Rafał Dębski

Specjalista SEM
Konin, wielkopolskie

Umiejętności

Analiza Analiza danych Digital Marketing E-commerce Google Analytics Marketing Microsoft Excel Microsoft Office Remarketing Prawo jazdy kat B AdWords - Reklama AdWords zaawansowany DoubleClick Search

Doświadczenie zawodowe

TERG S.A.
Senior SEM Specjalist
Kontrola wysokobudżetowych kampanii AdWords dla 3 sklepów.
Kontrola pozostałych działań PPC.
Monitorowanie bieżących wyników i podejmowanie ewentualnych działań naprawczych.
Wdrażanie i monitorowanie działania strategi w DoubleClick Search.
Wdrażanie działań remarketingowych i kontrola nad ich wynikami.
Analizowanie osiąganych wyników w Google Analytics oraz porównywanie do innych kanałów.
Odpowiedzialność za prawidłowe działanie/konfigurację Google Tag Manager-a.
Odpowiedzialność za poprawną konfiguracją Google Analytics
Wdrażanie nowych rozwiązań reklamowych.
Bieżące i okresowe raportowanie wyników prowadzonych kampanii reklamowych z wykorzystaniem danych zawartych w Google Analytics, Google AdWords, DoubleClick Manager, oraz innych
Nadzorowanie prawidłowego funkcjonowania Google Merchant Center.
Optymalizacja informacji przekazywanych do Google Merchant Center.
Aktualizacja informacji w Google Moja Firma.
Okresowa analiza danych zawartych w Google Search Console.
Avans Sp.z o.o.
Specjalista ds. analizy sprzedaży
Samodzielne prowadzenie kampanii AdWords dla sklepu internetowego Magicznaplaneta.pl;
Monitorowanie i korygowanie działań agencji reklamowej prowadzącej kampanie AdWords dla sklepu Avans.pl;
Monitorowanie działań i wydatków agencji reklamowej, związanych z innymi działaniami marketingu internetowego;
Kontrola kosztów porównywarek cenowych;
Przygotowywanie analiz sprzedaży działu;
Przygotowywanie szczegółowych analiz sprzedaży dla poszczególnych kategorii produktów;
Monitorowanie poziomu sprzedaży z uwzględnieniem zmian polityki cenowej;
Porównywanie sprzedaży z uwzględnieniem źródła pozyskania, z kosztami;
Monitorowanie poziomu cen produktów w stosunku do cen zakupu;
Monitorowanie działań i wydatków agencji reklamowej, związanych działaniami marketingu internetowego;
Analiza cen konkurencji;
Przygotowywanie raportów sprzedażowych i rynkowych;
Ustalanie cen produktów zgodnie z przyjętymi zasadami marżowości
i pozycjonowanie ich w prównywarkach;
Kontrola cen zakupu i sprzedaży produktów
McDonald's Polska Sp. z o.o.
Z-ca Kierownika restauracji ds. Personalnych
Rekrutacja i dopełnienie wszystkich formalności związanych z zatrudnianiem pracowników;
Prowadzenie dokumentacji personalnej (dbanie o aktualizację, archiwizacja dokumentów);
Kontrola i nadzorowanie aktualizacji wymaganych badań lekarskich;
Kontrola i organizacja szkoleń BHP;
Sporządzanie grafików pracowniczych oraz kontrola i ewidencja czasu pracy;
Obsługa elektronicznych systemów kadrowo – płacowych obowiązujących w restauracji;
Dopełnienie wszystkich formalności związanych z przebiegiem i zakończeniem stosunku pracy;
Przygotowywanie raportów dotyczących zatrudnienia i płac;
Naliczenie wynagrodzeń, wynagrodzeń za urlop wypoczynkowy, wynagrodzeń za czas niezdolności do pracy;
Kierowanie zespołem pracowników na obszarach produkcyjnych restauracji;
Przyjmowanie dostaw oraz wykonywanie inwentaryzacji;
Rozliczanie kasjerów i przygotowywanie depozytów;
Sporządzanie raportów i analiz dotyczących działalności operacyjnej restauracji;
Udział w szkoleniu menedżerów nowozatrudnionych i młodszych stażem.

Edukacja

Logo
Finanse i Zarządzanie Organizacjami, licencjackie
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Koninie

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO