Rafał Czapski

Rafał Czapski

Kierownik ds. Geomarketingu, Project 4 - Play
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik ds. Geomarketingu
Project 4 - Play
- Tworzenie strategii rozwoju sieci telekomunikacyjnej
- Współtworzenie strategii rozwoju sieci sprzedaży
- Współtworzenie prognoz ruchowych
Crowley Data Poland Sp. z o.o.
Specjalista ds. Realizacji Projektów Telekomunikacyjnych
- Kierowanie projektami dostarczenia usług zgodnie z zapisami kontraktowymi
- Koordynacja, w ramach projektów, zasobów firmowych i dostawców
- Nadzór nad budżetem projektu
- Informowanie Klientów o postępie wdrożenia oraz konsultowanie zmian w realizacji projektów
Energis Polska
Kierownik Projektu
- Kierowanie projektami dostarczenia usług zgodnie z zapisami kontraktowymi
- Koordynacja, w ramach projektów, zasobów firmowych i dostawców
- Nadzór nad budżetem projektu
- Informowanie Klientów o postępie wdrożenia oraz konsultowanie zmian w realizacji projektów
Lojack S.A.
Kierownik Produktu
- Przygotowywanie strategii produktowej oraz zarządzanie cyklem życiowym produktów LoJack
- Zarządzanie 4 osobowym działem technicznym
Logo
Specjalista ds. usług lokalizacyjnych
Siemens Polska
- Rozwój usług lokalizacyjnych
- Przygotowanie specyfikacji i implementacja narzędzi do oceny jakości usług lokalizacyjnych oraz do przeprowadzenia procesu wdrażania nowych rozwiązań w działającej sieci
McKinsey & Company
Wsparcie techniczne projektu
- Konsultacje z zakresu struktury organizacyjnej firmy z sektora telekomunikacyjnego oraz zagadnień technicznych dotyczących sektora telekomunikacyjnego
T-Mobile Polska S.A.
Specjalista ds. Planowania Sieci Radiowej
- Analiza statystyk ruchu telekomunikacyjnego
- Rola lidera w części technicznej projektu IP-Access oraz przygotowanie procesu budowy dla produktu GSMoffice
- Asystowanie przy przygotowywaniu kontraktu z dostawcą sprzętu telekomunikacyjnego
- Administracja planistyczną bazą danych oraz adaptacja procesów w istniejących bazach danych zgodnie z wymogami dotyczącymi sieci UMTS
- Przeprowadzenie testów i ocena narzędzi do planowania sieci UMTS od różnych dostawców, współpraca z dostawcami narzędzi do planowania sieci UMTS oraz adaptacja warstw wysokościowych, ruchowych na potrzeby narzędzi do planowania sieci UMTS
- Uczestnictwo w przygotowaniu do przetargu na licencje dla operatorów sieci UMTS – część dotycząca sieci radiowej
- Przygotowanie i prognoza map interferencji dla usług opartych na technologiach GPRS i EDGE, połączone z ich analizą opartą na pomiarach i obliczeniach dla różnych schematów kodowania
 Krajowa i międzynarodowa koordynacja częstotliwości planowanych stacji – odpowiedzialny za kontakty z administracją publiczną
- Wymiarowanie i prognozowanie pojemności interfejsów A, Um i zasobów sieciowych oraz przygotowywanie map pokryciowych
- Przygotowanie wytycznych planistycznych dotyczących sprzętu radiowego Siemens, implementacja nowych modeli sprzętu radiowego Siemens w istniejącej, pracującej sieci
- Uczestnictwo w analizie dotyczącej budowy sieci w technologii Tetra

Edukacja

Logo
Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych, magisterskie
Politechnika Warszawska

Specjalizacje

Inżynieria
Telekomunikacja
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Marketing
Zarządzanie marketingiem

Grupy

Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.