Rafał Gołębiewski

Regionalny Kierownik ds. Sieci
Ożarów Mazowiecki, mazowieckie

Umiejętności

Komunikacja Umiejętności komunikacyjne Ekonomika Finanse Administracja biura Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja Obsługa urządzeń biurowych Prawo jazdy kat B

Doświadczenie zawodowe

Hortex Holding SA
Regionalny Menadzer Sprzedaży
Logo
Kierownik ds. Rozwoju Rynku
Kroplapd
- Współpraca z kluczowymi klientami sieci
- Zarządzanie zespołem 7 koordynatorów regionalnych
- Ustalanie oraz rozliczanie zadań KPI dla Koordynatorów
- Ustalanie priorytetów sprzedażowych i wizerunkowych
- Kształtowanie składu osobowego zespołu
- Przygotowywanie materiałów informacyjnych dla PH
- Rozwój sieci : Pozyskiwanie nowych placówek Franczyzowych
- Negocjacje z nowymi partnerami sieci
- Przygotowanie planów ekspansji na kolejne województwa
- Współpraca z producentami oraz dystrybucją
- Wyszukiwanie lokalizacji pod nowe placówki właścicielskie
- Zbieranie informacji o konkurencji
- Koordynowanie sklepów właścicielskich sieci
- Pilnowanie przestrzegania umów sieciowych
Hortex Holding SA
Regionalny Kierownik Sprzedaży
- Zarządzanie podległym terenem sprzedaży
• Województwa : Mazowieckie, Podlaskie, Świętokrzyskie, Łódzkie, Lubelskie
- Sprzedaż produktów marki Hortex
- Odpowiedzialność za wyniki dystrybucyjne i wizerunkowe
- Zarządzanie grupą 7 przedstawicieli handlowych
- Praca w terenie (szkolenie, motywowanie, coaching, wyznaczanie celów, kontrola ich realizacji)
- Współpraca z kluczowymi klientami : sieciami zagranicznymi, lokalnymi, dystrybucją
- Zarządzanie budżetami wsparcia
- Analiza rynku pod kątem: działań konkurencji, trendów, potrzeb klientów
- Wdrażanie, kontrola realizacji i rozliczanie akcji promocyjnych, sprzedażowych
Hortex Holding SA
Regionalny Koordynator Marketingu (Kanał Tradycyjnej Sprzedaży/Kanał Nowoczesny)
monitorowanie, podział i administracja budżetów w Kanale Tradycyjnym
- ustalanie działań promocyjno - odsprzedażowych w obrębie regionu w Kanale Tradycyjnym
- podejmowanie odpowiednich działań bieżących w zakresie marketingu handlowego
- koordynowanie działań agencji promocyjnych i merchandisingowych
- planowanie i zarządzanie materiałami POS oraz innymi materiałami promocyjnymi
- współpraca z wszystkimi działami firmy – głównie handlowymi
- analizy konkurencji oraz działań sprzedażowych i odsprzedażowych w obrębie firmy
- raportowanie
- kontrola pracy działu sprzedażowego (Kanał Tradycyjnej Sprzedaży)
- kontrola wykorzystania przyznanego wsparcia;
- kontrola jakości pracy agencji merchandisingowych i promocyjnych
- Praca w terenie z przedstawicielami handlowymi (Kanał Tradycyjny i KK )
Logo
Właściciel
Rafik- Własna Działalność Gospodarcza
- Import samochodów osobowych i ciężarówek z Holandi, Niemiec i Francji
-Usługi Transportowe
-Doradztwo Handlowe ( współpraca z Firmami: Piwniczanka, PMB)
Kompania Piwowarska S.A.
Przedstawiciel Handlowy
- reprezentowanie KP zgodnie najlepszym interesem spółki
- efektywne wdrażanie Misji , Wizji i Wartości KP
- zwiększanie udziałów rynkowych poprzez sprzedaż produktów KP w obsługiwanych sklepach
- rozwój dystrybucji produktów KP na wyznaczonym terenie
- merchandising produktów KP zapewniający max. widoczność
- implementacja akcji promocyjnych , materiałów POSM
- rozwijanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji między KP a Partnerami detalicznymi i hurtowymi
- przyjmowanie zgłoszeń i opieka nad procesem reklamacji produktów KP zarówno konsumenckich , detalicznych jak hurtowych
- monitoring kosztów marketingowych wdrażanych akcji promocyjnych i innych projektów
- prowadzenie bieżącej dokumentacji jak routing plany , karty klienta , raporty sprzedażowe
Hortex Holding SA
Przedstawiciel Handlowy
- reprezentowanie Hortexu zgodnie najlepszym interesem spółki
- zwiększanie udziałów rynkowych poprzez sprzedaż produktów Hortex w obsługiwanych sklepach
- rozwój dystrybucji produktów Hortex na wyznaczonym terenie
- merchandising produktów Hortex zapewniający max. widoczność
- implementacja akcji promocyjnych , materiałów POSM
- rozwijanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji między Hortex Holding a Partnerami detalicznymi i hurtowymi
- przyjmowanie zgłoszeń i opieka nad procesem reklamacji produktów Hortex zarówno konsumenckich , detalicznych jak hurtowych
- monitoring kosztów marketingowych wdrażanych akcji promocyjnych i innych projektów
- prowadzenie bieżącej dokumentacji jak routing plany , karty klienta , raporty sprzedażowe
Logo
Przedstawiciel Handlowy
Flesch Handel Hurtowy i Detaliczny

Specjalizacje

Marketing
Marketing handlowy

Grupy

Trade Marketing
Trade Marketing
Marketing vs Sprzedaż