Rafał Dybczyński

Kierownik Zespołu Obsługi Klienta
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Znajomość systemów operacyjnych oraz aplikacji biurowych MS Office , Excel, Power Point

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Spółdzielczy Bank Rzemiosła i Rolnictwa
Kierownik Zespołu Obsługi Klinta
Bank Pocztowy S.A.
Naczelnik Wydziału, Funkcja – Lider Linii Biznesowej Depozytów i Rachunków oraz Lider Linii Biznesow
Fortis Bank Polska S.A.
Kierownik Placówki
Dominet Bank S.A.
Kierownik Placówki
Bank BNP Paribas
Kierownik Zespołu Obsługi Klienta
Bank BNP Paribas
P.O. Starszy opiekun klienta
Logo
Quality Control Assistant
G’S Fresh Salads Barway, Wielka Brytania
Logo
Catering Assistant Manager
Scottish and Newcastle Group Ltd. London, pub Greencoat Boy, Wielka Brytania,

Szkolenia i kursy

X 2014 uzyskanie wpisu do Rejestru Agentów Ubezpieczeniowych po ukończeniu cyklu szkoleń i zaliczeniu egzaminów organizowanych przez WTUŻiR Concordia Capital S.A. Oraz Concordia Polska Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych
X 2014 Szkolenie z zakresu „Zasady przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu”
I 2014 Szkolenie z zakresu „ Praktyczne aspekty stosowania krajowych i unijnych przepisów w zakresie przeciwdziałania praniu pieniędzy w bankach. Pranie pieniędzy a przekazy pieniężne Western Union”
XI 2013 Szkolenie z zakresu „Audyt ryzyk bankowych i audyt oddziału operacyjnego”
VI 2012 Szkolenie z zakresu „Skuteczne zarządzanie Programami – MSP”
V 2012 Szkolenie „ Zasady skutecznego ustanawiania zabezpieczeń wierzytelności Banku”
IV 2012 Szkolenie „Kredytowanie i ocena efektywności przedsięwzięć inwestycyjnych realizowanych przez przedsiębiorców”
IV 2010- III 2011 Szkolenia z zakresu Bankowego Uniwersytetu Wiedzy organizowanego przez Instytut Rozwoju Biznesu:
Zarządzanie Relacjami
Zarządzanie Podwładnymi
Zarządzanie Sobą
Profesjonalne Techniki Sprzedaży
X 2009 Szkolenie z zakresu produktów hipotecznych Fortis Bank Polska S.A.
X 2009 Standardy obsługi klienta
Fortis Bank Polska S.A.
IX 2009 Ochrona danych osobowych i tajemnica bankowa Fortis Bank Polska S.A.
IX 2009 Bezpieczeństwo systemów informatycznych Fortis Bank Polska S.A.
IX 2009 Przeciwdziałanie przestępstwom i nadużyciom Fortis Bank Polska S.A.
VII 2009 Przeciwdziałanie praniu brudnych pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
Fortis Bank Polska S.A.
IV 2006 - Akademia Zarządzania Raiffeisena – House of Skills :
- Od zarządzania do przywództwa
- Konflikt i trudne sytuacje menedżerskie
- Przywództwo sytuacyjne SLII
IV 2006 - Efektywna sprzedaż w oddziałach Banku
Raiffeisen Bank Polska S.A.
III 2006 - Bankowa kontrola dewizowa z uwzględnieniem aktualnych przepisów unijnych: prawa i obowiązki uczestników, Międzynarodowa szkoła Bankowości i Finansów Sp. z o.o.Oddział w Warszawie
III 2006 - Rozpoznawanie autentyczności znaków pieniężnych, Edukacja – Wojciech Ciszek
I 2006 - Aktywna sprzedaż w obsłudze klienta, Kontrakt – OSH J. Gut, W. Haman, R. Zych, Sp.j.
XI 2005 - Coaching w zespole sprzedaży, Extreme Management Solutions
X 2004 - seminarium: Badanie autentyczności dokumentów, Międzynarodowa Szkoła Bankowości i Finansów Sp. zo.o.Oddział w Warszawie
VII 2002 - kurs: Kasjer walutowo – złotowy, Biuro Organizacji Kursów „Urszula” w Olsztynie
VII 2002 - szkolenie: Czek w obrocie krajowym i zagranicznym, Izabela Heropolitańska Twigger S.A. Biuro Inicjatyw Szkoleniowych
VII 2002 - kurs: Psychologiczna obsługa klienta, INTEGRACJA Szkolenia – Treningi Poradnictwo Psychologiczne
V 2002 - kurs komputerowy: Zaawansowane możliwości użytkowania MS Office 97/2000, Szkoła Softtutor S.A.

Edukacja

Logo
Administracja, licencjackie
Politechnika Radomska im. Kazimierza Pułaskiego

Specjalizacje

Bankowość
Zarządzanie bankowością

Zainteresowania

sport (tenis stołowy, piłka nożna, pływanie), lektura książek, zabawy z dziećmi

Inne

· Doskonała znajomość zagadnień z zakresu bankowości,
· Koordynowanie i zarządzanie jednostką bankową,
· Negocjowanie umów,
· Umiejętności analityczne,
· Zdolność podejmowania trafnych decyzji będąc pod presją czasu i wyniku,
· Bardzo dobra organizacja pracy,
· Rzetelność, terminowość, samodzielność,
· Doskonałe umiejętności komunikacji na wszystkich poziomach – pracownicy, przełożeni oraz klienci,
· Prawo jazdy kategorii B, od 1993r., jazda bezwypadkowa.

Grupy

Raiffeisen Polbank S.A.
Raiffeisen Polbank S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Raiffeisen Bank Polska S.A. oraz grupą kapitałową Raiffeisen. www.raiffeisen.pl/