obsługi klientów.
• (2013) Tytuł najlepszej aplikacji na Androida w kategorii narzędzia na konferencji Generation Mobile 2013;
• (2013) Tytuł najlepszej aplikacji na iOS w kategorii narzędzia na konferencji Generation Mobile 2013;
• (2013) Tytuł najlepszej aplikacji w kategorii m-commerce w konkursie Mobile Trends Awards;
• (2013) Tytuł najlepszej polskiej aplikacji mobilnej w TNW Polish Startups Awards;
• (2013) Tytuł jednej z Najbardziej Kreatywnych firm w Biznesie według Brief;
• (2012) Tytuł najlepszej aplikacji na androida na konferencji Generation Mobile;
• Publikacje prasowe oraz internetowe na łamach najpopularniejszych portali, m.in. TVN CNBC, TVN Turbo, Gazeta.pl, Onet.pl, WP.pl, Antyweb.pl, Spidersweb.pl, Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Dziennik Gazeta Prawna, Forbes, Bloomberg Bussinesweek Polska i inne;
Projekty:
• Rozwój kulinarnych Przycisków Listonic na blogach kulinarnych - ponad 500 blogów z zainstalowanym przyciskiem "zamień na listę zakupów" (http://przyciski.listonic.pl)
• Rozwój kulinarnych Przycisków Listonic na stronach internetowych producentów FMCG - przyciski "zamień na listę zakupów" zainstalowane w serwisach takich marek jak Knorr, Kasia, Hochland, Monini, Indykpol, Prymat, Lubella oraz Zepter;
• Infografika kulinarna dotycząca popularności blogosfery kulinarnej (2011, 2012);
• Współpraca przy Raporcie Blogosfera Kulinarna 2012 autorstwa Olgi Smile;
Obowiązki:
• Planowanie strategii dotarcia i kreowanie wizerunku w starych i nowych mediach;
• Opracowanie strategii i zarządzanie marką w mediach społecznościowych: Facebook, Sugester, Twitter;
• Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z dziennikarzami i blogerami;
• Reprezentowanie marki w mediach i na konferencjach - przemówienia, prezentacje;
• Obsługa klienta poprzez e-mail, media społecznościowe i aplikację do obsługi klientów.
Szkolenia i kursy
• (2013) szkolenie z zakresu działań reklamowych i public relations na blogach;
• (2012) warsztaty z zakresu działań public relations prowadzone przez dyrektora łódzkiego oddziału TVP;
• (2012) szkolenie z zakresu technik sprzedaży - wykorzystanie języka korzyści;
• (2009) warsztaty z zakresu konstruktywnego rozwiązywania konfliktów w ramach zajęć z psychologii społecznej;
• (2012) warsztaty z zakresu działań public relations prowadzone przez dyrektora łódzkiego oddziału TVP;
• (2012) szkolenie z zakresu technik sprzedaży - wykorzystanie języka korzyści;
• (2009) warsztaty z zakresu konstruktywnego rozwiązywania konfliktów w ramach zajęć z psychologii społecznej;
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
- sport
- polityka
- media
- nowe technologie,
- literatura (szczególnie thrillery medyczne autorstwa Tess Gerritsen);
- polityka
- media
- nowe technologie,
- literatura (szczególnie thrillery medyczne autorstwa Tess Gerritsen);
Inne
Telefon: 603 454 261
e-mail: krzyzanski.r@gmail.com
e-mail: krzyzanski.r@gmail.com
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
BIZNESMEN Każdy może nim być
Niezaleznie, po ktorej stronie przyslowiowej lady stoimy, kazdy z nas jest Klientem
Customer Experience. Doświadczenie Klienta
Customer experience / Doświadczenie Klienta (CX) to suma wrażeń, które osoba nabywa podczas kontaktu z dostawcą jakiegoś dobra.
Dziennikarstwo internetowe
Grupa dla pracowników mediów internetowych, blogerów i pasjonatów internetu.
eMarketing
biznes, e-marketing, interaktywna komunikacja marketingowa, e-commerce, nowoczesne strategie marketingowe, sprzedaż i wsparcie sprzedaży oraz ciekawe dyskusje na inne tematy powiązane
Experiential Marketing
Grupa dla osób, które widzą wyższość budowania wizerunku marki poprzez marketing doświadczeń i jego odmiany, a także dla wszystkich zainteresowanych tą nową formą komunikacji.
Grzechy mediów
Grupa do wytykania błędów w rzemiośle dziennikarskim. Walcie w żurnalistów jak w bęben!