Rafał Cuske

Specjalista ds. wsparcia sprzedaży Energii i Gazu (Analityk), Multimedia Polska S.A.
Kalisz, wielkopolskie

Umiejętności

Microsoft Office Microsoft Office 2007 SUS Tytan Visio Windows 7 PIRAMID

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Multimedia Polska S.A.
Specjalista d/s wsparcia sprzedaży energii i gazu (Analityk)
• Opracowanie i uruchomienie Platformy Lokalizacyjno-Informatycznej (PLICBD) w spółkach Multimedia Polska S.A. oraz Multimedia Polska Południe S.A.
• Raportowanie sprzedaży energii elektrycznej w firmie
• Opracowywanie analiz sprzedażowych
• Opracowywanie nowych rozwiązań systemowych (w systemach bilingowych CM - T6 oraz SUS) w oparciu o własne grafy UML
• Prowadzenie analiz i wycen dla klientów biznesowych
• Przeprowadzanie analiz zużyć energii oraz gazu oraz planowanie zakupu w/w mediów na kolejny okres fakturowy
• Analizowanie danych systemu bilingowego i na ich podstawie tworzenie raportów sprzedażowych, cyklicznych aktywacji/rezygnacji z umów
Multimedia Polska S.A.
Starszy Specjalista ds. Przenoszenia Numerów
• obsługa systemów pozwalających na migrację numerów pomiędzy operatorami telekomunikacyjnymi na rynku polskim
• opracowywanie oraz aktualizowanie procedur (dla BOK oraz Biznesu) dotyczących migracji numerów
• inicjowanie i wdrażanie projektów mających na celu podniesienie jakości pracy oraz rozszerzenia zakresu pracy komórki BNP i komórek współpracujących
• uczestnictwo w projektach biznesowych (jako ekspert biznesowy) dotyczących usprawnienia procesów workflow oraz udoskonalenia współpracy pomiędzy wieloma komórkami
w firmie
• uczestnictwo w projekcie Platformy Lokalizacyjno - Informatycznej Centralnej Bazy Danych UKE (PLI CBD) – wyznaczony jako przedstawiciel firmy do grupy roboczej działającej bezpośrednio pod UKE
• współpraca z komórkami biznesowymi, centralami, departamentem planowania sieci, komutacją, departamentem rozliczeń telefonicznych, prawnikami oraz lokalnymi biurami obsługujących klientów
Multimedia Polska S.A.
Główny Specjalista ds. obsługi klienta
• zarządzanie zespołem wprowadzającym dane do systemu CM
Multimedia Polska S.A.
Specjalista ds. obsługi klienta
• obsługa systemów CM oraz procesów edytujących konta klientów,
• odpowiedzialność za aktywacje/dezaktywacje/zmiany przepustowości usługi internetowej u klientów MM

Szkolenia i kursy

• Zawód wyuczony: Technik Informatyk (2 letnie studium w TEB Kalisz, zakończone z wyróżnieniem oraz zdobyciem tytułu technika )
• Certyfikat ECDL.
• Ukończony pierwszy rok w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu na kierunku Informatyka i Ekonometria.

Edukacja

Logo
Technik Informatyk, średnie
TEB
Logo
4, średnie
II LO im T.Kościuszki w Kaliszu

Specjalizacje

Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Administracja biurowa
Inne
Call Center
Zarządzanie Call Center
IT - Administracja
Zarządzanie usługami

Zainteresowania

• Sport - Piłka Nożna, Siatkówka
• Telekomunikacja

Inne

• Prawo jazdy kat.B