Wypowiedzi

  • Rafał Kożuch
    Wpis na grupie Call Center / Contact Center w temacie Przedstawiamy się
    22.04.2008, 19:03

    Cześć,

    Pracuję na profesjonalnym outbandowym Call Center Business Telekomunikacji Polskiej. Działamy aktywnie na segmencie SOHO & SME. Sprzedajemy usługi TP oraz ORANGE zaczynając od planów taryfowych, nowych SIM poprzez zaawansowane rozwiązania Telefonii IP oraz central PABX.
    Dodatkowo brałem udział przy współtworzeniu CC dla 129 agentów.
    Aktualnie zarządzam 13 osobowym zespołem sprzedażowym.

    Jestem otwarty na nowe możliwości rozwoju :-)

    Pozdrawiam

  • Rafał Kożuch
    Wpis na grupie ORANGE w temacie Zaproszenie...
    14.04.2008, 21:40

    Henryk Metz:
    Ireneusz Domżalski:
    To miejsce jest równie dobre.
    Pozdrawiam,
    Irek.


    Może znowu zostanę posądzony o nadinterpretację, ale wynika z tego, ze jesteś zwolennikiem dzielenia, nie łączenia.

    Zawsze uważałem, że trudne sprawy lepiej omawiać w gronie wszystkich zainteresowanych, a nie osobno, w "podgrupach".

    PozdrawiamHenryk Metz edytował(a) ten post dnia 08.04.08 o godzinie 13:07

    Henryk,
    również zgadzam się z Tobą :-)))

  • Rafał Kożuch
    Wpis na grupie ORANGE w temacie CO WAM SIĘ (NIE) PODOBA W TP...
    14.04.2008, 21:36

    Czemu pracownicy Centka nie mają zniżki na usługi TP a pracownicy TP czerpią pełnymi garściami po zniżkach z usług Centka?!

    Krzysztofie,
    Dokładnie chodziło mi twierdzenie "czerpania całymi garściami zniżek przez pracowników TP"
    Poza tym zniżka na zakup nowej aktywacji to jedno sprawa, a zniżka resortowa to druga.

  • Rafał Kożuch
    Wpis na grupie ORANGE w temacie CO WAM SIĘ (NIE) PODOBA W TP...
    29.03.2008, 20:38

    Drogi Tomku !!!

    Tak samo jak Robert pracuję w TP ponad 15 lat i sporo widziałem. Również to jak długo TP pompowało kasę na rozwój centka z jakichś usług stacjonarnych (jak to określiłeś). I dużo czasu centek potrzebował, aby stanąć twardo na nogach.

    Nie podlega dyskusji, że telefonia komórkowa będzie się rozwijała i przychody będą rosły natomiast nie zapominaj, że TP to nie tylko usługi stacjonarne. Nie zapominaj o usługach Transmisji Danych (IP VPN, Miejskim Ethernet, Ethernet VPN, ATM, SME VPN), które dają znaczące i stałe przychody firmie TP&Orange.

    Poza tym usługi stacjonarne migrują do rozwiązań VoIP jakie TP już świadczy z wykorzystaniem usług ADSL. A to nie jest jakieś tam rozwiązanie.

    Jako pracownik TP mam tylko zniżki na produkty TP. Niestety z Orange nie mam żadnych zniżek. Więc nie potwierdzam twoich newsów.

    Co do desantów managerów ORANGE to zgadza się, są, ale do sieci konkurencyjnych PLUS, ERA oraz PLAY. No cóż może to taka kultura organizacyjna.

    A tak na marginiesie co jestem jedną z osób zarządzającą profesjonalnym Call Center dla Biznesu w TP i zapewniam Cię, że również mega aktywnie sprzedajemy produkty ORANGE. Tym samym też mamy jako pracownicy TP coraz większy udział w sprzedaży przecież tak przychodowej telefonii komórkowej.

    Dla mnie połączenie TP&ORANGE to szansa na rozwój, nowe wyzwania i udział przy tworzeniu rozwiązań konwergentnych. Jestem przekonany, że wspólnymi siłami TP&ORANGE może stać się jednym z najlepszych operatorów w Europie.

    Pozdrawiam
    RKRafał Kożuch edytował(a) ten post dnia 29.03.08 o godzinie 20:39

  • Rafał Kożuch
    Wpis na grupie eXperci.pl w temacie JESTEŚ EKSPERTEM..... napisz zwięźle ....od czego?

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy eXperci.pl

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do