Rafał Czarnecki

Business Development Manager, Stora Enso Polska Sp. z o.o.
Pabianice, łódzkie

Umiejętności

Coaching prawo jazdy Negocjacje projektowanie i prowadzenie szkoleń Znajomość technik NLP oraz coachingu Trener sprzedaży analiza wyników sprzedaży Uczciwość Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja pozyskanie klientów, tworzenie umów handlowych motywacja pracowników Prowadzenie szkoleń sprzedażowych Budowanie relacji z klientem Typologia klientów Ogranizacja pracy własnej i podległych pracowników

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Stora Enso Poland
Business Development Manager
• proaktywne działania sprzedażowe prowadzące do pozyskania nowych klientów realizowane poprzez rozpoznawanie podległego rynku i potrzeb klientów, składanie ofert, raportowanie działań konkurencji, udział w przetargach,
• negocjowanie umów handlowych, cen i warunków współpracy,
• utrzymywanie dobrych kontaktów z klientami w ramach podległego regionu
• odpowiedzi na zapytania ofertowe, rozwiązywanie problemów, proponowanie rozwiązań w oparciu o potrzeby klienta i cele stawiane przez firmę
• współpraca z działami produkcyjnymi i konstrukcyjnymi,
• monitorowanie należności w systemie oraz komunikacja z klientami w celu udrażniania ewentualnych zatorów płatniczych,
• tworzenie planów rozwoju sprzedaży w podległym terenie
Stora Enso Poland
Key Account Manager
• proaktywne działania sprzedażowe prowadzące do pozyskania nowych klientów realizowane poprzez rozpoznawanie podległego rynku i potrzeb klientów, składanie ofert, raportowanie działań konkurencji, udział w przetargach,
• negocjowanie umów handlowych, cen i warunków współpracy,
• utrzymywanie dobrych kontaktów z klientami w ramach podległego regionu
• odpowiedzi na zapytania ofertowe, rozwiązywanie problemów, proponowanie rozwiązań w oparciu o potrzeby klienta i cele stawiane przez firmę
• współpraca z działami produkcyjnymi i konstrukcyjnymi,
• monitorowanie należności w systemie oraz komunikacja z klientami w celu udrażniania ewentualnych zatorów płatniczych,
• tworzenie planów rozwoju sprzedaży w podległym terenie
Biuro Plus
Kierownik Sprzedaży B2B
• zarządzanie zespołem handlowców i BOK
• kontrola i utrzymywanie standardów sprzedaży
• tworzenie KPI i kontrola realizacji
• rekrutacja handlowców
• szkolenia działu sprzedaży
• wsparcie handlowców w strategicznych spotkaniach z klientami
• wsparcie w tworzeniu platformy zakupowej B2B oraz CRM
• raportowanie i analiza wyników sprzedaży własnych oraz zespołu
• pozyskiwanie, obsługa i utrzymywanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami firmy
• negocjowanie umów i warunków handlowych
• prezentacje produktowe oraz prezentacje rozwiązań technicznych u klientów
• kreowanie wizerunku firmy
Biuro Plus
Reprezentant firmy ds. kluczowych klientów
• obsługa i utrzymywanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami firmy
• nawiązywanie współpracy z nowymi klientami
• przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjowanie warunków współpracy
• udział w procesie rekrutacji handlowców
• szkolenie i koordynacja pracy handlowców
• raportowanie i analiza wyników sprzedaży
• monitorowanie i analiza rynku
• kreowanie wizerunku firmy
Biuro Plus
Reprezentant firmy
• obsługa i aktywne pozyskiwanie klientów
• przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjowanie warunków współpracy
• raportowanie i analiza wyników sprzedaży
• kreowanie wizerunku firmy
Biuro Plus
Młodszy reprezentant Firmy
• obsługa i aktywne pozyskiwanie klientów
• przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjowanie warunków współpracy
• raportowanie i analiza wyników sprzedaży
• kreowanie wizerunku firmy
Eniro Polska
Specjalista telesprzedaży
• sprzedaż powierzchni reklamowej
• utrzymywanie współpracy ze stałymi klientami firmy
• przygotowywanie ofert oraz negocjowanie warunków współpracy
• pozyskiwanie nowych klientów
• poszerzanie opcji reklamowej klientów stałych
Eniro Polska
Konsultant telesprzedaży
• sprzedaż powierzchni reklamowej
• przygotowywanie ofert oraz negocjowanie warunków współpracy
• pozyskiwanie nowych klientów
Logo
Praktyka zawodowa
Agencja Reklamy i PR "SBS"
• kontakt z klientami agencji
• organizacja imprez okolicznościowych
• redagowanie tekstów do prasy i biuletynu

Szkolenia i kursy

• "Psychologia sprzedaży dla trenerów"
• "Zasady projektowania szkoleń sprzedażowych"
• "Prowadzenie szkoleń sprzedażowych"
• "Coaching sprzedażowy"
• "Skuteczny manager sprzedaży"
• "Skuteczna sprzedaż"
• "Motywowanie pracowników"
• "ECDL" - European Computer Driving Licence
• "VCC" - Techniki sprzedaży
• "VCC" - Negocjacje z elementami NLP
• "ILM" - Leadership and Management -level 3

Edukacja

Logo
Kompetencje Trenerów Sprzedaży, zawodowe
Akademia Trenerów Sprzedaży
Logo
Socjolologia, magisterskie
Uniwersytet Łódzki
Logo
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna - specjalność Public Relations, licencjackie
Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż
Inne

Zainteresowania

Sport, film, sprzedaż i zarządzanie sprzedażą

Inne

Prawy jazdy kat. B

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Zostać i być liderem - wymiana doświadczeń
Zostać i być liderem - wymiana doświadczeń
Bycie liderem. Droga do przywództwa. Wzmocnienie pozycji i przyspieszenie kariery menedżera.
Sprzedaż B2B
Sprzedaż B2B
Nowa grupa stworzona dla handlowców sektora B2B. Atutem grupy są merytoryczne wypowiedzi a jej celem utrzymanie wysokiej jakości informacji bazującej na doświadczeniach - praktyka a nie teoria i domy
Sprzedaż Sprzedaż Sprzedaż
Sprzedaż Sprzedaż Sprzedaż
Sprzedawcy.pl sp.zoo to jedna z nielicznych w Polsce Agencji Doradztwa Personalnego specjalizująca się w tym co dla firmy najważniejsze (choć niekoniecznie najprzyjemniejsze) - w SPRZEDAŻY.
Trenerzy Sprzedaży
Trenerzy Sprzedaży
Grupa skierowana do osób pracujących jako trenerzy, coachowie sprzedaży. Kompendium wiedzy, pomysłów i porad dla takich trenerów.