Umiejętności
Project Management
Social Media Marketing
Zarządzanie zespołem
Bankowość
Reklama
Strategia marketingowa
Marketing internetowy
Prognozowanie
Komunikacja Marketingowa
Prawo jazdy kat B
Reklama Online
Zarządzanie marketingiem
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Marketingu
- realizacja strategii marketingowej Towarzystwa,
- przygotowywanie i realizacja strategii "obecności w Internecie",
- zarządzania treściami na stronach internetowych Towarzystwa,
- zarządzanie procesem tworzenia i funkcjonowania stron dedykowanych, banerów, mailingów na potrzeby kampanii marketingowych,
- planowanie, przygotowywanie i realizacja działań SEM i SEO,
- współpraca z domem mediowym oraz dostawcami rozwiązań Internetowych (np. IDEO, GOOGLE),
- projektowanie, rozwój oraz skuteczne wdrażanie nowoczesnych rozwiązań dla Klientów np. aplikacje mobilne (iOS, Android, Symbian, Bada), strony analityczne www.bphtfi.pl/noweanalizy (FLEX),
- analiza wyników kampanii Towarzystwa oraz strategii obecności w Internecie,
- bieżące wsparcie zespołu marketingu oraz innych departamentów,
- przygotowywanie i aktualizacja tradycyjnych materiałów marketingowych (prezentacje produktowe, karty funduszy, prospekty informacyjne itp.),
- współpraca z Departamentem Sprzedaży, Dystrybutorami oraz Agentem Transferowym, Analizami Online itp.
- zarządzanie i rozwój elektronicznymi kanałami sprzedaży (STI, IVR, INFOLINIA),
- bezpośrednia komunikacja z klientami,
- organizacja konkursów i promocji sprzedażowych dla Klientów,
- prowadzenie kont firmowych na FB, G+ i YT,
- projektowanie i generowanie raportów sprzedażowych (dzienne, tygodniowe, miesięczne, roczne itp.),
- przygotowywanie informacji prasowych oraz komentarzy inwestycyjnych we współpracy z DZA.
- przygotowywanie i realizacja strategii "obecności w Internecie",
- zarządzania treściami na stronach internetowych Towarzystwa,
- zarządzanie procesem tworzenia i funkcjonowania stron dedykowanych, banerów, mailingów na potrzeby kampanii marketingowych,
- planowanie, przygotowywanie i realizacja działań SEM i SEO,
- współpraca z domem mediowym oraz dostawcami rozwiązań Internetowych (np. IDEO, GOOGLE),
- projektowanie, rozwój oraz skuteczne wdrażanie nowoczesnych rozwiązań dla Klientów np. aplikacje mobilne (iOS, Android, Symbian, Bada), strony analityczne www.bphtfi.pl/noweanalizy (FLEX),
- analiza wyników kampanii Towarzystwa oraz strategii obecności w Internecie,
- bieżące wsparcie zespołu marketingu oraz innych departamentów,
- przygotowywanie i aktualizacja tradycyjnych materiałów marketingowych (prezentacje produktowe, karty funduszy, prospekty informacyjne itp.),
- współpraca z Departamentem Sprzedaży, Dystrybutorami oraz Agentem Transferowym, Analizami Online itp.
- zarządzanie i rozwój elektronicznymi kanałami sprzedaży (STI, IVR, INFOLINIA),
- bezpośrednia komunikacja z klientami,
- organizacja konkursów i promocji sprzedażowych dla Klientów,
- prowadzenie kont firmowych na FB, G+ i YT,
- projektowanie i generowanie raportów sprzedażowych (dzienne, tygodniowe, miesięczne, roczne itp.),
- przygotowywanie informacji prasowych oraz komentarzy inwestycyjnych we współpracy z DZA.
Specjalista ds. Marketingu
- realizacja strategii marketingowej Towarzystwa,
- zarządzania treściami na stronach internetowych Towarzystwa,
- zarządzanie procesem tworzenia i funkcjonowania stron dedykowanych, banerów, mailingów na potrzeby kampanii marketingowych,
- planowanie, przygotowywanie i realizacja działań SEM i SEO,
- analiza wyników kampanii Towarzystwa oraz strategii obecności w Internecie,
- bieżące wsparcie zespołu marketingu oraz innych departamentów,
- przygotowywanie i aktualizacja tradycyjnych materiałów marketingowych (prezentacje produktowe, karty funduszy, prospekty informacyjne itp.),
- współpraca z Departamentem Sprzedaży, Dystrybutorami oraz Agentem Transferowym, Analizami Online itp.
- zarządzanie i rozwój elektronicznymi kanałami sprzedaży (STI, IVR, INFOLINIA),
- bezpośrednia komunikacja z klientami,
- projektowanie i generowanie raportów sprzedażowych (dzienne, tygodniowe, miesięczne, roczne itp.),
- przygotowywanie informacji prasowych oraz komentarzy inwestycyjnych we współpracy z DZA.
- zarządzania treściami na stronach internetowych Towarzystwa,
- zarządzanie procesem tworzenia i funkcjonowania stron dedykowanych, banerów, mailingów na potrzeby kampanii marketingowych,
- planowanie, przygotowywanie i realizacja działań SEM i SEO,
- analiza wyników kampanii Towarzystwa oraz strategii obecności w Internecie,
- bieżące wsparcie zespołu marketingu oraz innych departamentów,
- przygotowywanie i aktualizacja tradycyjnych materiałów marketingowych (prezentacje produktowe, karty funduszy, prospekty informacyjne itp.),
- współpraca z Departamentem Sprzedaży, Dystrybutorami oraz Agentem Transferowym, Analizami Online itp.
- zarządzanie i rozwój elektronicznymi kanałami sprzedaży (STI, IVR, INFOLINIA),
- bezpośrednia komunikacja z klientami,
- projektowanie i generowanie raportów sprzedażowych (dzienne, tygodniowe, miesięczne, roczne itp.),
- przygotowywanie informacji prasowych oraz komentarzy inwestycyjnych we współpracy z DZA.
Młodszy Specialista ds. Marketingu
- realizacja strategii marketingowej Towarzystwa,
- zarządzania treściami na stronach internetowych Towarzystwa,
- analiza wyników kampanii Towarzystwa oraz strategii obecności w Internecie,
- bieżące wsparcie zespołu marketingu oraz innych departamentów,
- przygotowywanie i aktualizacja tradycyjnych materiałów marketingowych (prezentacje produktowe, karty funduszy, prospekty informacyjne itp.),
- współpraca z Departamentem Sprzedaży, Dystrybutorami oraz Agentem Transferowym, Analizami Online itp.
- wdrożenie Serwisu Transakcyjno-Informacyjnego (STI) we współpracy z PSAT
- zarządzanie i rozwój elektronicznymi kanałami sprzedaży (STI, IVR, INFOLINIA),
- bezpośrednia komunikacja z klientami,
- realizacja tradycyjnych mailingów do klientów,
- projektowanie i generowanie raportów sprzedażowych (dzienne, tygodniowe, miesięczne, roczne itp.),
- przygotowywanie komentarzy inwestycyjnych we współpracy z DZA.
- zarządzania treściami na stronach internetowych Towarzystwa,
- analiza wyników kampanii Towarzystwa oraz strategii obecności w Internecie,
- bieżące wsparcie zespołu marketingu oraz innych departamentów,
- przygotowywanie i aktualizacja tradycyjnych materiałów marketingowych (prezentacje produktowe, karty funduszy, prospekty informacyjne itp.),
- współpraca z Departamentem Sprzedaży, Dystrybutorami oraz Agentem Transferowym, Analizami Online itp.
- wdrożenie Serwisu Transakcyjno-Informacyjnego (STI) we współpracy z PSAT
- zarządzanie i rozwój elektronicznymi kanałami sprzedaży (STI, IVR, INFOLINIA),
- bezpośrednia komunikacja z klientami,
- realizacja tradycyjnych mailingów do klientów,
- projektowanie i generowanie raportów sprzedażowych (dzienne, tygodniowe, miesięczne, roczne itp.),
- przygotowywanie komentarzy inwestycyjnych we współpracy z DZA.
Specjalista ds. Informatyki
Specjalista ds. Informatyki w dziale Informatyki Elektromontaż-Warszawa S.A.
Inspektor
Praca na stanowisku Inspektora w Dziale Organizacji, zakres obowiązków między innymi obsługa Systemu Giełdowego Emitent (GPW w Warszawie), ponadto różnorodna praca biurowa itp.
Szkolenia i kursy
- „Microsoft Excel 2007 programowanie w Visual Basic for Applications” - 2011,
- „Microsoft Excel 2007 dla zaawansowanych (AL 1622)” - 2011
- „Microsoft Excel 2007 dla średniozaawansowanych” - 2011
- „Microsoft Power Point 2007 dla zaawansowanych” - 2011,
- Seminarium e-marketingowe „Era e-marketera” Brain Juice Grooup - 2012,
- „Badania etnograficzne w służbie marketingu” Questus - 2011,
- „Social Media – Możliwości zastosowania i obrony przed czarnym PR" Questus - 2011,
- "Nowe media - konkurencja z wyobraźnią!" Questus - 2008,
- oraz szereg innych szkoleń, konferencji, seminariów.
- „Microsoft Excel 2007 dla zaawansowanych (AL 1622)” - 2011
- „Microsoft Excel 2007 dla średniozaawansowanych” - 2011
- „Microsoft Power Point 2007 dla zaawansowanych” - 2011,
- Seminarium e-marketingowe „Era e-marketera” Brain Juice Grooup - 2012,
- „Badania etnograficzne w służbie marketingu” Questus - 2011,
- „Social Media – Możliwości zastosowania i obrony przed czarnym PR" Questus - 2011,
- "Nowe media - konkurencja z wyobraźnią!" Questus - 2008,
- oraz szereg innych szkoleń, konferencji, seminariów.
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Inne
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
- Rower - MTB
- Internet
- Fotografia
- Przyroda
- Muzyka
- Nowe technologie
- Gry planszowe i komputerowe
- Internet
- Fotografia
- Przyroda
- Muzyka
- Nowe technologie
- Gry planszowe i komputerowe
Inne
Umiejętności:
- Biegła znajomość: HTML, Adobe Photoshop, MS Word, MS Excel, MS PowerPoint,
- Znajomość CMS (Ideo Edito, Done Moebius),
- Praktyczna znajomość Internetu, nowych technologii, i komputerów,
- Umiejętność samodzielnej pracy oraz pracy w zespole,
- Doskonała organizacja pracy,
- Wysoka kultura osobista,
- Prawo jazdy kat. B.
- Poczucie humoru :)
- Biegła znajomość: HTML, Adobe Photoshop, MS Word, MS Excel, MS PowerPoint,
- Znajomość CMS (Ideo Edito, Done Moebius),
- Praktyczna znajomość Internetu, nowych technologii, i komputerów,
- Umiejętność samodzielnej pracy oraz pracy w zespole,
- Doskonała organizacja pracy,
- Wysoka kultura osobista,
- Prawo jazdy kat. B.
- Poczucie humoru :)
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.