Rafał Gawron

Kierownik Projektu / Analityk
Lublin, lubelskie

Umiejętności

Microsoft Excel prawo jazdy Negocjacje Zarządzanie zespołem Obsługa klienta Analiza danych asertywność Zarządzanie magazynem samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy odpowiedzialność za powierzone zadania zdolność logicznego myślenia, analizy i syntezy różnych danych, Wysoka motywacja i zaangażowanie bardzo dobra komunikacja z członkami zespołu jak i klientem wewnętrznym i zewnętrznym Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu helicopter view Diagnostyka pomiarów optycznych Znajomość procesu projektowania i budowy branży teletechnicznej

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Manadżer / Kierownik Projektu / Analityk
ITPD sp. z o.o.
Opracowywanie KPI dla procesu produkcyjnego w ramach budowy POPC oraz nadzorowanie realizacji inwestycji. Dostosowanie systemu wewnętrznego na potrzeby raportowe realizacji złożonego procesu produkcji w branży teletechnicznej. Opracowywanie automatycznych raportów postępów prac dla całej inwestycji jak również zespołów wykonawczych dany zakres projektu. Raporty ad-hoc i cykliczne. Opieka nad dostępami do systemów zewnętrznych firm współpracujących. Golden-User systemu SAP w firmie Partnerskiej. Uruchomienie Projektu Nadzorów Inwestorskich w ramach POPC2 a następnie wsparcie techniczne projektu z zakresu przetwarzania danych systemowych i prowadzenia Systemu raportowania wykonanych czynności inspekcyjnych. Zarządzanie zasobami magazynowymi firmy. Opieka nad implementacją nowych rozwiązań informatycznych w firmie. Opracowywanie procesów i wytycznych dla działań w ramach projektów. Zakupy sprzętu biurowego (laptopy, telefony, switch). Odpowiedzialność za prowadzenie Magazynu Inwestycji. Obsługa logistyczna Projektu.
Logo
Inspektor
ITPD sp. z o.o.
Odpowiedzialność za realizację produkcji budowy sieci Światłowodowej FTTH w Krakowie. Koordynowanie prac Podwykonawców, sprawdzanie projektów pod względem wykonalności oraz poprawności wykorzystania materiałów. Zamawianie materiałów i rozliczanie zadań pod względem poprawności wykonania. Diagnostyka pomiarów optycznych. Komunikacja z Inwestorem pod kątem planu produkcji oraz jego wykonalności. Raportowanie postępów prac. Opracowywanie automatycznych rozwiązań w środowisku Microsoft Excel zapewniającą aktualną informację o postępie prac.
Logo
Kierownik ds. wsparcia produkcji
DEON sp. z o. o.
Koordynowanie komunikacji wewnętrznej, aktywne wspieranie w celu sprawnego rozliczania projektów inwestycyjnych. Rekrutacje pracowników fizycznych. Rozliczanie zleceń budowlanych pod względem materiałowym i rzeczowym. Przygotowywanie specyfikacji rozliczeniowych do wybudowanych lokalizacji. Obsługa dokumentacji materiałowej, weryfikacja zgodności ze zrzutami z systemu Inwestora. Koordynacja współpracy z Geodetami z poszczególnych miast. Prowadzenie i realizacja zamówień materiałowych na budowę. Wsparcie w zakresie logistyki, planowania i wykonawstwa produkcji. Prowadzenie ewidencji materiałowej. Kontakt bezpośredni z osobami rozliczającymi projekty ze strony Zleceniodawcy i Inwestora. Aktywne zarządzanie buforem materiałów celem zwiększenia produkcji. Prowadzenie gospodarki magazynowej firmy. Wprowadzanie innowacji celem zwiększenia tempa realizacji produkcji, wykorzystywanie programów pilotażowych celem pozyskania niskonakładowo materiałów. Czynności związane z rolą Negocjatora – uzyskiwanie zgód właścicieli na przejścia między budynkami/ działkami, pozyskiwanie Umów Udostępnienia Nieruchomości. Zadania zlecone przez Prezesa Zarządu.
Logo
Specjalista ds. wsparcia kontraktów
DEON sp. z o.o.
Identyfikacja problemów z rozliczeniami materiałowymi z Inwestorem, dążenie do minimalizacji strat. Opracowywanie programów naprawczych celem zapobiegania problemów logistycznych oraz aktywne wspieranie rozliczania zadań z inwestorem. Koordynacja procesu odbierani materiałów z Magazynów określonych przez Inwestora. Sprawdzanie kompletności materiałów uzyskanych z Magazynu w stosunku do dokumentów wystawionych lub oczekiwanego zamówienie. Komunikacja z przedstawicielami Inwestora oraz bezpośredniego Zleceniodawcy celem budowania pozytywnych relacji oraz wykonywani bieżących zadań zleconych.
Voice Contact Center Sp. z o. o.
Obsługa Likwidacji Uproszczonej w Contact Center
Wyliczanie na podstawie zgłoszonej szkody kosztów naprawy w szkodach Komunikacyjnych oraz kosztów remontów w szkodach Majątkowych. W ramach zadań w szkodach komunikacyjnych wyliczenie kosztorysowe w programach AudaExpress i Mentax, natomiast w szkodach majątkowych w programach Mentax i Excel. Aktywne proponowanie rozwiązań kosztorysowych.
Voice Contact Center Sp. z o. o.
Koordynator ds. operacyjno-administracyjnych
Zarządzanie czasem zespołu pracowników Biura Obsługi Klienta, raportowanie pracy konsultantów, przygotowanie raportów wynikowych dla zleceniodawcy outsourcingu.
Voice Contact Center Sp. z o. o.
Konsultant infolinii ubezpieczeniowej
Obsługa połączeń przychodzących w projekcie Status Szkody, Rejestracja, Opiekun Zapytania w ramach obsługi Klientów PZU SA i PZU Życie SA, weryfikacja i obsługa klienta indywidualnego oraz instytucji, przekazywanie danych zgodnie z wytycznymi z prawa ubezpieczeniowego, praca według ściśle określonych norm jakościowych i czasowych. Sporządzanie dokumentacji oraz załączanie ich do systemu obsługi szkód.
Phinance S.A.
Doradca Finansowy
Wykonywanie analizy potrzeb klienta podczas bezpośrednich spotkań, prezentowanie wyników klientowi w formie planu finansowego, sprzedaż produktów finansowych, prowadzenie doradztwa finansowego, samodzielne budowanie sieci klientów.

Edukacja

Logo
Zarządzanie/Zarządzanie przedsiębiorstwem/Cyberkultura/Systemy informatyczne w administracji i biznesie, magisterskie
UMCS

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Grupy

Top Manager
Top Manager
Zapraszam do dyskusji kadrę zarządzającą i młodych ludzi na początku kariery zawodowej.