Umiejętności
Zarządzanie kluczowymi klientami
Microsoft Excel
Microsoft Word
Negocjacje
Szkolenia produktowe
Microsoft PowerPoint
Prowadzenie szkoleń
Microsoft Outlook
samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy
organizowanie czasu pracy
kierowanie zespołem, kontakty z klientami i dostawcami, negocjacje
Tworzenie aplikacji internetowych
Język html i css
Języki
niemiecki
dobry
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds wsparcia technicznego
- szkolenia i pokazy (dla wykonawców na placu budowy, dla wszystkich szkolenia praktyczne i teoretyczne,
- doradztwo techniczne na budowie, telefoniczna infolinia, zalecenia techniczne
- obsłga procesu reklamacyjnego, sprawdzanie poprawności zastosowania materiałów, pobieranie próbek
- obsługa inwestycji, nadzór nad pracami wykonawczymi
- doradztwo techniczne na budowie, telefoniczna infolinia, zalecenia techniczne
- obsłga procesu reklamacyjnego, sprawdzanie poprawności zastosowania materiałów, pobieranie próbek
- obsługa inwestycji, nadzór nad pracami wykonawczymi
Technik zastosowań
Badania laboratoryjne produkowanych materiałów, obsługa reklamacji, kosztorysowanie, atestacja produktów w ITB w Warszawie oraz w PZH w Warszawie, doradztwo techniczne dla klientów, projektantów i wykonawców, pokazy praktyczne na placu budowy, szkolenia praktyczne i teoretyczne z udziałem 50 i więcej uczestników
Szkolenia i kursy
- ukończenie kwalifikowanego kursu zawodowego z zakresu kwalifikacji: Technik informatyk E14 (21.06.2015)
-Rynek wyrobów budowlanych w Uni Europejskiej - nowe regulacje prawne. Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011 [termin: 19.06.2013], organizator: Fundacja Wszechnicy Budowlanej i Europejski Instytut Prawa Budowlanego
-Kosztorysowanie i nabycie umiejętności posługiwania się programem Norma PRO [termin: 15-18.11.2010], organizator: Athenasoft Warszawa
-Egzamin - uzyskanie certyfikatu autoryzowanego użytkownika programu Norma PRO (nr z rejestru 106/11/2010)
-Prawne elementy postępowania w zakresie reklamacji w realizacji B2B i B2C z uwzględnieniem zagadnień z zakresu reklamacji w prawie budowlanym [termin: 5.02.2008], organizator: firma szkoleniowa B&O Navigator
-Badanie satysfakcji klienta (nr zaświadczenia 29841/01) [termin: 18.12.2001], organizator: Ośrodek Kwalifikacji Jakości Wyrobów SIMPTEST
-Rynek wyrobów budowlanych w Uni Europejskiej - nowe regulacje prawne. Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011 [termin: 19.06.2013], organizator: Fundacja Wszechnicy Budowlanej i Europejski Instytut Prawa Budowlanego
-Kosztorysowanie i nabycie umiejętności posługiwania się programem Norma PRO [termin: 15-18.11.2010], organizator: Athenasoft Warszawa
-Egzamin - uzyskanie certyfikatu autoryzowanego użytkownika programu Norma PRO (nr z rejestru 106/11/2010)
-Prawne elementy postępowania w zakresie reklamacji w realizacji B2B i B2C z uwzględnieniem zagadnień z zakresu reklamacji w prawie budowlanym [termin: 5.02.2008], organizator: firma szkoleniowa B&O Navigator
-Badanie satysfakcji klienta (nr zaświadczenia 29841/01) [termin: 18.12.2001], organizator: Ośrodek Kwalifikacji Jakości Wyrobów SIMPTEST
Specjalizacje
Inżynieria
Inne
Zainteresowania
Modelarstwo
Nurkowanie - DeepDiver, AOWD
Bieganie
Nurkowanie - DeepDiver, AOWD
Bieganie