Rafał Karolski

Rafał Karolski

Global Key Account, Trade Marketing Manager, Sales Operations Manager, Business Development Manager
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
biegły

Doświadczenie zawodowe

Danone sp. z o.o.
Manager ds. projektów strategicznych
Danone sp. z o.o.
Dyrektor ds. Rozwoju Rynku / Strategic Channel Development Manager
Danone sp. z o.o.
Group Trade Marketing Manager
Danio, Danonki, Actimel, Innovations
Danone sp. z o.o.
Regional Sales Manager
Modern Trade Channel - Central Poland
Danone sp. z o.o.
Danone Pro Global Account Manager - France (Paris)
Responsible for business development in: Europe, Middle East, Africa
Logo
Global Key Account Manager
Danone Global (Paris)
Global customers development
Danone sp. z o.o.
Trade Marketing Manager
Brand Fantasia & Whites category
Tchibo Warszawa sp. z o.o.
Trade Marketing Specialist
Tchibo Warszawa sp. z o.o.
Sales & Marketing Management Trainee
Logo
Marketing Trainee
Orkla Media Poland

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Finanse, doktoranckie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Management and Marketing; Strategic Management, Marketing, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń

Zainteresowania

• basketball, snowboard
• computer graphic

Grupy

Alpari. Forex trading with Alpari
Alpari. Forex trading with Alpari
Grupa zrzeszająca klientów firmy Alpari. Czynnych graczy na rynku forex lub dających kapitał pod zarządzanie w technologii PAMM.
Analiza Techniczna
Analiza Techniczna
Dla tych wszystkich, ktorzy przy inwestowaniu czerpia informacje z wykresow i przeszlosci trendu
Blue Ocean Strategy
Blue Ocean Strategy
Grupa zainteresowanych rozwojem strategii typu "blue ocean" http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_Ocean_Strategy.
Business Case Studies
Business Case Studies
Jak oceniasz strategie firmy "XXX" ... Co ty zrobił byś w tej sytuacji biznesowej...? Twór rynek się kurczy, co zrobić...? Masz przed sobą dwa murowane lata prosperity... jaką strategię przyjmie
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Category Management
Category Management
Grupa Category Management jest grupą nieformalną. Zrzesza osoby zawodowo związane z Category Managementem, czyli pracą nad wzrostem sprzedaży kategorii produktów. Ma na celu wymianę informacji, opinii
Golf
Golf
Przyjemny sposób na pogłębianie znajomości, także tych z Goldenline.
House Music
House Music
..is a hell of a drug
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja wizualna oraz branding.
marketing miejsc
marketing miejsc
strategiczne zarządzanie konkurencyjnością obszarów terytorialnych, a w tym: promocja miejsc
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
Off golf
Off golf
Turbo golf, power golf, czyli gramy w górach, nad jeziorem, w mieście - wszędzie tam gdzie się da i nie trzeba wylegitymować się zieloną kartą;)