Umiejętności
Znajomość systemów operacyjnych oraz aplikacji biurowych MS Office , Excel, Power Point
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Szkolenia i kursy
X 2014 uzyskanie wpisu do Rejestru Agentów Ubezpieczeniowych po ukończeniu cyklu szkoleń i zaliczeniu egzaminów organizowanych przez WTUŻiR Concordia Capital S.A. Oraz Concordia Polska Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych
X 2014 Szkolenie z zakresu „Zasady przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu”
I 2014 Szkolenie z zakresu „ Praktyczne aspekty stosowania krajowych i unijnych przepisów w zakresie przeciwdziałania praniu pieniędzy w bankach. Pranie pieniędzy a przekazy pieniężne Western Union”
XI 2013 Szkolenie z zakresu „Audyt ryzyk bankowych i audyt oddziału operacyjnego”
VI 2012 Szkolenie z zakresu „Skuteczne zarządzanie Programami – MSP”
V 2012 Szkolenie „ Zasady skutecznego ustanawiania zabezpieczeń wierzytelności Banku”
IV 2012 Szkolenie „Kredytowanie i ocena efektywności przedsięwzięć inwestycyjnych realizowanych przez przedsiębiorców”
IV 2010- III 2011 Szkolenia z zakresu Bankowego Uniwersytetu Wiedzy organizowanego przez Instytut Rozwoju Biznesu:
Zarządzanie Relacjami
Zarządzanie Podwładnymi
Zarządzanie Sobą
Profesjonalne Techniki Sprzedaży
X 2009 Szkolenie z zakresu produktów hipotecznych Fortis Bank Polska S.A.
X 2009 Standardy obsługi klienta
Fortis Bank Polska S.A.
IX 2009 Ochrona danych osobowych i tajemnica bankowa Fortis Bank Polska S.A.
IX 2009 Bezpieczeństwo systemów informatycznych Fortis Bank Polska S.A.
IX 2009 Przeciwdziałanie przestępstwom i nadużyciom Fortis Bank Polska S.A.
VII 2009 Przeciwdziałanie praniu brudnych pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
Fortis Bank Polska S.A.
IV 2006 - Akademia Zarządzania Raiffeisena – House of Skills :
- Od zarządzania do przywództwa
- Konflikt i trudne sytuacje menedżerskie
- Przywództwo sytuacyjne SLII
IV 2006 - Efektywna sprzedaż w oddziałach Banku
Raiffeisen Bank Polska S.A.
III 2006 - Bankowa kontrola dewizowa z uwzględnieniem aktualnych przepisów unijnych: prawa i obowiązki uczestników, Międzynarodowa szkoła Bankowości i Finansów Sp. z o.o.Oddział w Warszawie
III 2006 - Rozpoznawanie autentyczności znaków pieniężnych, Edukacja – Wojciech Ciszek
I 2006 - Aktywna sprzedaż w obsłudze klienta, Kontrakt – OSH J. Gut, W. Haman, R. Zych, Sp.j.
XI 2005 - Coaching w zespole sprzedaży, Extreme Management Solutions
X 2004 - seminarium: Badanie autentyczności dokumentów, Międzynarodowa Szkoła Bankowości i Finansów Sp. zo.o.Oddział w Warszawie
VII 2002 - kurs: Kasjer walutowo – złotowy, Biuro Organizacji Kursów „Urszula” w Olsztynie
VII 2002 - szkolenie: Czek w obrocie krajowym i zagranicznym, Izabela Heropolitańska Twigger S.A. Biuro Inicjatyw Szkoleniowych
VII 2002 - kurs: Psychologiczna obsługa klienta, INTEGRACJA Szkolenia – Treningi Poradnictwo Psychologiczne
V 2002 - kurs komputerowy: Zaawansowane możliwości użytkowania MS Office 97/2000, Szkoła Softtutor S.A.
X 2014 Szkolenie z zakresu „Zasady przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu”
I 2014 Szkolenie z zakresu „ Praktyczne aspekty stosowania krajowych i unijnych przepisów w zakresie przeciwdziałania praniu pieniędzy w bankach. Pranie pieniędzy a przekazy pieniężne Western Union”
XI 2013 Szkolenie z zakresu „Audyt ryzyk bankowych i audyt oddziału operacyjnego”
VI 2012 Szkolenie z zakresu „Skuteczne zarządzanie Programami – MSP”
V 2012 Szkolenie „ Zasady skutecznego ustanawiania zabezpieczeń wierzytelności Banku”
IV 2012 Szkolenie „Kredytowanie i ocena efektywności przedsięwzięć inwestycyjnych realizowanych przez przedsiębiorców”
IV 2010- III 2011 Szkolenia z zakresu Bankowego Uniwersytetu Wiedzy organizowanego przez Instytut Rozwoju Biznesu:
Zarządzanie Relacjami
Zarządzanie Podwładnymi
Zarządzanie Sobą
Profesjonalne Techniki Sprzedaży
X 2009 Szkolenie z zakresu produktów hipotecznych Fortis Bank Polska S.A.
X 2009 Standardy obsługi klienta
Fortis Bank Polska S.A.
IX 2009 Ochrona danych osobowych i tajemnica bankowa Fortis Bank Polska S.A.
IX 2009 Bezpieczeństwo systemów informatycznych Fortis Bank Polska S.A.
IX 2009 Przeciwdziałanie przestępstwom i nadużyciom Fortis Bank Polska S.A.
VII 2009 Przeciwdziałanie praniu brudnych pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
Fortis Bank Polska S.A.
IV 2006 - Akademia Zarządzania Raiffeisena – House of Skills :
- Od zarządzania do przywództwa
- Konflikt i trudne sytuacje menedżerskie
- Przywództwo sytuacyjne SLII
IV 2006 - Efektywna sprzedaż w oddziałach Banku
Raiffeisen Bank Polska S.A.
III 2006 - Bankowa kontrola dewizowa z uwzględnieniem aktualnych przepisów unijnych: prawa i obowiązki uczestników, Międzynarodowa szkoła Bankowości i Finansów Sp. z o.o.Oddział w Warszawie
III 2006 - Rozpoznawanie autentyczności znaków pieniężnych, Edukacja – Wojciech Ciszek
I 2006 - Aktywna sprzedaż w obsłudze klienta, Kontrakt – OSH J. Gut, W. Haman, R. Zych, Sp.j.
XI 2005 - Coaching w zespole sprzedaży, Extreme Management Solutions
X 2004 - seminarium: Badanie autentyczności dokumentów, Międzynarodowa Szkoła Bankowości i Finansów Sp. zo.o.Oddział w Warszawie
VII 2002 - kurs: Kasjer walutowo – złotowy, Biuro Organizacji Kursów „Urszula” w Olsztynie
VII 2002 - szkolenie: Czek w obrocie krajowym i zagranicznym, Izabela Heropolitańska Twigger S.A. Biuro Inicjatyw Szkoleniowych
VII 2002 - kurs: Psychologiczna obsługa klienta, INTEGRACJA Szkolenia – Treningi Poradnictwo Psychologiczne
V 2002 - kurs komputerowy: Zaawansowane możliwości użytkowania MS Office 97/2000, Szkoła Softtutor S.A.
Specjalizacje
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Zainteresowania
sport (tenis stołowy, piłka nożna, pływanie), lektura książek, zabawy z dziećmi
Inne
· Doskonała znajomość zagadnień z zakresu bankowości,
· Koordynowanie i zarządzanie jednostką bankową,
· Negocjowanie umów,
· Umiejętności analityczne,
· Zdolność podejmowania trafnych decyzji będąc pod presją czasu i wyniku,
· Bardzo dobra organizacja pracy,
· Rzetelność, terminowość, samodzielność,
· Doskonałe umiejętności komunikacji na wszystkich poziomach – pracownicy, przełożeni oraz klienci,
· Prawo jazdy kategorii B, od 1993r., jazda bezwypadkowa.
· Koordynowanie i zarządzanie jednostką bankową,
· Negocjowanie umów,
· Umiejętności analityczne,
· Zdolność podejmowania trafnych decyzji będąc pod presją czasu i wyniku,
· Bardzo dobra organizacja pracy,
· Rzetelność, terminowość, samodzielność,
· Doskonałe umiejętności komunikacji na wszystkich poziomach – pracownicy, przełożeni oraz klienci,
· Prawo jazdy kategorii B, od 1993r., jazda bezwypadkowa.
Grupy
Raiffeisen Polbank S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Raiffeisen Bank Polska S.A. oraz grupą kapitałową Raiffeisen.
www.raiffeisen.pl/