Rafał Dziurowicz

CEO, ITI Media

Wypowiedzi

  • Rafał Dziurowicz
    Wpis na grupie BAZA TRENERÓW w temacie OGŁOSZENIA - Szukam Trenera
    14.11.2016, 00:58

    z chęcią przygotuje dla państwa indywidualna ofertę szkoleniowa.

    Więcej na https://itimedia.eu/oferta/szkolenia

  • Rafał Dziurowicz
    Wpis na grupie Studio Skutecznej Reklamy w temacie Jak promować firmę na rynku lokalnym?
    8.11.2016, 15:54

    Tylko jest mały problem, internet wypiera prasę i o tyle jesli chcemy dotrzeć do grupy osób starszych to być może będzie z tego jakiś klient, natomiast prasa tradycyjna staje się coraz mniej popularnym medium, lepiej chyba dogadać się z blogerem najlepiej na zasadzie cosy per conversion :-)

  • Rafał Dziurowicz
    Wpis na grupie Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes,... w temacie Logo dla nowej firmy - kogo polecacie
    8.11.2016, 12:06

    Logo faktycznie można samemu wykonać, chociaż to też zależy kto jakie ma oczekiwania.

    Moim zdaniem każdy powinien robić to co umie najlepiej, a jak ktoś chce być algą i omegą to zazwyczaj się kończy na dziadowaniu i braku wyników :P.

    Trochę więcej w tym temacie "w ułamku" napisałem na https:itimedia.eu/jak-pozyskiwać-klientow-przez-internet

  • Rafał Dziurowicz
    Wpis na grupie coaching w temacie Jakie macie metody na pozyskiwanie KLientów?
    7.11.2016, 19:30

    w Coachingu zazwyczaj macie wysokie zwroty z inwestycji, zakładając że klient korzysta z kilku sesji, każdy sposób który przynosi efekty jest dobry, moim zdaniem najlepiej dywersyfikować działania i testować różne rozwiązania, ja pozyskuje głównie klientów przed AdWords na swoje usługi.

    Napisałem tekst który być może wam pomoże :)

    https://itimedia.eu/jak-pozyskiwac-klientow-przez-internet

    Generalnie każda reklama jest dobra, pod warunkiem że przynosi zwrot z inwestycji :-)

  • Rafał Dziurowicz
    Wpis na grupie Marketing Internetowy w temacie adwords czy pozycjonowanie?
    28.10.2016, 11:51

    Nie da się jednoznacznie odpowiedzieć na Twoje pytanie, w adwords płacisz za kliknięcia, przy pozycjonowaniu za abonament i w zależności od branży, budżetu itd. Najlepiej dywersyfikować te działania.

    Czyli i jedno i drugie. Pozycjonowanie daje efekt pózniej, adwords od razu, pozycjonowanie jest częściowo mierzalne a adwords całościowo, do tego dochodzi analityka internetowa z której trzeba wyciągać wnioski i ciagle udoskonalać serwis (SEO), ogólnie w całym internecie trzeba po prostu dużo rzeczy robić na początku a potem transferować środki w te najbardziej efektywne działania.

    https://itimedia.eu/zarzadzanie-budzetami-reklamowymi

    Wszystko zależy od celów jakie posiadasz i jaki masz budżet oraz w jakim czasie chcesz uzyskać zwrot z inwestycji.
    Istotne jest też jakie są zwroty z nakładów na reklamę, wówczas jesteśmy. Wstanie lepiej zarządzać budżetem.

    Do tego dobrze budować markę i wzmacniać ją prawdziwym marketingiem szeptanych realnych klientów.
    https://itimedia.eu/marketing-szeptany

    Implementacja rozwiązań i podejmowanie kilku działań może dawać piękne efekty ale to wymaga dobrego budżetu i przedewszystkim czasu, bo dane muszą się zebrać żeby można było podejmować odpowiednie działania, jak budżet jest dobry, agencja się stara i klient nie naciska to zaczynaja pojawiać się efekty. Trzeba prowadzić testy AB, zrobić można wszystko, ważne żeby yo było efektywne.

  • Rafał Dziurowicz
    Wpis na grupie Studio Skutecznej Reklamy w temacie Jak promować firmę na rynku lokalnym?
    27.10.2016, 22:19

    Bardzo dobrym narzędziem do promocji jest Google AdWords oraz Facebook Ads wraz z połączeniem elementu storytellingu oraz wzmacnianiu marketingu szeptanego.

    Oczywiście wszystko możecie państwo sami sobie stworzyć, natomiast z doświadczeń swoich klientów wiem że można łatwo spalić sobie budżet reklamowy jeśli nie jesteśmy biegli w marketingu cyfrowym i nie korzystamy z specjalisty adwords, jeśli zdecydujemy się na odpowiednią skale kierować kontekstowo ruch wówczas jest szansa na zwroty z inwestycji.

    Dobry copywriting oraz odpowiednie dobranie fraz dla zainteresowanego klienta wraz z dobrą stroną internetową to bardzo dobre rozwiazanie dla wielu biznesów.

    W razie potrzeby na mojej stronie można dużo poczytać o pewnych elementach

    https://itimedia.eu/tworzenie-i-rozwijanie/strony-www

    W zależności od branży i budżetu dobiera się rożne budżety i następnie je optymalizuje po tym, ktore działania przynoszą najlepszą korzyść.

    O tyle co telewizja, radio i prasa są niemierzalne, o tyle w PPC płacimy za kliknięcia i w zależności od tego jakie są efekty przy implementacji analityki ( https://itimedia.eu/analityka ) to dobieramy odpowiednie działania (najlepiej jak nie mamy dużego budżetu to wówczas możemy optymalizować tak aby budżet reklamowy jak najlepiej i najmądrzej wykorzystać)

    Niedługo będę dodawać na blogu cząstkowe informacje o rożnych formach promocji, więc można się ciekawych rzeczy dowiedzieć, jeśli szukacie fajnych materiałów to zdecydowanie mogę polecić Internetowe Rewolucje od Google ale po nich będziemy jedynie zaznajomieni z Marketingiem cyfrowym od Google, kurs jest bezpłatny a otrzymujemy certyfikat po ukończeniu modułów. Google i pozycjonowanie są jak instrumenty finansowe, źle dobrane sprawiają że możemy być niezadowoleni z efektów bo nie raz słyszałem od klientów że strona ich nie działa a jest to efekt braku jakich kolwiek wartościowych działań dla wyszukiwarki, dlatego warto o to dbać.

  • Rafał Dziurowicz
    Wpis na grupie Marketing Internetowy w temacie adwords czy pozycjonowanie?
    27.10.2016, 19:50

    Adwords przynosi szybciej efekty (efekt od razu) koszty za kliknięcia, pozycjonowanie natomiast po aktualizacji algorytmu w październiku tego roku ma raczej formę abonamentowa i zwrot z inwestycji następuje po kilku miesiącach od rozpoczęcia działań.

    Jak coś to na mojej stronie można znaleźć wiele ciekawych informacji https://itimedia.eu/Google/dla-firm

  • Rafał Dziurowicz
    Wpis na grupie Google w temacie Aplikacje Google dla firm
    19.10.2016, 23:12

    Cześć, Google oferuje G Suite które wcześniej nazywało się Google Apps.

    Generalnie wszystko zależy co Ci jest potrzebne i czego oczekujesz,
    Google Apps to tak naprawdę w większości standardowe usługi Google dające praktycznie te same możliwości co wśród użytkowników indywidualnych z tą różnica że możesz podpiąć własna domenę oraz masz wyższe limity dysku lub ich brak w zależności od wybranej opcji.

    Brałem udział w szkoleniu o Google Apps,
    Jak będziesz potrzebować pomocy przy implementacji daj znać, jak coś to moja strona https://itimedia.eu/Google/dla-firm
    Generalnie Google ma ten plus że to stale ewoluuje i te narzędzia są rzeczywiście proste w obsłudze.

  • Rafał Dziurowicz
    Wpis na grupie Marketing szeptany w temacie zastosowanie marketingu szeptanego (szczególnie w...
    20.09.2016, 16:17

    Marketing szeptany świetnie wzmacnia sprzedaż pod warunkiem że posiadamy mocne standardy obsługi klienta, to jest kluczem do sukcesu.

  • Rafał Dziurowicz
    Wpis na grupie Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes,... w temacie Logo dla nowej firmy - kogo polecacie
    9.09.2016, 19:45

    Polecam https://lensworld.media.plTen post został edytowany przez Autora dnia 09.09.16 o godzinie 19:45

  • Rafał Dziurowicz
    Wpis na grupie POLSKI REJESTR PRZEDSIĘBIORSTW w temacie Jaka jest według WAS najlepsza reklama dla firmy?
    4.09.2016, 23:43

    Wszystko zależy od tego co chcemy osiągnąć dzięki tej reklamie.
    Sam zajmuje się reklamą zarówno offline jak i online.
    np. jeśli chcemy poprawić rozpoznawalność marki i produktu dobrze połączyć działania content z marketingiem szeptanym oraz brandingiem.
    Najskuteczniejszą i najbardziej opłacalną formą reklamy są nie wątpliwie linki sponsorowane w Google (pod warunkiem że kampania jest stale optymalizowana).
    na swojej stronie również o tym piszęhttps://itimedia.eu/oferta/optymalizacja/adwords

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do