Rafał Góral
Administrator Systemu Informatycznego Centrum Powiadamiania Ratunkowego
Wrocław,
dolnośląskie
Umiejętności
Analiza biznesowa
Koordynatorzy
JIRA
Microsoft Office
OTRS
Szkolenia produktowe
obsługa komputera
Kontrola jakości
Telefoniczna obsługa klientów
Comarch CDN XL
Szkolenia z obsługi klienta
Windykacja telefoniczna
reklamacje klienta
opracowanie dokumentacji projektu
koordynowanie projektu informatycznego eBOK
wstępna analiza reklamacji skarg problemów przyjętych w TC
udział w projektach nowych usług i promocji
Altitude Agent 7.5
Tytan CC
NICE Query
CMS Mirage
Mailsender
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Administrator Systemu Informatycznego Centrum Powiadamiania Ratunkowego
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu/Centrum Powiadamiania Ratunkowego we Wrocławiu
- administrowanie i nadzorowanie funkcjonowania Systemu Informatycznego Powiadamiania Ratunkowego w Centrum Powiadamiania Ratunkowego we Wrocławiu i współpraca w tym zakresie z Centralami Technicznymi Powiadamiania Ratunkowego oraz podmiotami zapewniającymi funkcjonowanie Ogólnopolskiej Sieci Teleinformatycznej na potrzeby obsługi numeru alarmowego 112;
- administrowanie i nadzorowanie funkcjonowania Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego w zakresie teleinformatycznym w Zintegrowanych Dyspozytorniach Zespołów Ratownictwa Medycznego oraz współpraca w tym zakresie z właściwymi dysponentami ratownictwa medycznego;
- wykonywanie zadań administratora łączności radiowej i teleinformatycznej systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego na obszarze województwa dolnośląskiego;
- administrowanie i nadzorowanie funkcjonowania Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego w zakresie teleinformatycznym w Zintegrowanych Dyspozytorniach Zespołów Ratownictwa Medycznego oraz współpraca w tym zakresie z właściwymi dysponentami ratownictwa medycznego;
- wykonywanie zadań administratora łączności radiowej i teleinformatycznej systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego na obszarze województwa dolnośląskiego;
Specjalista ds. Reklamacji i Obsługi Klientów
• Przyjmowałem i ewidencjonowałem reklamację od Klientów.
• Prowadziłem korespondencję z Klientami w zakresie reklamacji.
• Prowadziłem dokumentację reklamacyjną.
• Współpracowałem z firmą kurierska w zakresie przesyłek reklamacyjnych.
• Współpracowałem z dostawcami, klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi w zakresie reklamacji.
• Prowadziłem korespondencję z Klientami w zakresie reklamacji.
• Prowadziłem dokumentację reklamacyjną.
• Współpracowałem z firmą kurierska w zakresie przesyłek reklamacyjnych.
• Współpracowałem z dostawcami, klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi w zakresie reklamacji.
Specjalista ds. CRM,
• Uczestniczyłem w projektach ofertowych.
• Prowadziłem wsparcie utrzymaniowo-rozwojowe i migracyjne dla aplikacji eBOK.
• Prowadziłem nadzór nad rozwiązywaniem błędów zgłaszanych dla systemów Obsługi Klienta.
• Weryfikowałem listy zmian zaplanowanych do implementacji, opisywałem i informowałem Klientów zmian.
• Weryfikowałem potrzeby biznesowe oraz zbierałem wymagania do nowych funkcjonalności CRM
• Prowadziłem wsparcie utrzymaniowo-rozwojowe i migracyjne dla aplikacji eBOK.
• Prowadziłem nadzór nad rozwiązywaniem błędów zgłaszanych dla systemów Obsługi Klienta.
• Weryfikowałem listy zmian zaplanowanych do implementacji, opisywałem i informowałem Klientów zmian.
• Weryfikowałem potrzeby biznesowe oraz zbierałem wymagania do nowych funkcjonalności CRM
Starszy specjalista ds. Działań Utrzymaniowych
Koordynowałem projekt informatyczny eBOK (Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta)
• Tworzyłem specyfikacje wymagań.
• Opracowywałem rozwiązania techniczne.
• Przeprowadzałem testy.
• Brałem udział we wdrożeniu, implementacji nowych rozwiązań.
• Zarządzałem kontami użytkowników.
• Analizowałem procesy biznesowe (sprzedaż, marketing, obsługa Klienta),
• Prowadziłem szkolenia i wsparcie techniczne dla użytkowników systemu (warsztaty z Klientami, telefoniczne ankiety przeprowadzane z Klientami)
Brałem udział w projektach nowych usług i promocji – tworzyłem procedury związane z obsługą Klientów
• Współtworzyłem budżet sprzedaży usług świadczonych przez Telefonię DIALOG S.A. przez TeleCentrum zewnętrzne.
• Opracowywałem dokumenty koncepcyjne.
• Przygotowywałem zlecenia na kampanie wychodzące cykliczne i jednorazowe;
• Dostarczałem TeleCentrum zewnętrznemu bieżącej wiedzy na temat usług i warunków ich świadczenia oraz zmian w ofercie
• Tworzyłem specyfikacje wymagań.
• Opracowywałem rozwiązania techniczne.
• Przeprowadzałem testy.
• Brałem udział we wdrożeniu, implementacji nowych rozwiązań.
• Zarządzałem kontami użytkowników.
• Analizowałem procesy biznesowe (sprzedaż, marketing, obsługa Klienta),
• Prowadziłem szkolenia i wsparcie techniczne dla użytkowników systemu (warsztaty z Klientami, telefoniczne ankiety przeprowadzane z Klientami)
Brałem udział w projektach nowych usług i promocji – tworzyłem procedury związane z obsługą Klientów
• Współtworzyłem budżet sprzedaży usług świadczonych przez Telefonię DIALOG S.A. przez TeleCentrum zewnętrzne.
• Opracowywałem dokumenty koncepcyjne.
• Przygotowywałem zlecenia na kampanie wychodzące cykliczne i jednorazowe;
• Dostarczałem TeleCentrum zewnętrznemu bieżącej wiedzy na temat usług i warunków ich świadczenia oraz zmian w ofercie
Specjalista ds. Jakości Obsługi Klientów
• Kontrolowałem, jakość i utrzymywanie standardów telefonicznej obsługi Klienta.
• Monitorowałem standardy obsługi Klientów Telefonii DIALOG S.A. przez Telecentrum.
• Wykrywałem nieprawidłowości w obsłudze Klientów przez Telecentrum.
• Prowadziłem wstępną analizę skarg, problemów i innych zleceń przyjętych w Telecentrum.
• Udzielałem odpowiedzi na zapytania telefoniczne składane przez Telecentrum.
• Prowadziłem wstępną analizę reklamacji przyjętych w Telecentrum.
• Monitorowałem standardy obsługi Klientów Telefonii DIALOG S.A. przez Telecentrum.
• Wykrywałem nieprawidłowości w obsłudze Klientów przez Telecentrum.
• Prowadziłem wstępną analizę skarg, problemów i innych zleceń przyjętych w Telecentrum.
• Udzielałem odpowiedzi na zapytania telefoniczne składane przez Telecentrum.
• Prowadziłem wstępną analizę reklamacji przyjętych w Telecentrum.
Koordynator ds. Telecentrum
• Zarządzałem grupą agentów – przeprowadzałem coaching dla agentów, z jakości i technik prowadzenia rozmów.
• Udzielałem odpowiedzi na zapytania telefoniczne składane przez agentów.
• Analizowałem i poprawiałem zlecenia przyjęte przez agentów w Telecentrum.
• Koordynowałem kampanię odzyskanie Klienta oraz aplikację mailbook.
• Raportowałem wskaźniki z kampanii odzyskanie Klienta oraz z aplikacji mailbook.
• Prowadziłem szkolenia z kampanii wychodzących dla agentów TC (skrypty, techniki prowadzenia rozmów)
• Udzielałem odpowiedzi na zapytania telefoniczne składane przez agentów.
• Analizowałem i poprawiałem zlecenia przyjęte przez agentów w Telecentrum.
• Koordynowałem kampanię odzyskanie Klienta oraz aplikację mailbook.
• Raportowałem wskaźniki z kampanii odzyskanie Klienta oraz z aplikacji mailbook.
• Prowadziłem szkolenia z kampanii wychodzących dla agentów TC (skrypty, techniki prowadzenia rozmów)
Specjalista ds. Obsługi Klienta
• Obsługiwałem telefoniczną obsługę Klienta (kampania przychodząca).
• Realizowałem telefoniczną sprzedaż usług (kampanie sprzedażowe wychodzące).
• Prowadziłem telefoniczną windykację Klientów oraz odzyskanie Klientów (kampanie wychodzące).
• Prowadziłem szkolenia z kampanii wychodzących dla agentów TC (skrypty, techniki prowadzenia rozmów).
• Realizowałem telefoniczną sprzedaż usług (kampanie sprzedażowe wychodzące).
• Prowadziłem telefoniczną windykację Klientów oraz odzyskanie Klientów (kampanie wychodzące).
• Prowadziłem szkolenia z kampanii wychodzących dla agentów TC (skrypty, techniki prowadzenia rozmów).
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja