Umiejętności
Zarządzanie kluczowymi klientami
Ocena wyników pracownika
Rozwój osobisty
Zarządzanie Sprzedażą
MS Office
Zarządzanie zespołem
Coaching Zespołów
Coaching sprzedażowy
Coaching i motywacja
Analiza danych i wyciąganie konstruktywnych wniosków
Planowanie strategi marketingowej i handlowej
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Kierownik Sprzedaży
• realizacja regionalnych (zespołowych i indywidualnych) planów sprzedażowych;
• zarządzanie zespołem przedstawicieli medycznych/farmaceutycznych (woj. wielkopolskie, dolnośląskie, lubuskie, łódzkie, zachodniopomorskie);
• sukcesy w budowaniu efektywnych zespołów sprzedażowych. osiągających najlepsze wyniki i realizujące plany sprzedażowe;
• rozwój zespołu po przez coaching (rozwój umiejętności przedstawicieli w osiąganiu sukcesów), inspirowanie (w poszukiwaniu nowych, efektywnych rozwiązań, twórczego myślenia) i motywowanie (tworzenie zgranego i silnego zespołu zaangażowanego i odpowiedzialności za realizację zadań, dbanie o atmosferę sprzyjającą efektywnej pracy i osiąganiu sukcesów);
• przeprowadzanie ocen półrocznych i rocznych przedstawicieli;
• przeprowadzanie procesu rekrutacji przedstawicieli (assessment center);
• kontrolowanie i analizowanie wyników sprzedażowych;
• analiza danych rynkowych;
• efektywne zarządzanie i współpraca z kanałem hurtowym, sieciowym, detalicznym oraz grup zakupowych w zakresie zakupów, sprzedaży oraz budowania dystrybucji leków (RX, OTC), suplementów diety i wyrobów medycznych;
• budowanie długotrwałych relacji z klientem (kadra zarządzająca, kupcy, koordynatorzy, pracownicy działu promocji, marketingu, PR);
• kwartalne/pół roczne planowanie aktywności, wydatków, warunków handlowych i budżetu dla klientów w poszczególnych kanałach dla poszczególnych kategorii produktowych;
• planowanie strategii i skuteczność przy wprowadzaniu na rynek nowych produktów, tworzenie i wdrażanie akcji promocyjnych;
• raportowanie wyników sprzedażowych i działań promocyjnych do kierownika działu;
• monitorowanie trendów i tendencji rynkowych oraz aktywności promocyjnych konkurencji;
• organizowanie spotkań i eventów dla farmaceutów;
Dodatkowo obowiązki KAM.
• zarządzanie zespołem przedstawicieli medycznych/farmaceutycznych (woj. wielkopolskie, dolnośląskie, lubuskie, łódzkie, zachodniopomorskie);
• sukcesy w budowaniu efektywnych zespołów sprzedażowych. osiągających najlepsze wyniki i realizujące plany sprzedażowe;
• rozwój zespołu po przez coaching (rozwój umiejętności przedstawicieli w osiąganiu sukcesów), inspirowanie (w poszukiwaniu nowych, efektywnych rozwiązań, twórczego myślenia) i motywowanie (tworzenie zgranego i silnego zespołu zaangażowanego i odpowiedzialności za realizację zadań, dbanie o atmosferę sprzyjającą efektywnej pracy i osiąganiu sukcesów);
• przeprowadzanie ocen półrocznych i rocznych przedstawicieli;
• przeprowadzanie procesu rekrutacji przedstawicieli (assessment center);
• kontrolowanie i analizowanie wyników sprzedażowych;
• analiza danych rynkowych;
• efektywne zarządzanie i współpraca z kanałem hurtowym, sieciowym, detalicznym oraz grup zakupowych w zakresie zakupów, sprzedaży oraz budowania dystrybucji leków (RX, OTC), suplementów diety i wyrobów medycznych;
• budowanie długotrwałych relacji z klientem (kadra zarządzająca, kupcy, koordynatorzy, pracownicy działu promocji, marketingu, PR);
• kwartalne/pół roczne planowanie aktywności, wydatków, warunków handlowych i budżetu dla klientów w poszczególnych kanałach dla poszczególnych kategorii produktowych;
• planowanie strategii i skuteczność przy wprowadzaniu na rynek nowych produktów, tworzenie i wdrażanie akcji promocyjnych;
• raportowanie wyników sprzedażowych i działań promocyjnych do kierownika działu;
• monitorowanie trendów i tendencji rynkowych oraz aktywności promocyjnych konkurencji;
• organizowanie spotkań i eventów dla farmaceutów;
Dodatkowo obowiązki KAM.
Starszy Przedstawiciel Medyczny
• Obsługa sieci aptek, grup zakupowych oraz aptek indywidualnych pod względem sprzedaży oraz promocji naukowej produktów firmy;
• Budowanie dystrybucji leków (RX,OTC), suplementów diety i wyrobów medycznych;
• Aktywne pozyskiwanie klientów i współpraca z dotychczasowymi klientami, dbałość o utrzymanie dobrych relacji;
• Współpraca z hurtowniami farmaceutycznymi;
• Wprowadzanie na rynek nowych produktów firmy, wdrażanie akcji promocyjnych;
• Organizowanie spotkań i prezentacji dla farmaceutów;
• Szkolenie nowych pracowników w zakresie sprzedaży - wprowadzanie do środowiska pracy;
• Budowanie dystrybucji leków (RX,OTC), suplementów diety i wyrobów medycznych;
• Aktywne pozyskiwanie klientów i współpraca z dotychczasowymi klientami, dbałość o utrzymanie dobrych relacji;
• Współpraca z hurtowniami farmaceutycznymi;
• Wprowadzanie na rynek nowych produktów firmy, wdrażanie akcji promocyjnych;
• Organizowanie spotkań i prezentacji dla farmaceutów;
• Szkolenie nowych pracowników w zakresie sprzedaży - wprowadzanie do środowiska pracy;
Szkolenia i kursy
Insights Discovery;
Zarządzenie zasobami ludzkimi; Przywództwo;
Inteligencja emocjonalna; Motywowanie i coaching pracowników;
Zarządzenie przez cele;
Ocena pracy – udzielanie informacji zwrotnej;
Zarządzenie stresem i emocjami; Sztuka prezentacji i prowadzenia zebrań,
Trening asertywności i twórcze rozwiązywanie konfliktów; Rekrutacja i selekcja;
Ocena sytuacji sprzedażowej w oparciu o dane sprzedażowe (między innymi IMS, Pharma Expert, FarmaProm);
Sztuka prezentacji handlowych;
Negocjacje handlowe.
i wiele innych.
Zarządzenie zasobami ludzkimi; Przywództwo;
Inteligencja emocjonalna; Motywowanie i coaching pracowników;
Zarządzenie przez cele;
Ocena pracy – udzielanie informacji zwrotnej;
Zarządzenie stresem i emocjami; Sztuka prezentacji i prowadzenia zebrań,
Trening asertywności i twórcze rozwiązywanie konfliktów; Rekrutacja i selekcja;
Ocena sytuacji sprzedażowej w oparciu o dane sprzedażowe (między innymi IMS, Pharma Expert, FarmaProm);
Sztuka prezentacji handlowych;
Negocjacje handlowe.
i wiele innych.
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Inne
e-mail: barszcz.rafal@gmail.com
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Negocjacje
Negocjacje we wszystkich dziedzinach życia, wpływanie na innych ludzi, dyskusje dotyczące technik, ostatnio wydanych książek, spotkania
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.