Wypowiedzi
-
szukam kierownika dzialu medycznego: http://www.pracuj.pl/praca/kierownik-dzialu-medycznego...
- 3.01.2013, 22:02
Pokaż wszystkie 2 komentarze -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ZHP
-
Konferencja Zintegrowane Kampanie Marketingu Farmaceutycznego http://konferencje.ubmmedica.pl/
- 11.03.2011, 08:53
-
Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszamy na pierwszą konferencję z cyklu "Zintegrowane Kampanie Marketingu Farmaceutycznego". Spotkanie to, jest niepowtarzalną okazją do wysłuchania wysoko cenionych praktyków, poszerzenia horyzontów, zdobycia i konfrontacji wiedzy na temat nowych narzędzi marketingowych. Konferencja odbędzie się 7.04.2011 (czwartek) w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza, położonym w centrum biznesowym Warszawy, na Mokotowie przy ul. Postępu 17 a.
PROGRAM KONFERENCJI
09.30 - 10.00 Rejestracja uczestników, poranna kawa
10.00 - 10.45 Maciej Trybulec, Sanofi-Aventis
Jak reorganizować dział marketingu by skutecznie wspierał działania e-marketingowe ?
11.00 - 11.45 Paula Brown, UBM Medica UK - CASE STUDY
Farmaceutyczne kampanie zintegrowane na rynku dojrzałym.
12.15 - 13.00 Dr Edyta Figurny-Puchalska, Onet.pl + Rafał Bednarczyk, UBM Medica Polska
Direct to patient w promocji Rx - prezentacja praktycznego rozwiązania.
13.10 - 13.40 Lunch
13.40 - 14.25 Mariusz Borkowski, ADAMED
Narzędzia CRM maksymalizujące skuteczność kampanii marketingowych on-line.
14.40 - 15.25 Esculap BTL
Closed Loop Marketing a marketing farmaceutyczny w Polsce.
15.40 - 16.25 Rafał Bednarczyk, UBM Medica Polska.
Tradycyjne rozwiązania marketingu farmaceutycznego połączone z nowymi narzędziami interaktywnymi. Moda czy konieczność?
16.40 - 17.10 Wojciech Kulbiński, Asseco Poland
Lekarz zarządzający gabinetem poprzez system komputerowy a marketing farmaceutyczny.
więcej można się dowiedzieć tu: http://konferencje.ubmmedica.pl/Rafał Bednarczyk edytował(a) ten post dnia 10.03.11 o godzinie 23:20 -
Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszamy na pierwszą konferencję z cyklu "Zintegrowane Kampanie Marketingu Farmaceutycznego". Spotkanie to, jest niepowtarzalną okazją do wysłuchania wysoko cenionych praktyków, poszerzenia horyzontów, zdobycia i konfrontacji wiedzy na temat nowych narzędzi marketingowych. Konferencja odbędzie się 7.04.2011 (czwartek) w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza, położonym w centrum biznesowym Warszawy, na Mokotowie przy ul. Postępu 17 a.
PROGRAM KONFERENCJI
09.30 - 10.00 Rejestracja uczestników, poranna kawa
10.00 - 10.45 Maciej Trybulec, Sanofi-Aventis
Jak reorganizować dział marketingu by skutecznie wspierał działania e-marketingowe ?
11.00 - 11.45 Paula Brown, UBM Medica UK - CASE STUDY
Farmaceutyczne kampanie zintegrowane na rynku dojrzałym.
12.15 - 13.00 Dr Edyta Figurny-Puchalska, Onet.pl + Rafał Bednarczyk, UBM Medica Polska
Direct to patient w promocji Rx - prezentacja praktycznego rozwiązania.
13.10 - 13.40 Lunch
13.40 - 14.25 Mariusz Borkowski, ADAMED
Narzędzia CRM maksymalizujące skuteczność kampanii marketingowych on-line.
14.40 - 15.25 Esculap BTL
Closed Loop Marketing a marketing farmaceutyczny w Polsce.
15.40 - 16.25 Rafał Bednarczyk, UBM Medica Polska.
Tradycyjne rozwiązania marketingu farmaceutycznego połączone z nowymi narzędziami interaktywnymi. Moda czy konieczność?
16.40 - 17.10 Wojciech Kulbiński, Asseco Poland
Lekarz zarządzający gabinetem poprzez system komputerowy a marketing farmaceutyczny.
więcej można się dowiedzieć tu: http://konferencje.ubmmedica.pl/ -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Rynek Farmaceutyczny
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Good Communication Practice in Health Care And Pharmaceutical Industry
-
Witam wszystkich,
zaciekawila mnie wypowiedz Janka:Jan P.:
kolega w jakimś złym humorze dziś.
Nie byłem ani na jednym ani na drugim.
Nie sądze że można to oceniać. Inny zasięg imprezy, nieco inne profile organizacji i cele. Można porównać chyba tylko liczebność, ale nie wiem jak to wypada.
przeciez obie imprezy mialy rok temu wspolny apel wiec ocenic liczebnosc bylo dosc latwo. A skoro mialy wspolny apel, na ktorym sumowano oba rajdy, wreczano nagrody i opowiadano o rajdach w narracji to chyba cele musialby byc przynajmniej podobne...
Zreszta chyba srodowiska organizujace oba rajdy czyli hufiec ZHP Warszawa-Mokotow i Mokotowskie Srodowisko ZHR chyba przy wsparciu choragwi sa dosc podobne do siebie.
Natomiast pewnie mozna ciekawie porownywac formy przygotowania rajdow, formy pracy z kadra, zadania przedrajdowe, towarzyszace konferencje instruktorskie itp.
W 2005 roku Marabut i ja probowalismy zrobic gre instruktorska podczas Arsenalu i wyszly bardzo ciekawe roznice sposobow pracy w obu srodowiskach. Ale nie mialy one wiele wspolnego z metodyka.
Mysle, ze to jest ciekawy temat do dyskusji tymbardziej, ze wlasciwie za kazdym razem na Arsenale pojawiaja sie jakies srodowiska ZHR.
pozdrawiam wszystkich
Rafal
(byly namiestnik meski KH ZHP Warszawa-Mokotow) -
Witam wszystkich,
z zainteresowaniem przeczytalem wymiane zdan o weryfikacji lekarzy:
Łukasz Pawlak:
Niewykonalne.
Jeżeli ktoś będzie się chciał do Was dostać, to i tak to zrobi.
Kwestia czasu.
Argumentu z NK nie skomentuję :)
Wejdź proszę w mój profil na NK i sprawdź, ile mam lat...
Weryfikacja po Waszemu, to taka troszkę mrówcza robota,
ale liczy się zapał i pomysł.
Zobaczymy czy nasza weryfikacja to mrowczy pomysl. Wyjdzie w "praniu" :) Na dzien dzisiejszy to dla nas
najbezpieczniejszy sposob i bedziemy sie tego trzymac. Za wszelka cene bedziemy starali sie chronic naszych uzytkownikow.
ja akurat reprezentuje CMP Medica Poland czyli wydawce systemu Pharmindex i internetowej bazu lekow pharmindex.pl wiec w zwiazku z tym mamy baze lekarzy - subskrybentow wydan ksiazkowych i elektronicznych oraz uzytkownikow internetowej bazy. Lacznie mamy dosc pokazny zbior ponad 100 tys subskrybentow i uzytkownikow.
W naszym wypadku zdecydowana wiekszosc jest zweryfikowana przez samych lekarzy, ktorzy przychodza do nas po nasze bazy lekow. Natomiast niedawno (pod koniec wrzesnia 2008) dokonalismy powaznej zmiany sposobu rejestrowania uzytkownikow internetowej bazy lekow. Oczywiscie w przypadku lekarzy trzeba podawac PWZ i oczywiscie my je sprawdzamy jak chyba juz wiekszosc portali na rynku, ale musze zdecydowanie stwierdzic, ze nic nie zastapi bezposredniego kontaktu z lekarzem i zweryfikowania podanych przez internet danych bo na biezaco mamy mnostwo przykladow przepisywania PWZ i danych osobowych lekarza z recept i innych ogolnie dostepnych zrodel i dopiero kontakt bezposredni z zarejestrowana osoba pozwala na eliminacje oszustwa.
Niestety - taki kontakt bezposredni jest piekielnie drogi i trzeba w tym celu utrzymywac kilkuosobowy dzial kontaktu z uzytkownikami,
ktory dziennie weryfikuje w ten sposob (przynajmniej u nas) okolo 100 osob dziennie.
Tymbardziej ciekawi mnie pomysl naszych kolegow na model biznesowy obu opisanych wyzej portali bo jesli rzeczywiscie chce sie dbac o werfikacje bazy lekarzy to po prostu trzeba w to zainwestowac duze pieniadze.
pozdrawiam
R. Bednarczyk -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ZHP
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ZHP
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ZHP
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ZHP
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Rynek Farmaceutyczny
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Rynek Farmaceutyczny