Rafał Gołaś

przedstawiciel handlowy, United Beverages
Ruciane-Nida, warmińsko-mazurskie

Umiejętności

B2B FMCG Merchandising Microsoft Excel Microsoft Office Dystrybucja FMCG Prawo jazdy kat B

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Stock Polska
Przedstawiciel Handlowy (branża FMCG)
-Aktywna sprzedaż produktów z portfolio firmy
-Kompleksowa obsługa oraz budowanie długotrwałych relacji z klientami
-Egzekucja ustaleń handlowych i promocyjnych
-Realizacja założonych planów sprzedażowych
-Raportowanie wyników za pomocą systemu mobilnego
-Analiza rynku oraz konkurencji na podległym terenie
-Dbanie o odpowiednią ekspozycję produktów
-Podpisywanie i rozliczanie umów lojalnościowych
Grupa CEDC
Przedstawiciel Handlowy (branża FMCG)
- dbałość o właściwą ekspozycję i ułożenie towaru u klientów zgodnie z firmowymi standardami,
- koordynacja i prowadzenie działań promocyjnych w sklepach (m.in. kontrolowanie standardów merchandisingowych, programów i akcji trade marketingowych),
- realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych (krótko oraz długoterminowych) u klientów detalicznych oraz w sieciach lokalnych,
- budowanie długofalowych relacji z klientami,
- poszukiwanie oraz aktywne pozyskiwanie odbiorców detalicznych,
- obserwacja oraz analiza rynku, prezentacja trendów i przedstawianie propozycji działań sprzedażowych.
Przedsiębiorstwo Janus S.A
Przedstawiciel Handlowy (branża FMCG)
- wykonanie indywidualnego planu sprzedaży, a w szczególności:
-negocjowanie warunków transakcji
-ustalanie szczegółowych warunków współpracy i jej realizacja zgodnie z przepisami prawa i przyjętymi w firmie standardami
-realizacja życzeń i zamówień klientów
- realizacja formalnych aspektów kontaktów z klientem (zamówienia, umowy, rozliczenia) zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami
- reprezentacja firmy wobec konkretnego, indywidualnego klienta
- utrzymywanie stałego kontaktu z istniejącymi klientami
- nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami (pozyskiwanie nowych klientów)
- przygotowywanie i prezentacja oferty handlowej firmy
- monitorowanie rynku i działań konkurencji
- realizacja określonych i zatwierdzonych przez bezpośredniego przełożonego działań marketingowych i promocyjnych na określonym terenie
- przedstawianie uwag i życzeń klientów dotyczących produktów przedsiębiorstwa
- planowanie indywidualnego czasu pracy i działanie w zawartych w nim ramach
- opracowywanie raportów z wykonywanych działań – terminowo i zgodnie z przyjętymi w firmie standardami
- samoocena efektywności podejmowanych działań
- uczestnictwo w naradach okresowych w regionalnym oddziale firmy
Logo
Przedstawiciel handlowy
P.P.H.U. PETER
- kontakt z klientem
- przyjmowanie zamówień od klientów
- sporządzanie dokumentów sprzedaży
- rozwiązywanie bieżących problemów zgłaszanych przez klientów kompletowanie zamówień
- nadzorowanie procesu realizacji wysyłek towaru
- awizacja dostaw towaru
- zarządzanie stanem magazynu
- wyznaczanie dziennych norm załadunków i wyładunków
- planowanie rozmieszczenia towaru w magazynie
- planowanie czasu i organizacja pracy zmian magazynu
- szukanie nowych klientów w kraju i za granicą

Szkolenia i kursy

Szereg szkoleń z zakresu sprzedaży i marketingu.

Edukacja

Logo
Administracja, licencjackie
Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Inne

Zainteresowania

Muzyka, Komputery