Rafał Kowalczyk

Menadżer Wspracia Obłsugi Klienta
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

CRM E-commerce Obsługa kluczowych klientów OMA Telekomunikacja obsługa komputera Obsługa klienta MS Office (Word, PowerPoint, Excel) perdix Alcatel-Lucent OmniVista 4760 Alcatel-Lucent Contact Center Standard Edition

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

INFOR PL S.A.
Menedżer Wsparcia Obsługi Klienta
• Wsparcie techniczne, merytoryczne oraz szkolenie pracowników Działu Obsługi Klienta
• Wsparcie działu e-commerce w zakresie: aktualizacji oferty e–sklepu, weryfikacji zamówień, dystrybucji, płatności elektronicznych
• Koordynowanie działań telemarketingowych oraz badań sondażowych: raportowanie, nadzór nad profesjonalną obsługą klienta, wsparcie merytoryczne oraz techniczne telemarketerów,
• Koordynowanie procesu reklamacji i rezygnacji
• Konfiguracja i zarządzanie systemem Call Center: Alcatel-Lucent OmniTouch Contact Center
INFOR PL S.A.
Specjalista ds kontaktu z klientem
• Obsługa systemu wspierającego sprzedaż oraz zarządzanie bazą klientów
• Bieżąca współpraca z Klientem Biznesowym (z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji)
• Utrzymywanie stałego kontaktu z Kluczowym klientem, prowadzenie korespondencji biznesowej
• Negocjacje umów handlowych z kluczowymi odbiorcami, przygotowywanie indywidualnych ofert
• Rozpatrywanie reklamacji
• Przyjmowanie rezygnacji z prenumeraty, korekty faktur wynikające ze zmiany produktów
• Badanie satysfakcji Klienta
• Działania wspierające sprzedaż produktów firmy
• Przygotowywanie prezentacji wprowadzanych na rynek nowych produktów
• Propozycje w tworzeniu materiałów marketingowych
• Konfiguracja i zarządzanie centralą telefoniczną Alcatel – Lucent OmniPCX Enterprise
• Konfiguracja i zarządzanie rejestratorem rozmów Fontel
INFOR PL S.A.
Doradca Klienta
INFOR PL S.A.
Referent ds. Bazy Danych

Szkolenia i kursy

• Internet – Komunikacja, Informacja, Handel
• Baza danych MS Access
• Rozwój pracowników i zespołu
• Przywództwo ku zaangażowaniu
• Zarządzanie ku inicjatywie
• Jak skutecznie obsłużyć reklamacje i prowadzić negocjacje z wymagającym klientem
• Telefoniczna obsługa klienta i telenegocjacje
• Profesjonalna obsługa klienta
• Księgowość

Edukacja

Logo
Uzupełniające Studia Magisterskie z Socjologii i Public Relations, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Public Relations, licencjackie
Wyższa Szkoła Komunikowania i Mediów Społecznych im. Giedroycia

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

Moją pasją są nowe technologie, książki oraz gry komputerowe RPG. Wolny czas spędzam najczęściej na łonie natury w towarzystwie rodziny oraz psa. Jeżdżę też na rowerze, uprawiam jogging oraz lubię grać w siatkówkę

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.