Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Marketing B2B
Komunikacja
Umiejętności komunikacyjne
Ekonomika
Finanse
Zarządzanie kluczowymi klientami
Marketing
Negocjacje
New Business Development
Administracja biura
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
przedsprzedaż
Public Relations
Sales
Zarządzanie Sprzedażą
Proces sprzedaży
Obsługa urządzeń biurowych
Prawo jazdy kat B
Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Z-ca Dyrektora Dział Infrastruktury PHK
• Samodzielne i aktywne pozyskiwanie nowych klientów
• Umiejętność nawiązywania relacji z przedstawicielami klienta
• Współpraca handlowa i negocjacje z kluczowymi klientami.
• Koordynacja i nadzór nad realizacją projektów.
• Prowadzenie całego procesu sprzedaży (prezentacje, kalkulacje cenowe, ofertowanie, negocjacje cenowe, negocjacje umów) we współpracy z działami wsparcia sprzedaży i realizacji
• Badanie i kreowanie potrzeb klientów w zakresie całej oferty Qumak SA
• Utrzymywanie stałego portfela klientów
• Udział w szkoleniach merytorycznych konferencjach i targach
• Zbieranie informacji o rynku w zakresie działania konkurencji, cen, oferowanych usług oraz potencjalnych klientów
• Przygotowywanie materiałów handlowych we współpracy z działami wsparcia sprzedaży (oferty, umowy, prezentacje, itd.)
• Obsługa Klientów z sektora bankowego, finansowego, przemysłowo-inwestycyjnego(GW i IZ).
• Umiejętność nawiązywania relacji z przedstawicielami klienta
• Współpraca handlowa i negocjacje z kluczowymi klientami.
• Koordynacja i nadzór nad realizacją projektów.
• Prowadzenie całego procesu sprzedaży (prezentacje, kalkulacje cenowe, ofertowanie, negocjacje cenowe, negocjacje umów) we współpracy z działami wsparcia sprzedaży i realizacji
• Badanie i kreowanie potrzeb klientów w zakresie całej oferty Qumak SA
• Utrzymywanie stałego portfela klientów
• Udział w szkoleniach merytorycznych konferencjach i targach
• Zbieranie informacji o rynku w zakresie działania konkurencji, cen, oferowanych usług oraz potencjalnych klientów
• Przygotowywanie materiałów handlowych we współpracy z działami wsparcia sprzedaży (oferty, umowy, prezentacje, itd.)
• Obsługa Klientów z sektora bankowego, finansowego, przemysłowo-inwestycyjnego(GW i IZ).
Dyrektor Oddziału Warszawa
• Zarządzanie operacyjne i administracyjne pracą oddziału.
• Optymalizacja kosztów oddziału.
• Koordynacja i nadzór nad realizacją planów i projektów.
• Realizacja sprzedaży zgodnie ze strategią firmy.
• Windykacja należności oddziału.
• Współpraca handlowa i negocjacje z kluczowymi klientami.
• Odbudowanie pozycji oddziału po kryzysie z wiosny 2009r
• Planowanie zmian zatrudnienia i prowadzenie procesów rekrutacji.
• Przeniesienie siedziby oddziału (logistyka przeprowadzki)
• Optymalizacja kosztów oddziału.
• Koordynacja i nadzór nad realizacją planów i projektów.
• Realizacja sprzedaży zgodnie ze strategią firmy.
• Windykacja należności oddziału.
• Współpraca handlowa i negocjacje z kluczowymi klientami.
• Odbudowanie pozycji oddziału po kryzysie z wiosny 2009r
• Planowanie zmian zatrudnienia i prowadzenie procesów rekrutacji.
• Przeniesienie siedziby oddziału (logistyka przeprowadzki)
Szkolenia i kursy
• Wrzesień/Październik 2013 – NLP Neuroedukacja Lublin -Navigator MINI i Navigator MIDI
• Marzec 2010 – Finanse, analiza kosztów i koszty kredytów. Szkolenie wewnętrzne Nowa-France, Łódz.
• Wrzesień 2007 – Akademia Managerska – Wystąpienia Publiczne i Prowadzenie Prezentacji, WH Skuteczne Szkolenia i Training Partners dla Alfa-Elektro,
• Czerwiec 2007 – Akademia Managerska – Psychologia Zarządzania Training Partners dla Alfa-Elektro sp. z o.o.,
• Marzec 2007 – Akademia Managerska –Negocjacje dla Menedżerów Training Partners dla Alfa-Elektro sp. z o.o.,
• Czerwiec 2001 – Zarządzanie Personelem – Rekrutacja, dobór personelu i budowanie relacji, Kuczkowska & Lebiedzińska,
• Marzec 2010 – Finanse, analiza kosztów i koszty kredytów. Szkolenie wewnętrzne Nowa-France, Łódz.
• Wrzesień 2007 – Akademia Managerska – Wystąpienia Publiczne i Prowadzenie Prezentacji, WH Skuteczne Szkolenia i Training Partners dla Alfa-Elektro,
• Czerwiec 2007 – Akademia Managerska – Psychologia Zarządzania Training Partners dla Alfa-Elektro sp. z o.o.,
• Marzec 2007 – Akademia Managerska –Negocjacje dla Menedżerów Training Partners dla Alfa-Elektro sp. z o.o.,
• Czerwiec 2001 – Zarządzanie Personelem – Rekrutacja, dobór personelu i budowanie relacji, Kuczkowska & Lebiedzińska,
Specjalizacje
Inżynieria
Elektronika/Elektryka
Inżynieria
Telekomunikacja
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
• Bussines i metody zarządzania,
• Historia – biografie wielkich ludzi,
• Podróże – Poznawanie kultury, historii, kuchni i ciekawych miejsc odwiedzanego regionu,
• Sport - narciarstwo zjazdowe, pływanie, kajakarstwo, żeglarstwo, jazda konna, rolki,
• Wieloletnie doświadczenie harcerskie, także instruktorskie
• Historia – biografie wielkich ludzi,
• Podróże – Poznawanie kultury, historii, kuchni i ciekawych miejsc odwiedzanego regionu,
• Sport - narciarstwo zjazdowe, pływanie, kajakarstwo, żeglarstwo, jazda konna, rolki,
• Wieloletnie doświadczenie harcerskie, także instruktorskie
Inne
Zasłużony Honorowy Dawca Krwi od 2009r PCK Warszawa