Rafał Kowalczyk

New Business Director , Activeweb

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Activeweb Sp. z o.o.
New Business Director
Prowadzenie działalności NB w celu generowania zaproszeń do przetargów/konkursów ofert
Monitoring rynku w zakresie trendów
Aktywne poszukiwanie i generowanie nowych kontaktów NB
Promowanie kompetencji Activeweb na rynku poprzez uczestnictwo w spotkaniach branżowych formalnych i nieformalnych
Zarządzanie zespołem Accout Managerów w ramach procesów ofertowania Klientów
Activeweb Sp. z o.o.
Sales Officer
Obsługa kluczowych Klientów firmy

• Consulting w zakresie działań (e)marketingowych
• Budowa strategii w zakresie wdrażania (e) kanałów w działaniach marketingowych
• Badanie potrzeb – planów marketingowych i ich celów
• Audyt efektywności wdrożonych rozwiązań
• Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
• Analizę pojawiających się trendów (e)marketingu farmaceutycznym

Realizacja celi sprzedażowych firmy

• Aktywne pozyskiwanie nowych klientów
• Monitoring rynku w zakresie potencjalnych klientów
• Przygotowywanie ofert oraz prowadzenie prezentacji
• Współtworzenie oraz realizacja strategii sprzedażowej firmy
Activeweb Sp. z o.o.
Projekct Manger
Opracowanie oraz wdrażanie projektów na potrzeby Klientów rynku sektora farmaceutycznego z wykorzystaniem elektronicznych kanałów oraz nowoczesnej technologii.

Wdrażania projektów z zakresu:
• Projekty produktowe – promocja marki we wszystkich etapach cyklu rynkowego
• Projekty badawcze (PMS, rejestry medyczne, oprogramowanie clinical intelligence, badnia rynku)
• Projekty edukacyjne – dla lecznictwa otwartego oraz zamkniętego
• Projekty field force enhance – Cloosed Loop Marketing/Edetailing
• Projekty eventowe – realizacje multimedialne

Wykonywane obowiązki:
• Kontakt z Klientem wsparcie podczas budowy strategii wdrożenia dla projektu
• Koordynacja prac zespołu GFX oraz IT
• Kontrola, jakości wdrażanego projektu
• Pozyskiwanie ekspertów oraz moderacja rozmów ze środowiskiem medycznym
• Stałe zarządzenie wdrożonym projektem raportowania oraz przekazywanie stałych rekomendacji i rozwiązań dla zwiększenie efektywności wdrożonego projektu
• Szkolenie oraz prezentacje dla podmiotów zaangażowany w dany projekt
• Wsparcie oraz aktywna promocja projektów z wykorzystaniem narzędzi BTL

Wdrożone projekty dla firm: Novartis, Roche, Pfizer, Sanofi-Aventis, Astellas, Solvay czy MSD.

Szkolenia i kursy

•Marketing Genius by Peter Fisk
•Seminarium „Dziennikarstwo Internetowe” (Centrum Promocji Informatyki)
•Seminarium „Innowacyjne narzędzia w marketingu produktów medycznych i farmaceutycznych – aspekty technologiczne i prawne” (Centrum Edukacji Medycznej CEMED)
•Kurs Basic Live Support (PCK)
•Kurs szybkiego czytania
•Kurs technik pamięciowych i tworzenia map myśli

Edukacja

Logo
PR i Marketnig Medialny, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Psychopedagogika Kreatywności, magisterskie
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marką

Zainteresowania

•Rynek farmaceutyczny
•Komunikacja oraz media w ujęciu marketingowym
•Internet oraz nowe media w marketingu
•Psychologia społeczna
•Muzyka rockowa
•Tramping
•Jazda konna (uprawnienia instruktorskie)
•Nurkowanie (uprawnienia płetwonurka P1)

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Clinical Research & badania medyczne
Clinical Research & badania medyczne
Grupa dla wszystkich badaczy, lekarzy, naukowców i ludzi biznesu związanych pośrednio i bezpośrednio z medycyną
eHealth
eHealth
Tematem przewodnim grupy jest szeroko pojęty e-Biznes branży farmaceutycznej. Ta dziedzina nabiera na znaczeniu w Polsce, więc nie sposób jej nie komentować na forum.
farmamarketing
farmamarketing
farma marketing - czyli marketing w farmacji
Good Communication Practice in Health Care And Pharmaceutical Industry
Good Communication Practice in Health Care And Pharmaceutical Industry
Cele: 1. Stworzenie standardow dla konkretnych grup zawodowych dobrej praktyki komunikacji i e-komunikacji. 2. Usystematyzowana wymiana informacji, Q&A, Good Communication Practice in Health C
Miłośnicy motocykli. BMW GS. motocykliści. amazonki. Podróże
Miłośnicy motocykli. BMW GS. motocykliści. amazonki. Podróże
Zapraszam wszystkich miłośników motocykli BMW szczególnie modelu GS.Mile widziani inni podróżnicy.
Opinie i oceny stron www/grafik
Opinie i oceny stron www/grafik
Prezentacja serwisów/grafik oraz oceny użytkowników
Profesjonaliści Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych
Profesjonaliści Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych
Grupa skupiająca wyłącznie profesjonalistów - osoby pracujące obecnie w (innowacyjnych) firmach farmaceutycznych. Wymiana doświadczeń i poglądów dotyczących rynku farmaceutycznego.
Rynek Farmaceutyczny
Rynek Farmaceutyczny
Grupa dla osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem farmaceutycznym. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku farmaceutycznym w Polsce jak i za granicą.