Rafał Grzesik

Kierownik ds. Marketingu, BPH Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych SA
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Project Management Social Media Marketing Zarządzanie zespołem Bankowość Reklama Strategia marketingowa Marketing internetowy Prognozowanie Komunikacja Marketingowa Prawo jazdy kat B Reklama Online Zarządzanie marketingiem

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

BPH Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych SA
Kierownik ds. Marketingu
- realizacja strategii marketingowej Towarzystwa,
- przygotowywanie i realizacja strategii "obecności w Internecie",
- zarządzania treściami na stronach internetowych Towarzystwa,
- zarządzanie procesem tworzenia i funkcjonowania stron dedykowanych, banerów, mailingów na potrzeby kampanii marketingowych,
- planowanie, przygotowywanie i realizacja działań SEM i SEO,
- współpraca z domem mediowym oraz dostawcami rozwiązań Internetowych (np. IDEO, GOOGLE),
- projektowanie, rozwój oraz skuteczne wdrażanie nowoczesnych rozwiązań dla Klientów np. aplikacje mobilne (iOS, Android, Symbian, Bada), strony analityczne www.bphtfi.pl/noweanalizy (FLEX),
- analiza wyników kampanii Towarzystwa oraz strategii obecności w Internecie,
- bieżące wsparcie zespołu marketingu oraz innych departamentów,
- przygotowywanie i aktualizacja tradycyjnych materiałów marketingowych (prezentacje produktowe, karty funduszy, prospekty informacyjne itp.),
- współpraca z Departamentem Sprzedaży, Dystrybutorami oraz Agentem Transferowym, Analizami Online itp.
- zarządzanie i rozwój elektronicznymi kanałami sprzedaży (STI, IVR, INFOLINIA),
- bezpośrednia komunikacja z klientami,
- organizacja konkursów i promocji sprzedażowych dla Klientów,
- prowadzenie kont firmowych na FB, G+ i YT,
- projektowanie i generowanie raportów sprzedażowych (dzienne, tygodniowe, miesięczne, roczne itp.),
- przygotowywanie informacji prasowych oraz komentarzy inwestycyjnych we współpracy z DZA.
BPH Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych SA
Specjalista ds. Marketingu
- realizacja strategii marketingowej Towarzystwa,
- zarządzania treściami na stronach internetowych Towarzystwa,
- zarządzanie procesem tworzenia i funkcjonowania stron dedykowanych, banerów, mailingów na potrzeby kampanii marketingowych,
- planowanie, przygotowywanie i realizacja działań SEM i SEO,
- analiza wyników kampanii Towarzystwa oraz strategii obecności w Internecie,
- bieżące wsparcie zespołu marketingu oraz innych departamentów,
- przygotowywanie i aktualizacja tradycyjnych materiałów marketingowych (prezentacje produktowe, karty funduszy, prospekty informacyjne itp.),
- współpraca z Departamentem Sprzedaży, Dystrybutorami oraz Agentem Transferowym, Analizami Online itp.
- zarządzanie i rozwój elektronicznymi kanałami sprzedaży (STI, IVR, INFOLINIA),
- bezpośrednia komunikacja z klientami,
- projektowanie i generowanie raportów sprzedażowych (dzienne, tygodniowe, miesięczne, roczne itp.),
- przygotowywanie informacji prasowych oraz komentarzy inwestycyjnych we współpracy z DZA.
BPH Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych SA
Młodszy Specialista ds. Marketingu
- realizacja strategii marketingowej Towarzystwa,
- zarządzania treściami na stronach internetowych Towarzystwa,
- analiza wyników kampanii Towarzystwa oraz strategii obecności w Internecie,
- bieżące wsparcie zespołu marketingu oraz innych departamentów,
- przygotowywanie i aktualizacja tradycyjnych materiałów marketingowych (prezentacje produktowe, karty funduszy, prospekty informacyjne itp.),
- współpraca z Departamentem Sprzedaży, Dystrybutorami oraz Agentem Transferowym, Analizami Online itp.
- wdrożenie Serwisu Transakcyjno-Informacyjnego (STI) we współpracy z PSAT
- zarządzanie i rozwój elektronicznymi kanałami sprzedaży (STI, IVR, INFOLINIA),
- bezpośrednia komunikacja z klientami,
- realizacja tradycyjnych mailingów do klientów,
- projektowanie i generowanie raportów sprzedażowych (dzienne, tygodniowe, miesięczne, roczne itp.),
- przygotowywanie komentarzy inwestycyjnych we współpracy z DZA.
BPH Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych SA
Starszy Specjalista ds. Administracji i IT
Praca na stanowisku Specjalisty później Starszego Specjalisty ds. Administracji i IT. Zakres obowiązków:
- zarządzanie procesami IT oraz helpdesk
- zarządzanie flotą firmowych samochodów
- współpraca z biurem zarządu
ELEKTROMONTAŻ-WARSZAWA S.A.
Specjalista ds. Informatyki
Specjalista ds. Informatyki w dziale Informatyki Elektromontaż-Warszawa S.A.
ELEKTROMONTAŻ-WARSZAWA S.A.
Inspektor
Praca na stanowisku Inspektora w Dziale Organizacji, zakres obowiązków między innymi obsługa Systemu Giełdowego Emitent (GPW w Warszawie), ponadto różnorodna praca biurowa itp.

Szkolenia i kursy

- „Microsoft Excel 2007 programowanie w Visual Basic for Applications” - 2011,
- „Microsoft Excel 2007 dla zaawansowanych (AL 1622)” - 2011
- „Microsoft Excel 2007 dla średniozaawansowanych” - 2011
- „Microsoft Power Point 2007 dla zaawansowanych” - 2011,
- Seminarium e-marketingowe „Era e-marketera” Brain Juice Grooup - 2012,
- „Badania etnograficzne w służbie marketingu” Questus - 2011,
- „Social Media – Możliwości zastosowania i obrony przed czarnym PR" Questus - 2011,
- "Nowe media - konkurencja z wyobraźnią!" Questus - 2008,
- oraz szereg innych szkoleń, konferencji, seminariów.

Edukacja

Logo
‘Professional Diploma in Marketing’ – Chartered Institute of Marketing (CIM) DM08, studia podyplomowe
Questus
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Inne
Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

- Rower - MTB
- Internet
- Fotografia
- Przyroda
- Muzyka
- Nowe technologie
- Gry planszowe i komputerowe

Inne

Umiejętności:
- Biegła znajomość: HTML, Adobe Photoshop, MS Word, MS Excel, MS PowerPoint,
- Znajomość CMS (Ideo Edito, Done Moebius),
- Praktyczna znajomość Internetu, nowych technologii, i komputerów,
- Umiejętność samodzielnej pracy oraz pracy w zespole,
- Doskonała organizacja pracy,
- Wysoka kultura osobista,
- Prawo jazdy kat. B.
- Poczucie humoru :)

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.