Rafał Janas

Project Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

BPO Project Management zarządzanie zmianą Zarządzanie zespołem Analiza biznesowa Zarządzanie Zarządzanie Sprzedażą Umiejętności analityczne Zarządzanie operacyjne Zarządzanie czasem SSC zarządzanie projektami międzynarodowymi

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Medicover Polska
Starszy Kierownik Projektu
T-Mobile Polska S.A.
Główny Specjalista ds. Projektów
• Zaprojektowanie i wdrożenie procesów sprzedażowych oraz obsługowych związanych
z usługami finansowymi – “T-Mobile Usługi Bankowe dostarczane przez Alior bank”
• Kontrola, nadzór i współzarządzanie Contact Center i Back Office T-Mobile Usługi Bankowe
• Nadzór nad budżetem CC i BO T-Mobile Usługi Bankowe
• Realizacja z sukcesem projektu zwiększającego sprzedaż w CC T-Mobile Usługi Bankowe
• Tworzenie wymagań i zasad współpracy z dostawcami wewnętrznymi i zewnętrznymi
w zakresie procesów sprzedażowych i obsługowych dla innych projektów
• Audytor wiodący ISO 9008
• Opiekun merytoryczny usługi “MyWallet”
Logo
Contact Center & Back Office Manager
ZUNO BANK AG
• Uruchomienie Contact Center i Back Office dla klientów Banku z Grupy Raiffeisen International
• Rekrutacja i szkolenia Kierowników i Agentów
• Przygotowanie Procesów i Procedur Contact Center i Back Office
• Stworzenie systemu raportowania i kontroli
• Zbudowanie systemu kontroli jakości
• Motywowanie pracowników do osiągnięcia zamierzonych celów
Logo
Expert oraz Manager CC Engineers - EMEA
Sitel Sp. z o.o.
• Odpowiedzialność za Wsparcie Techniczne dla produktów konsumenckich dla rynków w następujących krajach: Niemcy, Włochy, Portugalia, Hiszpania, Polska i Rosja.
• Kierownik Zespołu Inżynierów Technicznych.
• Koordynator zespołów logistycznych w regionie EMEA.
• Kontrola oraz Analiza sytuacji na projektach HP w Sitel.
• Identyfikacja możliwości zwiększenia sprzedaży.
• Analiza przyczyn zadowolenia Klienta końcowego oraz Sprzedawców.
• Wspomaganie Operation Managerów w relacjach z Klientem oraz w codziennym prowadzeniu projektu.
• Opiniowanie kontraktu, eskalacji biznesowych oraz sporów związanych z płatnościami
• Rozpatrywanie reklamacji od Klienta.
• Przeprowadzanie zmian w procesach w celu poprawienia jakości obsługi wraz ze zmniejszeniem kosztów.
• Implementacja nowych oraz reorganizacja obecnych projektów.
• Analiza Six Sigma i FMEA.
• Tworzenie i wykonywanie planów w celu osiągnięcia wyznaczonych targetów.
Logo
Team Manager
SITEL Polska Sp. z o.o.
• Odpowiedzialność w zakresie wyników projektu (Key Performance Indicators)
• Bieżąca analiza sytuacji na projekcie HP, zgłaszanie sytuacji kryzysowych do Klienta
• Konferencje telefoniczne z HP oraz Sitel na temat obecnej sytuacji oraz planowania przyszłych zadań.
• Przygotowywanie i dostarczanie szkoleń dla Mentorów oraz Agentów na temat:
- Oczekiwań klienta
- Narzędzi internetowych procesów i procedur
- Jakości rozmów z Klientami
• Przygotowywanie i dostarczanie sesji treningowych na temat narzędzi systemowych, procesów i procedur dla trenerów krajów EMEA oraz pracowników HP.
• Analiza możliwości udoskonalenia projektu.
• Analiza słabych i mocnych stron projektu.
• Przygotowywanie szczegółowych raportów dla Operations Manager oraz Sitel Global Services, a także dla HP.
• Organizacja i zarządzenie pracą Agentów
Logo
E-support oraz Technical Mentor
SITEL Polska Sp. z o.o.
• Odpowiedzialność za zadowolenie z jakości obsługi klienta
• Przygotowywanie szkoleń na temat jakości obsługi klienta
• Zgłaszanie możliwości udoskonalenie usługi
• Analiza mocnych I słabych punków pracy Agentów
• Przygotowywanie szczegółowych raportów na temat technicznego wsparcia internetowego
• Monitorowanie pracy Agentów
Logo
Customer Service Professional
SITEL Polska Sp. z o.o.
• Udzielanie wsparcia technicznego dla klientów HP poprzez czat, e-mail oraz telefon.
• Administrowanie bazą danych na temat możliwych rozwiązań problemów klientów.
Logo
Kierownik salonu fotograficznego Canon
M&J Photo Video
• Odpowiedzialność za jakość obsługi klienta oraz wynik finansowe salonu.
• Przygotowywanie raportów na temat wyników sprzedaży.
• Organizacja pracy sprzedawców
• Adaptowanie salonu do wymogów prawa polskiego

Edukacja

Logo
Administracja, magisterskie
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Grupy

Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Six Sigma
Six Sigma
Grupa dla osób zajmujących się doskonaleniem procesów biznesowych wg jednej z wiodących metod.
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.