Umiejętności
Field Force Management
zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie zespołem
Zarządzanie Sprzedażą
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Menedżer ds. Sprzedaży
• Zarządzanie Zespołem Specjalistów ( 9 KAS )
• Monitorowanie marży handlowej i realizacji kontraktów handlowych,
• Zarządzanie limitami kredytowymi oraz monitorowanie płynności finansowej klientów,
• Zarządzanie realizacją zamówień przedstawicielskich,
• Koordynacja projektu Zdrowy Wybór – program lojalnościowy dla klientów PGF S.A.
• Realizacja celów sprzedażowych.
• Monitorowanie marży handlowej i realizacji kontraktów handlowych,
• Zarządzanie limitami kredytowymi oraz monitorowanie płynności finansowej klientów,
• Zarządzanie realizacją zamówień przedstawicielskich,
• Koordynacja projektu Zdrowy Wybór – program lojalnościowy dla klientów PGF S.A.
• Realizacja celów sprzedażowych.
Regionalny kierownik sprzedaży
Zakres stanowiska:
• Zarządzanie Zespołem Sprzedażowym - 10 Konsultantów Edukacyjnych,
• Doświadczenie Korporacyjne,
• Wsparcie, Motywacja oraz Rozwój kompetencji Zespołu Sprzedażowego,
• Ocena okresowa pracowników - ewaluacja kompetencji handlowców,
• Monitorowanie realizacji planów promocyjno-sprzedażowych (target wartościowy oraz zadaniowy),
• Koordynacja konferencji promocyjno-handlowych,
• Raportowanie bezpośrednio do Dyrektora Sieci Sprzedaży.
• Zarządzanie Zespołem Sprzedażowym - 10 Konsultantów Edukacyjnych,
• Doświadczenie Korporacyjne,
• Wsparcie, Motywacja oraz Rozwój kompetencji Zespołu Sprzedażowego,
• Ocena okresowa pracowników - ewaluacja kompetencji handlowców,
• Monitorowanie realizacji planów promocyjno-sprzedażowych (target wartościowy oraz zadaniowy),
• Koordynacja konferencji promocyjno-handlowych,
• Raportowanie bezpośrednio do Dyrektora Sieci Sprzedaży.
Regionalny Kierownik Sprzedaży
KROTEX PHARM Sp. z o.o., S.K.
Zakres stanowiska:
• Zarządzanie zespołem sprzedażowym – region POŁUDNIE (10 Reprezentantów Medycznych),
• Zarządzanie współpracą z Klientem Kluczowym: hurt / sieci apteczne / grupy zakupowe,
• Wsparcie, motywacja oraz coaching Reprezentantów Medycznych,
• Rekrutacja nowych pracowników / ocena pracujących,
• Realizacja planów sprzedażowych (target wartościowy oraz zadaniowy),
• Praca z lekami OTC, suplementami diety oraz środkami spożywczymi specjalnego przeznaczenia medycznego,
• Wprowadzanie nowych produktów na rynek farmaceutyczny w Polsce,
• Raportowanie do Field Force Managera.
• Zarządzanie zespołem sprzedażowym – region POŁUDNIE (10 Reprezentantów Medycznych),
• Zarządzanie współpracą z Klientem Kluczowym: hurt / sieci apteczne / grupy zakupowe,
• Wsparcie, motywacja oraz coaching Reprezentantów Medycznych,
• Rekrutacja nowych pracowników / ocena pracujących,
• Realizacja planów sprzedażowych (target wartościowy oraz zadaniowy),
• Praca z lekami OTC, suplementami diety oraz środkami spożywczymi specjalnego przeznaczenia medycznego,
• Wprowadzanie nowych produktów na rynek farmaceutyczny w Polsce,
• Raportowanie do Field Force Managera.
Menedżer ds. Klientów Kluczowych
Zakres stanowiska:
• Negocjowanie warunków handlowych oraz budżetów promocyjnych z kluczowymi dystrybutorami farmaceutycznymi w Polsce,
• Negocjowanie warunków współpracy z kluczowymi sieciami aptecznymi / grupami zakupowymi w Polsce,
• Nadzorowanie pracy Przedstawicieli Farmaceutycznych w terenie,
• Coaching zespołu sprzedażowego,
• Praca z lekami OTC oraz suplementami diety,
• Praca na terenie całej Polski,
• Podległość służbowa – bezpośrednio Zarząd Spółki BARTPOL S.C.
• Negocjowanie warunków handlowych oraz budżetów promocyjnych z kluczowymi dystrybutorami farmaceutycznymi w Polsce,
• Negocjowanie warunków współpracy z kluczowymi sieciami aptecznymi / grupami zakupowymi w Polsce,
• Nadzorowanie pracy Przedstawicieli Farmaceutycznych w terenie,
• Coaching zespołu sprzedażowego,
• Praca z lekami OTC oraz suplementami diety,
• Praca na terenie całej Polski,
• Podległość służbowa – bezpośrednio Zarząd Spółki BARTPOL S.C.
Przedstawiciel ds. Klientów Kluczowych (KAM)
Zakres stanowiska:
• Negocjowanie warunków handlowych oraz budżetów promocyjnych z kluczowymi dystrybutorami farmaceutycznymi w Polsce połudnniowej.
• Praca z lekami RX, OTC oraz suplementami diety,
• Kontrola rozliczeń budżetu promocyjnego oraz realizacji założonych targetów zakupowych przez hurtownie,
• Współpraca z Regionalnymi Kierownikami Sprzedaży w zakresie planowania i realizacji sprzedaży do aptek,
• Raportowanie do National Key Account Managera.
• Negocjowanie warunków handlowych oraz budżetów promocyjnych z kluczowymi dystrybutorami farmaceutycznymi w Polsce połudnniowej.
• Praca z lekami RX, OTC oraz suplementami diety,
• Kontrola rozliczeń budżetu promocyjnego oraz realizacji założonych targetów zakupowych przez hurtownie,
• Współpraca z Regionalnymi Kierownikami Sprzedaży w zakresie planowania i realizacji sprzedaży do aptek,
• Raportowanie do National Key Account Managera.
Szkolenia i kursy
"Trener w Organizacji" - Pracownia Psychologiczna LAB_PSyCH, J.R. Sołtys w Krakowie, 160 godzin warsztatowych, 2013 r.
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca w terenie
Zainteresowania
• Podróże – Mauritius ... Kenia … Daleki Wschód … Australia ... Białka Tatrzańska … Świnoujście ...
• Sport – piłka ręczna, narciarstwo amatorskie, pływanie
• Sport – piłka ręczna, narciarstwo amatorskie, pływanie
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.