Rafał Grzesik
Dyrektor Oddziału , Raiffeisen bank Polska S.A.
Warszawa,
mazowieckie
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
dyrektor oddziału banku
Skuteczne zarządzanie sprzedażą Oddziału, zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta w Placówce, a także zapewnienie poprawności operacyjnej Oddziału na akceptowalnym poziomie.
Realizacja założonych celów sprzedażowych, przychodowych, kosztowych, operacyjnych i jakościowych. Odpowiedzialność za wyniki podległego Oddziału.
Zapewnienie ciągłości pracy w placówce w zakresie obsady pracowniczej oraz obsługi procesów operacyjnych. Organizacja pracy w podległym zespole, nadawanie Pracownikom wymaganych dostępów do aplikacji i systemów bankowych.
Stworzenie i aktywne zarządzanie strategią sprzedażową Oddziału (m.in. aktywne zarządzanie kampaniami CRM, tworzenie baz danych potencjalnych Klientów, budowanie służbowych kontaktów z lokalnymi instytucjami samorządowymi, izbami przemysłowo-handlowymi, instytucjami zajmującymi się aktywizacją życia gospodarczego na danym terenie; organizacja procesu dotarcia do Klientów; współpraca z lokalnymi pośrednikami finansowymi).
Samodzielne utrzymywanie relacji z kluczowymi Klientami Oddziału.
Organizowanie i prowadzenie akcji cross-sell’owych we współpracy z innymi liniami biznesowymi.
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta.
Realizacja założonych celów sprzedażowych, przychodowych, kosztowych, operacyjnych i jakościowych. Odpowiedzialność za wyniki podległego Oddziału.
Zapewnienie ciągłości pracy w placówce w zakresie obsady pracowniczej oraz obsługi procesów operacyjnych. Organizacja pracy w podległym zespole, nadawanie Pracownikom wymaganych dostępów do aplikacji i systemów bankowych.
Stworzenie i aktywne zarządzanie strategią sprzedażową Oddziału (m.in. aktywne zarządzanie kampaniami CRM, tworzenie baz danych potencjalnych Klientów, budowanie służbowych kontaktów z lokalnymi instytucjami samorządowymi, izbami przemysłowo-handlowymi, instytucjami zajmującymi się aktywizacją życia gospodarczego na danym terenie; organizacja procesu dotarcia do Klientów; współpraca z lokalnymi pośrednikami finansowymi).
Samodzielne utrzymywanie relacji z kluczowymi Klientami Oddziału.
Organizowanie i prowadzenie akcji cross-sell’owych we współpracy z innymi liniami biznesowymi.
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta.
Starszy Doradca Finansowy
Budowanie długotrwałej relacji z klientem. Doradztwo finansowe, oferowanie usług.
Doradztwo finansowe w zakresie doboru produktów kredytowych i inwestycyjnych dla
klientów segmentu AFFLUENT
Osiągnięcia:
• ponadprzeciętne wyniki sprzedażowe w 2014r
• od lutego 2009 do stycznia 2010 najlepsza sprzedaż produktów depozytowych,
kredytowych oraz ubezpieczeniowo – inwestycyjnych w oddziale detalicznym
• drugie miejsce w konkursie kredytów nie zabezpieczonych w III kwartale 2009r
• I miejsce w konkursie depozytowym w Regionie Stołecznym w okresie 01.10.2008 –
15.01.2009
• I miejsc
Doradztwo finansowe w zakresie doboru produktów kredytowych i inwestycyjnych dla
klientów segmentu AFFLUENT
Osiągnięcia:
• ponadprzeciętne wyniki sprzedażowe w 2014r
• od lutego 2009 do stycznia 2010 najlepsza sprzedaż produktów depozytowych,
kredytowych oraz ubezpieczeniowo – inwestycyjnych w oddziale detalicznym
• drugie miejsce w konkursie kredytów nie zabezpieczonych w III kwartale 2009r
• I miejsce w konkursie depozytowym w Regionie Stołecznym w okresie 01.10.2008 –
15.01.2009
• I miejsc
Szkolenia i kursy
Rozpoznawania znaków pieniężnych, kurs inwestycyjno - ubezpieczeniowy, AFFLUENT Banking
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
pływanie, piłka nożna, bankowość detaliczna
Inne
prawo jazdy kategorii B, obsługa komputera w zakresie MS Office