Rafał Cichy

Rafał Cichy

Młodszy Analityk ds. Testów
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Chordiant Microsoft Office Temenos T24 Certyfikat ISTQB Foundation Level Interactive Intelligence Jira, HP Quality Center T24 Globus Desktop

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
włoski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Analityk
Dobre miejsce ;)
Analiza biznesowa, testy.
Sektor finansowy
RAIFFESIEN BANK POLSKA S.A.
Młodszy Analityk ds. Testow
-planowanie oraz kontrola testów (treasury, call center, e-banking)
-testy manualne w obszarach bankowości ( treasury, ,lending, accounting, CRM, call center)
-zarządzanie zespołem testowym (projekty w obszarze treasury, CRM, call center)
- raportowanie oraz konfiguracja narzędzi do postępu testów (HP Quality Center)
-wczesna identyfikacja ryzyk projektowych (zgodnie z ISTQB)
-analiza i raportowanie błędów
-ścisła współpraca z analitykami, developerami, test managerami
- testy END to END-->UAT, regression / DryRun test
-koordynacja w zakresie zapewnienia środowisk testowych
Bank BNP Paribas
Młodszy specjalista ds. Testów
* Przygotowywanie scenariuszy oraz przypadków testowych na podstawie wymagań i specyfikacji projektu
* Ścisła współpraca z developerami oraz managerami projektów
* przeprowadzanie testów manualnych
* Rejestracja błędów, awarii, usterek i weryfikacja skuteczności wgrywanych poprawek
* Raportowanie wyników testów
* Udział w projektach z obszaru:
-Bankowości internetowej/mobilnej
-Call Center
-Bancassurance
-Alternatywnych kanałów sprzedaży produktów bankowych
Bank BNP Paribas
Specjalista ds. obsługi klienta
* Obsługa Klientów hipotecznych
* Rejestracja zgłoszeń klientów
* szkolenie pracowników
* tworzenie / opiniowane skryptów sprzedażowych

Od czerwca 2013, udział w projekcie fuzji RAIFFEISEN BANK POLSKA z POLBANK EFG oraz w testach połączonego Banku

* Testy produktowe
* Testy regresyjne
* Testy migracyjne
* Testy Business Readiness
* Testy Dress Rehearsal
Connectis
Test Analyst
Analiza w obszara crm, call center, ebanking
Mellon Poland Sp. z o.o.
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
Praca w zakresie obsługi klienta na rzecz EFG Eurobank Ergasias (później Polbank EFG)
Zakres:
*Obsługa back office,
*weryfikacja poprawności dokumentacji kredytowej,
*kompleksowa obsługa klienta w zakresie informacji, o produktach i usługach.

Szkolenia i kursy

ISTQB

Edukacja

Logo
profil usługowo - gospodarczy, średnie
Liceum profilowane w Warszawie, Zofii Jaroszewicz Ps. Kasi

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Bankowość inwestycyjna
Call Center
Zarządzanie Call Center
IT - Rozwój oprogramowania
Testowanie
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Zainteresowania

sport, teatr, kabaret/stand'UP

Organizacje

brak

Grupy

IT Professionals
IT Professionals
Zapraszamy do kontaktu specjalistów IT poszukujących pracy: www.rekruter.IT
IT – Praca dla osób z charakterem
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.