Umiejętności
Analiza
Analiza klientów
Analiza danych
Analiza rynku
tajemnicze zakupy
Project Management
Badania jakościowe
Badania ilościowe
Segmentacja
SPSS
Doświadczenie zawodowe
Senior Research Manager
Przygotowywanie ofert, projektowanie i prowadzenie badań ilościowych (głównie) oraz jakościowych, spotkania z klientami. Praca dla różnych sektorów: FMCG, healthcare, motoryzacja, usługi. Główne obszary specjalizacji: badania typu Shopper Marketing, product tests, customer insight
Research Director
Synovate/Ipsos
- kierowanie zespołami badaczy ilościowych i jakościowych, pracujących dla wielu sektorów, a pw FMCG, healthcare, finance
- wewnętrzne doradztwo w zakresie metodologii i analiz ilościowych
- client service
- działania sprzedażowe
- szkolenia: wewnętrzne, dla klientów oraz poprzez PTBRiO
- specjalista w zakresie badań Shopper Marketing
- wewnętrzne doradztwo w zakresie metodologii i analiz ilościowych
- client service
- działania sprzedażowe
- szkolenia: wewnętrzne, dla klientów oraz poprzez PTBRiO
- specjalista w zakresie badań Shopper Marketing
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Inne
Marketing
Badania marketingowe
Grupy
Praca w branży medycznej i farmaceutycznej
medycyna, farmacja - oferty pracy, opinie o pracodawcach, informacje o branży
Rynek Farmaceutyczny
Grupa dla osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem farmaceutycznym. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku farmaceutycznym w Polsce jak i za granicą.