Rafał Karwowski

Account Manager, MAXUS
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Digital Marketing Strategia marketingowa Strategia cyfrowa Zakup mediów Performance marketing Planowanie mediów Marketing Mobilny Media Elektroniczne - Digital Media Profesjonalna sprzedaż i obsługa klienta

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Maxus
Account Manager
Guideline
Senior Media Planner/Buyer
Guideline
Media Planner/Buyer
Brand Connection
Junior Media Planner/Buyer
Kupowanie, planowanie kampanii reklamowych

Szkolenia i kursy

brainstorming, zarządzanie czasem, profesjonalna obsługa klienta, przygotowywanie i prowadzenie prezentacji, wystąpienia publiczne, strategia marki, zarządzanie zespołem, 7 nawyków skutecznego działania, kluczowe rozmowy, techniki negocjacji

Edukacja

Logo
Analizy marketingowe, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Strategia marki, konsument, strategia komunikacji, studia podyplomowe
Szkoła Strategii Marki (przy SAR)
Logo
Psychologia społeczna, magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

Psychologia zachowań konsumenta;
muzyka jazzowa i klasyczna; rock progresywny; Taniec;

Grupy

4 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Gitara
Gitara
Szarpać struny - yeah
HEINEKEN OPENER 2008
HEINEKEN OPENER 2008
Kolejna edycja tego wspaniałego festiwalu. Dla tych, którzy będą jak co roku, jak i tych którzy jeszcze nie byli :) MORE INFO SOON!
Komiks
Komiks
Komiks amerykański, komiks europejski, komiks japoński, twórcy komiksowi, eventy.
Magnetyzmmiasta
Magnetyzmmiasta
Badanie Siedmiu Wymiarów Magnetyzmu Polskich Miast Kompleksowe badanie wizerunku i kondycji marek polskich miast
Media Planning
Media Planning
Grupa zrzeszająca osoby zajmujące/interesujące się planowaniem mediów - prasa, radio, telewizja, outdoor, Internet, ambient media.
Neuromarketing
Neuromarketing
O tym, jak marketing się rozwija; siła podświadomości, psychologia i neurobiologia w marketingu, buy-button, kontrowersje, inspiracje, dyskusje...a przede wszystkim - Twoje zdanie!
Nośniki reklamowe INDOOR i OUTDOOR
Nośniki reklamowe INDOOR i OUTDOOR
Wymiana informacji o nośnikach reklamowych INDOOR i OUTDOOR
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
SWPS
SWPS
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Staregii Marki SAR
Szkoła Staregii Marki SAR
Grupa dla uczestników Szkoły, rocznik 2008/2009, a może i innych...
WEB 2.0
WEB 2.0
Grupa dla pasjonatów najnowszych trendów w świecie www.