Umiejętności
Analiza
Customer Experience Analysis
ISO 27001
Zarządzanie problemami
Zarządzanie usługami
SS7
Zarządzanie zespołem
ISO 9001
SLA & KPIs
GSM/UMTS/LTE technologies
SLA management
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Zarządzania Kontraktami
- Uczestnictwo w Start-Up firmy NetWorks! w zakresie zdefiniowania i ustalenia poziomów usług (SLA) świadczonych dla T-Mobile i Orange.
- Wdrożenie procesu Zarządzania E2E Jakością Usług Sieciowych w NetWorks!
- Uruchomienie procesow raportowania realizacji SLA z obszarów RAN i Operations
- Negocjacje poziomów KPI z dostawcami technologii RAN Nokia (NSN) i HUAWEI w projekcie wspłdzielenia sieci RAN.
- Koordynacja zakonczonego sukcesem procesu akceptacji jakościowej współdzielonej sieci RAN GSM/UMTS w oparciu wysokie wymagania jakościowe określone przez Orange i T-Mobile, obejmujące m.in. poziomy KPI, skragi klientów, kompletność danych i jakości potwierdzonej pomiarami w polu (Drive Testy).
- Raportowanie Zarządcze
- Reprezentowanie Networks! na spotkaniach z Orange i T-Mobile
- Przygotowanie procesów SLA do certyfikacji ISO 9001, 14001, 27001
- Wdrożenie procesu Zarządzania E2E Jakością Usług Sieciowych w NetWorks!
- Uruchomienie procesow raportowania realizacji SLA z obszarów RAN i Operations
- Negocjacje poziomów KPI z dostawcami technologii RAN Nokia (NSN) i HUAWEI w projekcie wspłdzielenia sieci RAN.
- Koordynacja zakonczonego sukcesem procesu akceptacji jakościowej współdzielonej sieci RAN GSM/UMTS w oparciu wysokie wymagania jakościowe określone przez Orange i T-Mobile, obejmujące m.in. poziomy KPI, skragi klientów, kompletność danych i jakości potwierdzonej pomiarami w polu (Drive Testy).
- Raportowanie Zarządcze
- Reprezentowanie Networks! na spotkaniach z Orange i T-Mobile
- Przygotowanie procesów SLA do certyfikacji ISO 9001, 14001, 27001
Ekspert ds. Zarządzania Usługami Transmisji Danych
14 lat doświadczenia w departamentach Planowania i Rozbudowy Sieci, Strategicznego Planowania Sieci oraz Utrzymania Sieci T-Mobile (wcześniej Era).
Ekspert ds. Zarządzania Usługami Transmisji Danych I.2009
o Customer Experience Management from technical perspective
o Improvements in Customer Services Ticket Processing process using passive monitoring tools.
Decrease of customer processing calls.
o Mass and Business products implementation coordination in
Operations
Kierownik zespołu ds. Zarządzania Jakością Serwisów
w Departamencie Operacyjnym VII.2003
o Active (MonitorMaster, FireHunter) and Passive Voice (CEM) and Data Services Measurement (Adlex’s Service Check inc. DSL) systems implementation and management including Drive Tests.
o B2B Services KPI Monitoring based on CDR and PM counters, B2B SLA negotiations
o End to End Network Level KPI Services Management
o Up to 6 million PLN budget management (Measurement Tools)
Kierownik Sekcji Kontroli Jakości
w Departamencie Strategicznego Planowania i Rozbudowy Sieci XI.1999
o RAN Network KPI PM and DT monitoring, reporting, Regional SLA KPI management
o CORE and Transmission Network KPIs reporting
Specjalista ds. Planowania Sieci Radiowej IX.1997
o Drive Tests analysis, and tickets processing
o Drive Tests System development and campaign coordination responsibility
Ekspert ds. Zarządzania Usługami Transmisji Danych I.2009
o Customer Experience Management from technical perspective
o Improvements in Customer Services Ticket Processing process using passive monitoring tools.
Decrease of customer processing calls.
o Mass and Business products implementation coordination in
Operations
Kierownik zespołu ds. Zarządzania Jakością Serwisów
w Departamencie Operacyjnym VII.2003
o Active (MonitorMaster, FireHunter) and Passive Voice (CEM) and Data Services Measurement (Adlex’s Service Check inc. DSL) systems implementation and management including Drive Tests.
o B2B Services KPI Monitoring based on CDR and PM counters, B2B SLA negotiations
o End to End Network Level KPI Services Management
o Up to 6 million PLN budget management (Measurement Tools)
Kierownik Sekcji Kontroli Jakości
w Departamencie Strategicznego Planowania i Rozbudowy Sieci XI.1999
o RAN Network KPI PM and DT monitoring, reporting, Regional SLA KPI management
o CORE and Transmission Network KPIs reporting
Specjalista ds. Planowania Sieci Radiowej IX.1997
o Drive Tests analysis, and tickets processing
o Drive Tests System development and campaign coordination responsibility
Szkolenia i kursy
Wybrane Szkolenia
Six-Sigma Green Belt - T-Mobile
Zarządzanie Zespołem - T-Mobile
Sztuka Prezentacji - T-Moblie
Etyka Biznesu - The Protocol School of Poland
Sztuka Negocjacji - T-Mobile
Technologia LTE - Leliwa
Finanse dla Niefinansistów
ISO 9001 - T-Mobile
Performance Management Counters - Siemens
Qvoice - ASCOM
Protocols and Procedures - APIS
Radio Network Tuning – Ericsson
GSM Advanced Cell Planning & Optimization – APIS
Six-Sigma Green Belt - T-Mobile
Zarządzanie Zespołem - T-Mobile
Sztuka Prezentacji - T-Moblie
Etyka Biznesu - The Protocol School of Poland
Sztuka Negocjacji - T-Mobile
Technologia LTE - Leliwa
Finanse dla Niefinansistów
ISO 9001 - T-Mobile
Performance Management Counters - Siemens
Qvoice - ASCOM
Protocols and Procedures - APIS
Radio Network Tuning – Ericsson
GSM Advanced Cell Planning & Optimization – APIS
Edukacja
Specjalizacje
Inżynieria
Telekomunikacja
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zainteresowania
motocykle, S-F, RC
Inne
Prawo Jazdy kat. AB
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.