Języki
angielski
dobry
czeski
dobry
słowacki
dobry
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
łaciński
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Senior Copywriter
Tworzenie koncepcji kreatywnych na potrzeby przetargów i dla wiernych Klientów. Oczywiście pisanie haseł, claimów, sloganów i wszelkich innych tekstów do reklam interaktywnych (w czym przoduje Artegence), a także ATL i BTL (w czym agencja święci kolejne triumfy ;)).
Opracowywanie idei komunikacyjnych dla takich Klientów, jak Alior Bank, Lech, West, Plus, Europejski Fundusz Leasingowy, DM BZ WBK, Alior Sync.
Opracowywanie idei komunikacyjnych dla takich Klientów, jak Alior Bank, Lech, West, Plus, Europejski Fundusz Leasingowy, DM BZ WBK, Alior Sync.
Lektor reklam radiowych i telewizyjnych
Neostrada TV, Soundandmore, efektura oraz i inne studia dźwiękowe
Zakres obowiązków: Głos w reklamach telewizyjnych i radiowych, prezentacjach multimedialnych, etc. Przez moment lektor telewizji internetowej Neostrada TP S.A. Później lektor w radiówkach PLUSZZZ i oficjalny głos Mazowsza (miło, że w tej roli mógł wystąpić poznaniak ;)). Głos myszy i innych potworów w reklamach zabawek dla dzieci.
Praca głosem to rzecz niezwykła. Chętnie popracuję nad każdym niemal nagraniem. Demo głosu mego do wygrzebania z banków lektorów Efektura, Soundandmore, pewnie jeszcze gdzieś.
Praca głosem to rzecz niezwykła. Chętnie popracuję nad każdym niemal nagraniem. Demo głosu mego do wygrzebania z banków lektorów Efektura, Soundandmore, pewnie jeszcze gdzieś.
Free Senior Copywriter (otwarty na nowe propozycje współpracy)
Deskartes, Soho Group, Advertiva, Ad Value
Twórca idei kreatywnych i przekazów reklamowych dla takich Klientów, jak: GlaxoSmithKline, Boiron, Polpharma, Gillette®, Pampers®, Propolki, etc.
Nagrody i wyróżnienia:
- wyróżnienie hasła „Naturalnie lecz skutecznie” (homeopatia Boiron) w miesięczniku branżowym Press (09. 2008 r.);
- 2. miejsce w XIX edycji konkursu „Idea Awards” dla reklamy TV Oscillococcinum (2009 r.).
Równolegle nakręcony pilotażowy odcinek programu o psychologii z udziałem Ewy Woydyłło-Osiatyńskiej "Szkoda życia", który czeka na postprodukcję i pyta, co dalej.
Nagrody i wyróżnienia:
- wyróżnienie hasła „Naturalnie lecz skutecznie” (homeopatia Boiron) w miesięczniku branżowym Press (09. 2008 r.);
- 2. miejsce w XIX edycji konkursu „Idea Awards” dla reklamy TV Oscillococcinum (2009 r.).
Równolegle nakręcony pilotażowy odcinek programu o psychologii z udziałem Ewy Woydyłło-Osiatyńskiej "Szkoda życia", który czeka na postprodukcję i pyta, co dalej.
lektor, dziennikarz radiowy, senior copywriter, masażysta (otwarty na nowe propozycje współpracy)
Radio Jazz i parę innych "od umowy do dzieła"
12.07. - 03.08.
Współtwórca idei "dementujemy.pl", przeprowadzał wywiady telewizyjne z Tomaszem Lisem, Piotrem Gąsowskim, Robertem Janowskim, Olivierem Janiakiem, Krzysztofem Bosakiem i paroma innymi osobami znanymi z telewizora. Stanowisko pracy porzucone, by uniknąć rozmów z Frytą, Dodą, etc., bo przecież byłby wstyd i obciach (a zasady trzeba mieć).
09. 2007 - 12. 2008
Jazz Radio (Warszawa 106,8 FM, Kraków 101 FM oraz Cyfra + i doskonały streaming na www.jazzradio.fm ;)); Autor i współprowadzący audycji „Rozmowy Lekko Jazzujące”; wśród gości m.in.: Kasia Figura, Justyna Steczkowska, Ewa Bem, Ewa Błaszczyk, Anna Maria Jopek, Kasia Nosowska, Kamila Drecka, Krzysztof Kolberger, Krzysztof Majchrzak, Jerzy Owsiak, prof. Jerzy Bralczyk, dr seks. Andrzej Depko, Artur Andrus i całe stado innych ważnych dla polskiej kultury vel nauki osób.
Ponadto lektor z doskoku, statysta i epizodysta w reklamie tv.
Współtwórca idei "dementujemy.pl", przeprowadzał wywiady telewizyjne z Tomaszem Lisem, Piotrem Gąsowskim, Robertem Janowskim, Olivierem Janiakiem, Krzysztofem Bosakiem i paroma innymi osobami znanymi z telewizora. Stanowisko pracy porzucone, by uniknąć rozmów z Frytą, Dodą, etc., bo przecież byłby wstyd i obciach (a zasady trzeba mieć).
09. 2007 - 12. 2008
Jazz Radio (Warszawa 106,8 FM, Kraków 101 FM oraz Cyfra + i doskonały streaming na www.jazzradio.fm ;)); Autor i współprowadzący audycji „Rozmowy Lekko Jazzujące”; wśród gości m.in.: Kasia Figura, Justyna Steczkowska, Ewa Bem, Ewa Błaszczyk, Anna Maria Jopek, Kasia Nosowska, Kamila Drecka, Krzysztof Kolberger, Krzysztof Majchrzak, Jerzy Owsiak, prof. Jerzy Bralczyk, dr seks. Andrzej Depko, Artur Andrus i całe stado innych ważnych dla polskiej kultury vel nauki osób.
Ponadto lektor z doskoku, statysta i epizodysta w reklamie tv.
Senior Copywriter
Tworzenie kreacji (prasa, radio, tv, BTL) oraz mechanizmów promocyjnych dla Klientów agencji oraz na potrzeby przetargów. Tworzył reklamy telewizyjne, radiowe oraz komunikację ATL i BTL dla takich marek, jak: - Żywiec® (m.in. współtworzył scenariusze reklam "Prawie jak Żywiec" oraz "Polakom gratulujemy Żywca") - Volkswagen® (m. in. kampanie VW Caddy, VW Golf V, VW Transporter IV i V) - Bank BPH (kompleksowa obsługa wszystkich działań reklamowych w latach 2004-2007) - Warka (w tym corporate slogan: "Warka. Stąd nasz smak") - oraz TVN Style, TVN Turbo, Intercity, Polpharma, Polmos Lublin, Amica.
Nominacje i nagrody na festiwalach reklamy:
- EFFIE ("Prawie jak Żywiec", "Bank BPH-Weiss", "Bank BPH-Wołoszański", "VW Caddy-Zapraszamy do konkurencji");
- KTR i Kreatura (j.w.);
- Rekiny Reklamy oraz Lamparty za komunikację Banku BPH z Klientami indywidualnymi oraz z Firmami w latach 2004, 2005, 2006 i 2007;
Kwiecień 2007 - wykład na Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Retoryka i Etyka" w Poznaniu, jako autorytet w branży reklamowej.
Nominacje i nagrody na festiwalach reklamy:
- EFFIE ("Prawie jak Żywiec", "Bank BPH-Weiss", "Bank BPH-Wołoszański", "VW Caddy-Zapraszamy do konkurencji");
- KTR i Kreatura (j.w.);
- Rekiny Reklamy oraz Lamparty za komunikację Banku BPH z Klientami indywidualnymi oraz z Firmami w latach 2004, 2005, 2006 i 2007;
Kwiecień 2007 - wykład na Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Retoryka i Etyka" w Poznaniu, jako autorytet w branży reklamowej.
Account manager, Art Director, Copywriter, Mediaplanner
Agencja Reklamowa Intendo/Advertiva
Account Manager pełniący także obowiązki Art. Directora, Copywritera oraz Mediaplannera na potrzeby przetargów oraz stałych Klientów Agencji; m.in. Herlitz, Celia, Aquaform, Victus, Omnibus Sp. z o.o.
wystawiono
Zdecydowanie muszę stwierdzić, że Rafał to pierwsza liga jeśli chodzi o copywriting. Nie ma sensu wymieniać co zrobił bo jego późniejsze dokonania chyba rozsławiły go bardziej. W każdym razie jest:
- kompetentny
- utalentowany
- inteligenty
- oczytany
- last but not least: ZNA SIĘ NA REKLAMIE
Z pełnym przekonaniem polecam
- kompetentny
- utalentowany
- inteligenty
- oczytany
- last but not least: ZNA SIĘ NA REKLAMIE
Z pełnym przekonaniem polecam
Specjalista ds. reklamy, Dziennikarz, Copywriter
Autor reportaży, wywiadów, recenzji muzycznych i kulinarnych, twórca tekstów o życiu kulturalnym miasta Poznania.
Szkolenia i kursy
Dodatkowe kwalifikacje:
- poparta praktyką znajomość zagadnień z następujących dziedzin: dziennikarstwo, marketing, PR, management kultury, reklama (copywriting, artdirectoring i accounting);
- grube i różnorodne portfolio;
- kreatywność, komunikatywność, otwartość, rozsądek;
- swobodna obsługa komputera (PC, Mac);
- niezły iloraz inteligencji i niezgorsze poczucie humoru;
- umiejętność pracy w zespole i dla zespołu;
- piekielnie rozwinięta wyobraźnia oraz wrażliwość;
- kobieca intuicja i męska determinacja.
- poparta praktyką znajomość zagadnień z następujących dziedzin: dziennikarstwo, marketing, PR, management kultury, reklama (copywriting, artdirectoring i accounting);
- grube i różnorodne portfolio;
- kreatywność, komunikatywność, otwartość, rozsądek;
- swobodna obsługa komputera (PC, Mac);
- niezły iloraz inteligencji i niezgorsze poczucie humoru;
- umiejętność pracy w zespole i dla zespołu;
- piekielnie rozwinięta wyobraźnia oraz wrażliwość;
- kobieca intuicja i męska determinacja.
Specjalizacje
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Copywriting
Zainteresowania
Zainteresowania
- film (kino arthouse’owe i wciąż aktualna klasyka),
- muzyka (jazz, klasyka, elektronika i eklektyka);
- media – współczesna sztuka reklamy i informacji;
- psychologia, filozofia, socjologia (seks, miłość, altruizm);
- człowiek jako istota myśląca na różne sposoby;
- literatura (biernie oraz czynnie)
Hobby
- szachy, bilard, brydż, scrabble, rozmowy, rozwój.
W czasie wolnym komponuję (a raczej "-owałem") muzykę i piszę scenariusze filmów i programów tv oraz odpoczywam, bo to podobno zdrowe ;)).
- film (kino arthouse’owe i wciąż aktualna klasyka),
- muzyka (jazz, klasyka, elektronika i eklektyka);
- media – współczesna sztuka reklamy i informacji;
- psychologia, filozofia, socjologia (seks, miłość, altruizm);
- człowiek jako istota myśląca na różne sposoby;
- literatura (biernie oraz czynnie)
Hobby
- szachy, bilard, brydż, scrabble, rozmowy, rozwój.
W czasie wolnym komponuję (a raczej "-owałem") muzykę i piszę scenariusze filmów i programów tv oraz odpoczywam, bo to podobno zdrowe ;)).
Organizacje
Wolontariusz fundacji "Mam Marzenie" (www.mammarzenie.org)
Inne
Miłośnik nowych wyzwań łatwo przywiązujący się do miejsc, w których wyczuwa się woń inteligencji, poczucia humoru oraz coraz bardziej zaniedbywanej międzyludzkiej serdeczności...
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Aktywnie w Warszawie
Wydarzenia kulturalne, sportowe i imprezy w stolicy. Zamiast siedzieć przed telewizorem :)
Anioły Sztuki
Inicjatywa wspierająca polską kulturę i sztukę, łącząca animatorów, aktywistów, promotorów, artystów, twórców, inicjatorów, organizatorów, środo
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją.
Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie,
którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
Bank Czasu
Grupa gromadząca ludzi chcących pomagać innym.Nie jest to pomoc bezinteresowana.Za to,ze my przez godzinę uczymy kogoś np. języka obcego,śpiewania,dykcji,tańca,...ktoś otrzymujący od nas usługę rewanż
Barter
Jedyną wadą w przypadku wymiany barterowej jest tzw. zgodność wzajemnych potrzeb, tzn. żeby mój towar był potrzebny Tobie, a Twój towar mnie
bezinteresownie pomagamy sobie
W dzisiejszych czasach trudno o bezinteresowna pomoc, a może czas coś zmienic
Booking Artystów
Jak "przyciąć" oczekiwania muzyków do realiów PL? Uwagi i doświadczenia mile widziane.