Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Strategia biznesowa
Negocjacje kontraktu
Zarządzanie kluczowymi klientami
Strategia marketingowa
Urządzenia mobilne
Negocjacje
New Business Development
Zarządzanie produktem
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Planowanie strategiczne
Strategia
Przywództwo w zespole
Telekomunikacja
VoIP
Bezprzewodowy
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Fleet Sales Manager
Porsche
Aktywna sprzedaż samochodów dostawczych do 3,5 tony;
Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych;
Pozyskiwanie Klientów Flotowych - budowa długoterminowych relacji z Klientami;
Prowadzenie procesów negocjacyjnych;
Przygotowywanie zaawansowanych projektów zabudów pojazdów w współpracy z firmami do tego dedykowanymi;
Planowanie i raportowanie z wykonanych działań sprzedażowych;
Kompleksowa obsługa posprzedażowa Klientów;
Stałe monitorowanie rynku i konkurencji;
Udział w działaniach promocyjnych I marketingowych;
Przygotowanie ofert oraz prezentacji rozwiązań VW Samochody Użytkowe;
Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych;
Pozyskiwanie Klientów Flotowych - budowa długoterminowych relacji z Klientami;
Prowadzenie procesów negocjacyjnych;
Przygotowywanie zaawansowanych projektów zabudów pojazdów w współpracy z firmami do tego dedykowanymi;
Planowanie i raportowanie z wykonanych działań sprzedażowych;
Kompleksowa obsługa posprzedażowa Klientów;
Stałe monitorowanie rynku i konkurencji;
Udział w działaniach promocyjnych I marketingowych;
Przygotowanie ofert oraz prezentacji rozwiązań VW Samochody Użytkowe;
Key Account Manager
- Aktywna sprzedaż produktów ubezpieczeniowych komunikacyjnych OC/AC/NNW we współpracy z MAN Finance /MFI/ oraz MAN Truck & Bus /MT&B/;
- Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych opartych na metodzie P&L;
- Pozyskiwanie Klientów Kluczowych - budowa długoterminowych relacji z Klientami;
- Prowadzenie procesów negocjacyjnych;
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami firmy;
- Planowanie i raportowanie z wykonanych działań sprzedażowych;
- Tworzenie procedur między MFI,a Grupą BIK;
- Kompleksowa obsługa posprzedażowa Klientów;
- Ścisła współpraca z Przedstawicielami Handlowymi MT&B w terenie;
- Przygotowanie ofert oraz prezentacji;
- Rozwiązywanie sytuacji problemowych u Klientów z portfela;
- Poszerzanie wiedzy z zakresu ubezpieczeń.
- Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych opartych na metodzie P&L;
- Pozyskiwanie Klientów Kluczowych - budowa długoterminowych relacji z Klientami;
- Prowadzenie procesów negocjacyjnych;
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami firmy;
- Planowanie i raportowanie z wykonanych działań sprzedażowych;
- Tworzenie procedur między MFI,a Grupą BIK;
- Kompleksowa obsługa posprzedażowa Klientów;
- Ścisła współpraca z Przedstawicielami Handlowymi MT&B w terenie;
- Przygotowanie ofert oraz prezentacji;
- Rozwiązywanie sytuacji problemowych u Klientów z portfela;
- Poszerzanie wiedzy z zakresu ubezpieczeń.
Kierownik Sprzedaży - Sprzedaż Pośrednia B2B
- Zarządzanie podległym zespołem dziesięciu Account Managerów (rekrutowanie, planowanie, organizowanie, pracy zespołu, motywowanie zespołu, szkolenia produktowe oraz sprzedażowe);
- Opracowywanie, wdrażanie i realizacja strategii sprzedaży produktów i usług firmy;
- Organizowanie procesów sprzedażowych;
- Koordynowanie działań promocyjnych mających na celu wsparcie sprzedaży;
- Realizację wyznaczonych planów sprzedaży;
- Działania marketingowe;
- Analiza wskaźników sprzedaży oraz raportowanie do przełożonych;
- Dbałość o wysoki poziom standardów obsługi Klienta;
- Bezpośredni udział w procesie sprzedaży, prowadzony zgodnie ze standardami obowiązującymi w Firmie;
- Aktywne budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych z Klientami.
- Opracowywanie, wdrażanie i realizacja strategii sprzedaży produktów i usług firmy;
- Organizowanie procesów sprzedażowych;
- Koordynowanie działań promocyjnych mających na celu wsparcie sprzedaży;
- Realizację wyznaczonych planów sprzedaży;
- Działania marketingowe;
- Analiza wskaźników sprzedaży oraz raportowanie do przełożonych;
- Dbałość o wysoki poziom standardów obsługi Klienta;
- Bezpośredni udział w procesie sprzedaży, prowadzony zgodnie ze standardami obowiązującymi w Firmie;
- Aktywne budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych z Klientami.
Account Manager
- Realizacja celów sprzedażowych;
- Tworzenie oraz wdrażanie projektów telekomunikacyjnych do Klientów
Biznesowych;
- Zarządzanie powierzonym portfelem Klientów i zabezpieczanie przychodów;
- Obsługa Klienta według przyjętych Standardów Pracy;
- Pozyskiwanie nowego Klienta Biznesowego;
- Monitorowanie działao konkurencji;
- Szkolenie nowych pracowników;
- Budowanie pozytywnego wizerunku Firmy;
- Tworzenie oraz wdrażanie projektów telekomunikacyjnych do Klientów
Biznesowych;
- Zarządzanie powierzonym portfelem Klientów i zabezpieczanie przychodów;
- Obsługa Klienta według przyjętych Standardów Pracy;
- Pozyskiwanie nowego Klienta Biznesowego;
- Monitorowanie działao konkurencji;
- Szkolenie nowych pracowników;
- Budowanie pozytywnego wizerunku Firmy;
P.O. Zastępca Dyrektora Regionu
- monitorowanie celów w zakresie sprzedaży na danym terenie;
- przygotowywanie i kontrolowanie realizacji planów sprzedaży;
- zarządzanie polityką dystrybucji w regionie;
- monitorowanie efektywności poszczególnych kanałów dystrybucji;
- nawiązywanie i utrzymanie kontaktów z Klientami firmy;
- uczestniczenie w budowaniu programów marketingowych firmy oraz wdrażaniu akcji promocyjnych w sieci sprzedaży;
- analizowanie działania konkurencji na rynku i na tej podstawie rekomenduje zmiany w polityce sprzedaży;
- opracowywanie raportów i analizowanie sprzedaży na zlecenie zwierzchników;
- współpracowanie z innymi regionalnymi sprzedaży w celu zwiększenia wolumenu sprzedaży
- przygotowywanie i kontrolowanie realizacji planów sprzedaży;
- zarządzanie polityką dystrybucji w regionie;
- monitorowanie efektywności poszczególnych kanałów dystrybucji;
- nawiązywanie i utrzymanie kontaktów z Klientami firmy;
- uczestniczenie w budowaniu programów marketingowych firmy oraz wdrażaniu akcji promocyjnych w sieci sprzedaży;
- analizowanie działania konkurencji na rynku i na tej podstawie rekomenduje zmiany w polityce sprzedaży;
- opracowywanie raportów i analizowanie sprzedaży na zlecenie zwierzchników;
- współpracowanie z innymi regionalnymi sprzedaży w celu zwiększenia wolumenu sprzedaży
Area Sales Manager
Option One Energy Sp. z o.o.
- Współtworzenie nowego projektu Firmy;
- Pozyskanie Klienta na terenie Całej Polski;
- Prowadzenie negocjacji handlowych;
- Posprzedażowa obsługa Klienta;
- Budowanie relacji biznesowych;
- Optymalizacja kosztów zużycia energii elektrycznej dla Klienta;
- Tworzenie Ofert handlowych;
- Zebranie odpowiedniej dokumentacji w celu podpisania kontraktu;
- Rekrutacja pracowników;
- Szkolenia produktowe i sprzedażowe dla nowych pracowników;
- Tworzenie i nadzorowanie planów sprzedażowych;
- Monitorowanie rynku i konkurencji;
- Kształtowanie wizerunku Firmy na podległym terenie.
- Pozyskanie Klienta na terenie Całej Polski;
- Prowadzenie negocjacji handlowych;
- Posprzedażowa obsługa Klienta;
- Budowanie relacji biznesowych;
- Optymalizacja kosztów zużycia energii elektrycznej dla Klienta;
- Tworzenie Ofert handlowych;
- Zebranie odpowiedniej dokumentacji w celu podpisania kontraktu;
- Rekrutacja pracowników;
- Szkolenia produktowe i sprzedażowe dla nowych pracowników;
- Tworzenie i nadzorowanie planów sprzedażowych;
- Monitorowanie rynku i konkurencji;
- Kształtowanie wizerunku Firmy na podległym terenie.
Key Accont Manager
- pozyskiwanie Kluczowych Klientów z zakresu Ochrony Fizycznej, Monitoringu Mobilnego GPS, Monitoringu Stałego;
- prowadzenie negocjacji handlowych z Kontrahentami;
- udział w postępowaniach przetargowych oraz przygotowanie kompleksowej dokumentacji do przetargu;
- Sporządzanie ofert handlowych, (ochrona fizyczna, monitoring mobilny pojazdów);
- pozyskiwanie Klientów jednostkowych jak i sieciowych, na terenie całego kraju;
- realizacja planów sprzedażowych;
- kontrola i monitoring realizowanych projektów.
- prowadzenie negocjacji handlowych z Kontrahentami;
- udział w postępowaniach przetargowych oraz przygotowanie kompleksowej dokumentacji do przetargu;
- Sporządzanie ofert handlowych, (ochrona fizyczna, monitoring mobilny pojazdów);
- pozyskiwanie Klientów jednostkowych jak i sieciowych, na terenie całego kraju;
- realizacja planów sprzedażowych;
- kontrola i monitoring realizowanych projektów.
Szkolenia i kursy
Szkoła Trenerów Biznesu - rozpoczęte szkolenie od czerwca 2017 GrupaSET
Szkolenie VW Użytkowe - szkolenie produktowe i sprzedażowe ukończone międzynarodowym certyfikatem;
Szkolenie SPIN® Technika Efektywnej Sprzedaży - szkolenie ukończone certyfikatem
firmy Huthwaite Polska;
Szkolenie ASMS® Strategia Efektywnej Sprzedaży - szkolenie ukończone certyfikatem
firmy Huthwaite Polska;
Szkolenie z zakresu zaawansowanych technik sprzedaży i negocjacji w biznesie;
Szkolenie z zakresu funduszy inwestycyjnych przez firmy: EuroPartner i CapitalPro –
certyfikat KNF;
Prawo jazdy kat. ”B”;
Kurs mindmapping.
Szkolenie VW Użytkowe - szkolenie produktowe i sprzedażowe ukończone międzynarodowym certyfikatem;
Szkolenie SPIN® Technika Efektywnej Sprzedaży - szkolenie ukończone certyfikatem
firmy Huthwaite Polska;
Szkolenie ASMS® Strategia Efektywnej Sprzedaży - szkolenie ukończone certyfikatem
firmy Huthwaite Polska;
Szkolenie z zakresu zaawansowanych technik sprzedaży i negocjacji w biznesie;
Szkolenie z zakresu funduszy inwestycyjnych przez firmy: EuroPartner i CapitalPro –
certyfikat KNF;
Prawo jazdy kat. ”B”;
Kurs mindmapping.
Specjalizacje
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Motoryzacja/Transport
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Zainteresowania
Podróże, kino, muzyka, Internet;
Grupy
Aby POMÓC W 24 GODZINY
Misją tej grupy jest szybka pomoc na potrzeby jej uczestników. Wskazanie w nazwie grupy 24 godzin. Wszystkie nagłe sprawy, które musicie wykonać natychmiast.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
Accounci wszystkich specjalizacji łączcie się
nie ważne czy jesteś accountem reklamowym czy piarowym, jeśli zależy Ci na profesjonalnym podejściu do prowadzonych projektów albo szukasz pracy w innej agencji – to ta grupa jest dla Ciebie. Zaprasz
Akademia Handlowca
Szkolenia: otwarte, zamknięte
Konferencje: darmowe, płatne
Doradztwo: indywidualne, grupowe
Rozwój osobisty handlowca
Akademia Stylu
Jesteśmy "młodą" grupą.. dopiero startujemy.. to miejsce dla Was.. obecnych i przyszłych Klientek/ Klientów.. oraz wszystkich sympatyków Akademii Stylu.. Zapraszam też wszystkich zainteresowanych.. to
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją.
Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie,
którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
Avocado Travel
Avocado Travel to zespół ludzi z pasją i zaangażowaniem we własną pracę. Miejsce, w którym nie tylko wybierzesz wakacje, ale spotkasz ludzi, dla których turystyka to powód
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
BARAN
Grupa dla osób urodzonych pod Znakiem Barana lub poprostu osób silnych i energicznych, czasem niecierpliwych... lub takich, co promieniują młodością ;-))