Rafał Cichy
Młodszy Analityk ds. Testów
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Chordiant
Microsoft Office
Temenos T24
Certyfikat ISTQB Foundation Level
Interactive Intelligence
Jira, HP Quality Center
T24 Globus Desktop
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Młodszy Analityk ds. Testow
-planowanie oraz kontrola testów (treasury, call center, e-banking)
-testy manualne w obszarach bankowości ( treasury, ,lending, accounting, CRM, call center)
-zarządzanie zespołem testowym (projekty w obszarze treasury, CRM, call center)
- raportowanie oraz konfiguracja narzędzi do postępu testów (HP Quality Center)
-wczesna identyfikacja ryzyk projektowych (zgodnie z ISTQB)
-analiza i raportowanie błędów
-ścisła współpraca z analitykami, developerami, test managerami
- testy END to END-->UAT, regression / DryRun test
-koordynacja w zakresie zapewnienia środowisk testowych
-testy manualne w obszarach bankowości ( treasury, ,lending, accounting, CRM, call center)
-zarządzanie zespołem testowym (projekty w obszarze treasury, CRM, call center)
- raportowanie oraz konfiguracja narzędzi do postępu testów (HP Quality Center)
-wczesna identyfikacja ryzyk projektowych (zgodnie z ISTQB)
-analiza i raportowanie błędów
-ścisła współpraca z analitykami, developerami, test managerami
- testy END to END-->UAT, regression / DryRun test
-koordynacja w zakresie zapewnienia środowisk testowych
Młodszy specjalista ds. Testów
* Przygotowywanie scenariuszy oraz przypadków testowych na podstawie wymagań i specyfikacji projektu
* Ścisła współpraca z developerami oraz managerami projektów
* przeprowadzanie testów manualnych
* Rejestracja błędów, awarii, usterek i weryfikacja skuteczności wgrywanych poprawek
* Raportowanie wyników testów
* Udział w projektach z obszaru:
-Bankowości internetowej/mobilnej
-Call Center
-Bancassurance
-Alternatywnych kanałów sprzedaży produktów bankowych
* Ścisła współpraca z developerami oraz managerami projektów
* przeprowadzanie testów manualnych
* Rejestracja błędów, awarii, usterek i weryfikacja skuteczności wgrywanych poprawek
* Raportowanie wyników testów
* Udział w projektach z obszaru:
-Bankowości internetowej/mobilnej
-Call Center
-Bancassurance
-Alternatywnych kanałów sprzedaży produktów bankowych
Specjalista ds. obsługi klienta
* Obsługa Klientów hipotecznych
* Rejestracja zgłoszeń klientów
* szkolenie pracowników
* tworzenie / opiniowane skryptów sprzedażowych
Od czerwca 2013, udział w projekcie fuzji RAIFFEISEN BANK POLSKA z POLBANK EFG oraz w testach połączonego Banku
* Testy produktowe
* Testy regresyjne
* Testy migracyjne
* Testy Business Readiness
* Testy Dress Rehearsal
* Rejestracja zgłoszeń klientów
* szkolenie pracowników
* tworzenie / opiniowane skryptów sprzedażowych
Od czerwca 2013, udział w projekcie fuzji RAIFFEISEN BANK POLSKA z POLBANK EFG oraz w testach połączonego Banku
* Testy produktowe
* Testy regresyjne
* Testy migracyjne
* Testy Business Readiness
* Testy Dress Rehearsal
Szkolenia i kursy
ISTQB
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Bankowość inwestycyjna
Call Center
Zarządzanie Call Center
IT - Rozwój oprogramowania
Testowanie
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
sport, teatr, kabaret/stand'UP
Organizacje
brak
Grupy
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.