Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Telesprzedaży
Współudział przy tworzeniu oraz uruchamianiu Call Center dla Klientów Biznesowych we Wrocławiu (dla ponad 100 agentów);
Zarządzanie procesem sprzedaży usług telekomunikacyjnych dla klientów biznesowych;
Wyznaczanie celów sprzedażowych dla handlowców;
Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem sprzedawców telefonicznych;
Realizowanie celów sprzedażowych przydzielonych przez Telekomunikację Polską i PTK Centertel (Orange)
Zarządzanie procesem sprzedaży usług telekomunikacyjnych dla klientów biznesowych;
Wyznaczanie celów sprzedażowych dla handlowców;
Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem sprzedawców telefonicznych;
Realizowanie celów sprzedażowych przydzielonych przez Telekomunikację Polską i PTK Centertel (Orange)
Szkolenia i kursy
„Profesjonalna rekrutacja” (Telekomunikacja Polska 2006r)
„Akademia Telesprzedaży” (JET 2006r)
„Warsztat z Coachingu” (Telekomunikacja Polska 2006r)
„Skuteczny Menedżer” (grupa House of Skills 2005r.)
„Elektroniczna wymiana dokumentów EDI” (Centrum Edukacji Logistycznej 2004r.)
„Usługi telekomunikacyjne TP” (Centrum Informacji i Szkolenia SIEMENS, 2003r.)
„Prowadzenie Efektywnych Szkoleń Produktowych” (Centrum Szkoleniowe JET 2003r.)
„Projektowanie sieci LAN/WAN” (SOLIDEX 2003r.)
„MS FrontPage 2000” (DC Edukacja 2003r.)
„Summer Innovations Summit” – nowe trendy operatorów telekomunikacyjnych oraz rozwoju biznesowego (TP S.A. – CDK 2002r.)
Kurs pedagogiczny dla kandydatów na wykładowców zawodowego systemu kształcenia (TP S.A. Główny Ośrodek Szkoleniowy w Krakowie 2001r.)
„Usługa szerokopasmowego dostępu do Internetu – Neostrada” (TP S.A. – CDK 2001r.)
„Sieci dostępowe szerokopasmowe xDSL, XpressLink – Siemens” (SIEMENS 2001r.)
Kurs „Telestrada 2001” (TP S.A. Główny Ośrodek Szkoleniowy w Poznaniu 2001r.)
„Microsoft Excel 97 dla zaawansowanych” (DC Edukacja 2001r.)
„Prognozowanie rozwoju rynku usług telekomunikacyjnych” (TP S.A. – CDK 2001r.)
„System Analiz i Raportów KOBAT-SAIR” (WASKO 2000r.)
„Microsoft Access - Szybki Start” (Microsoft 2000r.)
„Akademia Telesprzedaży” (JET 2006r)
„Warsztat z Coachingu” (Telekomunikacja Polska 2006r)
„Skuteczny Menedżer” (grupa House of Skills 2005r.)
„Elektroniczna wymiana dokumentów EDI” (Centrum Edukacji Logistycznej 2004r.)
„Usługi telekomunikacyjne TP” (Centrum Informacji i Szkolenia SIEMENS, 2003r.)
„Prowadzenie Efektywnych Szkoleń Produktowych” (Centrum Szkoleniowe JET 2003r.)
„Projektowanie sieci LAN/WAN” (SOLIDEX 2003r.)
„MS FrontPage 2000” (DC Edukacja 2003r.)
„Summer Innovations Summit” – nowe trendy operatorów telekomunikacyjnych oraz rozwoju biznesowego (TP S.A. – CDK 2002r.)
Kurs pedagogiczny dla kandydatów na wykładowców zawodowego systemu kształcenia (TP S.A. Główny Ośrodek Szkoleniowy w Krakowie 2001r.)
„Usługa szerokopasmowego dostępu do Internetu – Neostrada” (TP S.A. – CDK 2001r.)
„Sieci dostępowe szerokopasmowe xDSL, XpressLink – Siemens” (SIEMENS 2001r.)
Kurs „Telestrada 2001” (TP S.A. Główny Ośrodek Szkoleniowy w Poznaniu 2001r.)
„Microsoft Excel 97 dla zaawansowanych” (DC Edukacja 2001r.)
„Prognozowanie rozwoju rynku usług telekomunikacyjnych” (TP S.A. – CDK 2001r.)
„System Analiz i Raportów KOBAT-SAIR” (WASKO 2000r.)
„Microsoft Access - Szybki Start” (Microsoft 2000r.)
Edukacja
Zainteresowania
Narciarstwo
Badminton
Podróże
Badminton
Podróże
Grupy
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Biznes
"Aby skutecznie prowadzić biznes, człowiek musi mieć wyobraźnię.
Musi mieć wizję tego, do czego chce dojść"
Charles M. Schwab
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
dla tych którzy borykaja się z kierowaniem grupą osob, dla których praca już po pierwszym miesiącu może stać się monotonna...
coaching
Coaching to wyjątkowa i skuteczna forma pracy na różnych obszarów i osób które oczekują ,,czegoś" od zycia co pozwoli ,,złąpać wiatr w żagle" by móc dotrzeć tam gdzie czują się spełnieni i
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne.
A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
Dobra Komunikacja <=> Dobra Rekrutacja
Grupa ma na celu wymianie doświadczeń jak dotrzeć do najlepszych kandydatów.
E-Handel
Dla wszystkich, którzy Internet traktują jako narzędzie do robienia biznesu.
Tych, którzy nie widzą możliwości by zignorować to medium