Rafał Komoń

Wołomin, mazowieckie

Umiejętności

kreatywność Sprzedaż bezpośrednia Obsługa klienta Umiejętności analityczne komunikatywność dobra organizacja pracy Zarządzanie zespołem pracowników Zaangażowanie w wykonywaną pracę Zarządzanie salonem sprzedaży Budowanie zespołu sprzedaży Wysoka motywacja i skuteczność w osiągnieciu celów Tworzenie procesów i procedur

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Orange Polska S.A.
Dyrektor Terenowych Sił Sprzedaży
► Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych oraz jakościowych w sieci sprzedaży
► Maksymalizacja przychodów i marży zespołu na zarządzanej bazie klientów poprzez budowanie niestandardowych rozwiązań w oparciu o P&L.
► Identyfikacja i kreowanie nowych obszarów współpracy w oparciu o znajomość celów biznesowych i modelu funkcjonowania klientów.
► Wdrażanie wraz z zespołem innowacyjnych projektów teleinformatycznych na potrzeby klientów - ICT/IoT/Telco.
► Prowadzenie negocjacji handlowych z klientami i partnerami technologicznymi.
► Analizowanie rynku klienta oraz trendów branżowych.
► Wsparcie Handlowców w prowadzeniu największych projektów teleinformatycznych oraz postępowań przetargowych w trybie ustawy PzP.
Orange Polska S.A.
Menedżer Sprzedaży Aktywnej
Zapewnienie realizacji działań strategicznych na powierzonym obszarze. Odpowiedzialność za wynik podległych zespołów sprzedaży aktywnej i przydzielonych portfeli klienckich. Wdrażanie strategii i taktyk i działań sprzedażowych w zakresie sprzedaży aktywnej. Definiowanie celów taktycznych oraz operacyjnych w ramach obszaru, planowanie, prognozowanie i realizowanie celów ilościowych, efektywnościowych i wartościowych oraz wyznaczonych standardów. Zarządzanie budżetem na powierzonym obszarze. Rozliczenie efektywności wykorzystania budżetu, oraz nadzór nad jego realizacją.
Orange Polska S.A.
Service Delivery Manager (Menadżer ds. Dostarczania)
Odpowiedzialność za proces dostarczania usług na terenie całego regionu,
przygotowywanie rekomendacji w zakresie usprawniania procesów planowania, budżetowania i rozliczenia. Przygotowywanie analiz i rozliczeń, wykonywanie niestandardowych monitoringów oraz opracowywanie rekomendacji w oparciu o wyniki monitoringu. Analiza poziomu kompetencji i umiejętności pracowników oraz identyfikacja i zgłaszanie potrzeb szkoleniowych. Monitorowanie pracy handlowców i menadżerów na podległym terenie (27 salonów, 5 zespołów sprzedaży aktywnej - łącznie ok. 200osób)
Orange Polska S.A.
Menadżer w Salonie Sprzedaży
Zapewnianie sprawnego funkcjonowania salonu (kierowanie zespołem Salonu - łącznie 30 osób) poprzez efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi, rekrutowanie nowych pracowników w, dbanie o ich rozwój oraz wysoki poziom motywacji, realizowanie strategii sprzedaży oraz nadzorowanie sprawnego przebiegu działań administracyjnych w celu realizacji planów sprzedażowych oraz dążenie do obsługi klienta na najwyższym poziomie, zapewnienie maksymalnej rentowności salonu.
Orange Polska S.A.
Starszy Specjalista ds. Usług Dodanych
Prowadzenie prezentacji i szkoleń z zakresu usług dodanych, nowych technologii oraz obszarów, w których pracownicy potrzebują wsparcia; konfigurowanie sprzętu umożliwiające uruchomienie zaawansowanych usług dodanych; realizowanie wskaźników jakościowych i ilościowych w Salonie w celu zapewniania efektywnej sprzedaży i obsługi posprzedażnej oferty GK TP oraz popularyzowania, edukowania i zwiększania świadomości oferty GK TP wśród Klientów.
Orange Polska S.A.
Konsultant ds. Sprzedaży w Salonie Sprzedaży
Zapewnianie profesjonalnej obsługi klienta (sprzedaż, obsługa posprzedażna, pozyskiwanie i utrzymywanie pozytywnych kontaktów z klientami) w celu realizowania wskaźników ilościowych i wartościowych zgodnie z indywidualnymi planami sprzedaży, a także zapewnianie jak najwyższej jakości obsługi Klientów oraz ich satysfakcji. Przestrzeganie obowiązujących standardów obsługi, procedur; rozwijanie wiedzy dotyczącej oferty GK TP w celu realizacji założonych planów. Przestrzeganie właściwego i zgodnego z procedurami obiegu dokumentów, terminowe ich przekazywanie do odpowiednich komórek oraz archiwizowanie zgodne z ustawą o ochronie danych osobowych.
Orange Polska S.A.
Doradca ds. Obsługi Klienta Biznesowego
Aktywna sprzedaż usług oraz utrzymywanie obecnych klientów w sieci, zapewnienie profesjonalnej, rzetelnej i efektywnej obsługi zgłoszeń z zakresu: aktywacji i modyfikacji świadczonych usług, zmian na kontach abonenckich, obsługi promocji, konsultacji technicznych, instrukcji użytkowania terminali i usług, kwestii związanych z płatnościami i rozliczeniami oraz rozpatrywanie reklamacji w celu zapewnienia efektywnego i kompleksowego wsparcia merytorycznego i obsługi posprzedażnej w zakresie świadczonych przez Spółkę i GK TP usług telekomunikacyjnych.

Edukacja

Logo
Ekonomina, magisterskie
Uczelnia Warszawska im. Marii Skłodowskiej-Curie
Logo
Ekonomia, licencjackie
Uczelnia Warszawska im. Marii Skłodowskiej-Curie

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Coaching
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą