Rafal Krzycki

CEO / Founder w Business Speed Dating Poland, Horeca Business Club, Horeca Radio
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Logo
Publishing Director
Horeca Radio
Pierwsze na świecie radio branży HoReCa
Horeca Business Club
Publishing Director
Horeca Business Club - pierwsza na rynku mediów internetowych platforma wymiany informacji, doświadczenia i wiedzy dla sektorów HoReCa, Travel & MICE, tworzona przez grupę profesjonalistów od wielu lat związanych z każdą z tych branż.
Business Speed Dating Poland
CEO | Founder
Konferencje B2B dla różnych sektorów: gastronomia, hotelarstwo, kawiarnie, cukiernie, lodziarnie, stacje benzynowe i wiele innych. Merytoryka na najżywszym poziomie, która przyciąga decydentów i osoby zarządzające. Dostawcy produktów i usług dla danej branży otrzymują narzędzie w postaci Business Speed Dating, są to szybkie, czterominutowe spotkania z potencjalnymi klientami. Dla decydentów do szybki i niezobowiązujący przegląd ofert dostępnych na rynku, dla dostawców świetna okazja na szybką prezentację swojej oferty, wymianę kontaktów oraz szybką weryfikację szans na współpracę.

www.bsdpoland.pl
Aaa! Akademik
Dyrektor generalny
Logo
Dyrektor ds. sprzedaży
Brog Marketing
Wydawnictwo Instalator Polski Sp. z o.o.
Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu
Logo
Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu
Wydawnictwo Euro-Media Sp. z o.o.
Polskie Wydawnictwo Fachowe Sp. z o.o.
Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu

Projekty

Zainicjowanie powołania organizacji branżowej reprezentującej sektor gastronomiczny w Polsce
Warszawa, 20 sierpnia 2015 r.


Powołanie organizacji branżowej reprezentującej sektor gastronomiczny w Polsce

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku gastronomicznego niniejszym inicjujemy proces powstania organizacji reprezentującej pracodawców tego sektora. Liczbę lokali gastronomicznych w Polsce szacuje się na kilkadziesiąt tysięcy, w których zatrudnienie znajduje ponad sto tysięcy pracowników. Nadszedł czas, aby ten sektor wyłonił swoich przedstawicieli, którzy będą reprezentowali pracodawców w wielu kluczowych kwestiach związanych ze sprawniejszym i bardziej konkurencyjnym funkcjonowaniem rynku gastronomicznego w Polsce. Problemów, z którymi możemy poradzić sobie działając poprzez organizację nas zrzeszającą, jest wiele, m.in. temat opłat związanych z prawami autorskimi za publiczne odtwarzanie utworów czy wysokość stawki podatku VAT na niektóre produkty serwowane w lokalach gastronomicznych.

W związku z tym, w dniu 28 października 2015 roku podczas konferencji Food Business Forum (www.foodbusinessforum.pl) podejmiemy otwartą dyskusję na temat powołania organizacji reprezentującej pracodawców sektora gastronomicznego. Niniejszym zapraszamy do udziału w dyskusji wszystkie firmy zainteresowane wspieraniem tej inicjatywy.


Ireneusz Węgłowski
Prezes
Izby Gospodarczej
Hotelarstwa Polskiego

Sylwester Cacek
Prezes
Sfinks Polska

Rafał Krzycki
Dyrektor ds. sprzedaży
BROG Marketing

Edukacja

Logo
Zarządzanie, magisterskie
Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Organizacje

Członek Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Sprzedażą
www.pszs.org.pl

Grupy

Bieganie
Bieganie
im dlużej tym lepiej
FMCG Sprzedaż nowoczesna
FMCG Sprzedaż nowoczesna
Grupa skupiająca osoby pracujące w [b]firmach FMCG[/b], które są odpowiedzialne za sprzedaż do [b]sieci handlowych[/b].
FMCG Sprzedaż tradycyjna
FMCG Sprzedaż tradycyjna
Grupa skupiająca osoby pracujące w firmach FMCG, które są odpowiedzialne za sprzedaż w kanale tradcyjnym.
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Trade Marketing
Trade Marketing
Marketing vs Sprzedaż