Doświadczenie zawodowe
Starszy sprzedawca w HFB 3.
1. Maksymalizacja sprzedaży i zysku poprzez wdrażanie konceptu IKEA.
2. Zarządzanie asortymentem i komercyjne odzwierciedlenie priorytetów, wizerunku niskich cen i unikalności oferty IKEA.
3. Utrzymanie działu w kondycji "jak nowy".
4. Tworzenie działowego Action Planu w oparciu o Business Plan sklepu z uwzględnieniem możliwości rynku lokalnego.
5. Wykorzystanie logistyki wewnątrz-sklepowej w pracy działu zgodnie z zasadami inwentaryzacji towaru.
6. Aktywy udział w pracy Commercial Team'u.
7. Odpowiedzialność za budżet kosztowy i sprzedażowy HFB 3.
2. Zarządzanie asortymentem i komercyjne odzwierciedlenie priorytetów, wizerunku niskich cen i unikalności oferty IKEA.
3. Utrzymanie działu w kondycji "jak nowy".
4. Tworzenie działowego Action Planu w oparciu o Business Plan sklepu z uwzględnieniem możliwości rynku lokalnego.
5. Wykorzystanie logistyki wewnątrz-sklepowej w pracy działu zgodnie z zasadami inwentaryzacji towaru.
6. Aktywy udział w pracy Commercial Team'u.
7. Odpowiedzialność za budżet kosztowy i sprzedażowy HFB 3.
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Wyposażenie domu i biura
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.