Umiejętności
ABI
Komunikacja
Umiejętności komunikacyjne
Rozliczanie kosztów
Finanse
Intranet
Microsoft Office
Administracja biura
Public Relations
SAP
SharePoint
office manager
RCP, <
Delegacje krajowe i zagraniczne
Workflow - elektroniczny obieg dokumentów
Projekty optymalizacyjne i oszczędnościowe
Języki
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Koordynator ds. Administracji
• Zarządzanie obszarem administracji firmy i nadzór pracy podległych pracowników
• Współpraca z Dyrektorem Zarządzającym i pozostałymi Członkami Zarządu
• Współpraca z Centrala oraz Biurami Firmy w ramach Grupy
• Współpraca z Kontrahentami
• Udział w negocjacjach i projektach optymalizacji kosztów
• Prowadzenie i organizacja projektów inwestycyjnych i remontowych oraz nadzór nad ich realizacją
zgodnie z przyjętym budżetem
• Kontrola i nadzór nad realizacją prac remontowych oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym
zakresie
• Współpraca z firmami wykonującymi usługi w zakresie technicznej sprawności obiektów
• Zarządza Archiwum (elektronicznym)
• Kontrola nad prawidłowym działaniem systemu do rozliczania delegacji i zaliczek:
• Kontrola nad prawidłowym obiegiem dokumentów w systemie WebCon:
• Wprowadza zamówienia do systemu SAP
• Współpraca z Administratorem Bezpieczeństwa Informacji w zakresie aktualizacji dokumentacji,
procedur oraz organizacja szkoleń dla Pracowników
• Współpraca z Dyrektorem Zarządzającym i pozostałymi Członkami Zarządu
• Współpraca z Centrala oraz Biurami Firmy w ramach Grupy
• Współpraca z Kontrahentami
• Udział w negocjacjach i projektach optymalizacji kosztów
• Prowadzenie i organizacja projektów inwestycyjnych i remontowych oraz nadzór nad ich realizacją
zgodnie z przyjętym budżetem
• Kontrola i nadzór nad realizacją prac remontowych oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym
zakresie
• Współpraca z firmami wykonującymi usługi w zakresie technicznej sprawności obiektów
• Zarządza Archiwum (elektronicznym)
• Kontrola nad prawidłowym działaniem systemu do rozliczania delegacji i zaliczek:
• Kontrola nad prawidłowym obiegiem dokumentów w systemie WebCon:
• Wprowadza zamówienia do systemu SAP
• Współpraca z Administratorem Bezpieczeństwa Informacji w zakresie aktualizacji dokumentacji,
procedur oraz organizacja szkoleń dla Pracowników
Specjalista ds. Prawno-Finansowych
Współpraca z Dyrektorem Zarządzającym:
- tworzenie i bieżący nadzór nad harmonogramem spotkań
- prowadzenie rejestru umów i notyfikacji członków zarządu z zagranicy
- przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji prawnej spółki we współpracy z zewnętrzną Kancelarią Prawną (protokoły zgromadzeń, protokoły zarządu, uchwały)
- przygotowywanie rocznego budżetu kosztowego dla Zarządu
- rozliczanie i kontrola wydatków vs budżet dla Zarządu w trybie miesięcznym
- analizy Ad-Hoc zlecane przez Zarząd
- sporządzanie raportów i innych wymaganych zestawień
- realizacja bieżących zleceń i zadań
- organizacja spotkań Zarządu i Kadry Kierowniczej
- przygotowywanie wew. aktów prawnych tj. zarządzenia, aneksy, polecenia służbowe oraz pisma urzędowe
- przygotowywanie danych do opracowania sprawozdań z ochrony środowiska
Współpraca z Centralą oraz biurami firmy w ramach grupy Eden
Współpraca z Księgowością, Bankami i Audytorami
Współpraca z zewnętrznymi firmami obsługującymi obiekt firmy Eden
- nadzór nad utrzymaniem czystości i porządku w biurze i na zewnątrz budynków
Współpraca z zewnętrzną firmą zarządzania nieruchomością w/s aktualnych przeglądów i remontów obiektu
Organizacja podróży służbowych (krajowe i zagraniczne)
Zarządzanie i nadzór na wykonywaniem pracy przez Administratora Obiektu
Archiwizacja i nadzór nad dokumentami Spółki
Udział w projektach optymalizacji kosztów
Kontrola nad prawidłowym działaniem systemu do rozliczania zaliczek i delegacji
Kontrola nad prawidłowym elektronicznym obiegiem dokumentów
Wprowadzanie zamówień i obsługa systemu SAP
Zarządzanie systemem wewnętrznej komunikacji w firmie zgodnie z przyjętą procedurą
Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura poprzez:
- obsługę korespondencji wychodzącej i przychodzącej
- obsługę Gości
- współpracę z firmą kurierską
- zaopatrzenie biura w materiały biurowe, wyposażenie oraz urządzenia
Zarządzanie Autami Służbowymi
Administrowanie w Intranecie “Strony głównej' poprzez wprowadzanie i uaktualnianie danych dot. firmy
Nadzór nad prawidłowym funkcjonowanie sekretariatu
Dbanie o dobry wizerunek firmy oraz PR wewnętrzny i zewnętrzny
- tworzenie i bieżący nadzór nad harmonogramem spotkań
- prowadzenie rejestru umów i notyfikacji członków zarządu z zagranicy
- przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji prawnej spółki we współpracy z zewnętrzną Kancelarią Prawną (protokoły zgromadzeń, protokoły zarządu, uchwały)
- przygotowywanie rocznego budżetu kosztowego dla Zarządu
- rozliczanie i kontrola wydatków vs budżet dla Zarządu w trybie miesięcznym
- analizy Ad-Hoc zlecane przez Zarząd
- sporządzanie raportów i innych wymaganych zestawień
- realizacja bieżących zleceń i zadań
- organizacja spotkań Zarządu i Kadry Kierowniczej
- przygotowywanie wew. aktów prawnych tj. zarządzenia, aneksy, polecenia służbowe oraz pisma urzędowe
- przygotowywanie danych do opracowania sprawozdań z ochrony środowiska
Współpraca z Centralą oraz biurami firmy w ramach grupy Eden
Współpraca z Księgowością, Bankami i Audytorami
Współpraca z zewnętrznymi firmami obsługującymi obiekt firmy Eden
- nadzór nad utrzymaniem czystości i porządku w biurze i na zewnątrz budynków
Współpraca z zewnętrzną firmą zarządzania nieruchomością w/s aktualnych przeglądów i remontów obiektu
Organizacja podróży służbowych (krajowe i zagraniczne)
Zarządzanie i nadzór na wykonywaniem pracy przez Administratora Obiektu
Archiwizacja i nadzór nad dokumentami Spółki
Udział w projektach optymalizacji kosztów
Kontrola nad prawidłowym działaniem systemu do rozliczania zaliczek i delegacji
Kontrola nad prawidłowym elektronicznym obiegiem dokumentów
Wprowadzanie zamówień i obsługa systemu SAP
Zarządzanie systemem wewnętrznej komunikacji w firmie zgodnie z przyjętą procedurą
Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura poprzez:
- obsługę korespondencji wychodzącej i przychodzącej
- obsługę Gości
- współpracę z firmą kurierską
- zaopatrzenie biura w materiały biurowe, wyposażenie oraz urządzenia
Zarządzanie Autami Służbowymi
Administrowanie w Intranecie “Strony głównej' poprzez wprowadzanie i uaktualnianie danych dot. firmy
Nadzór nad prawidłowym funkcjonowanie sekretariatu
Dbanie o dobry wizerunek firmy oraz PR wewnętrzny i zewnętrzny
Szkolenia i kursy
ABI - Administrator Bezpieczeństwa Informacji
Profesjonalny Office Manager
Profesjonalny Office Manager
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Finanse/Ekonomia
Inne
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
piłka nożna/sport
podróże
gotowanie
podróże
gotowanie