Radosław Wiśniewski

Logistyk
Henryszew, mazowieckie

Umiejętności

Budżety Negocjacje kontraktu CRM FMCG rozwój klientów Zarządzanie Negocjacje Administracja biura zarządzanie operacyjne usprawnianie procesów Project Management Strategic Negotiations Zarządzanie magazynem Magazynowanie 3PL Transport Obsługa klienta

Języki

angielski
dobry
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

FIEGE Sp. z o.o.
Distribution Center Manager
Logo
Manager Logistyki Kontraktowej
Fresh Logistics Polska Sp z oo
Logo
Właściciel
Własna działaność
Transport Krajowy & Międzynarodowy
FM Logistic
Dyrektor ds Obsługi Kluczowych Klientów
Pozyskiwanie oraz ciągły rozwój współpracy z Kluczowymi Klientami firmy
Przygotowywanie ofert oraz prowadzenie przetargów ,
Prowadzenie negocjacji handlowych; negocjacje umów oraz warunków operacyjnych
Budowanie relacji oraz ścisła współpraca z Kluczowymi Klientami firmy
Opracowywanie krótko i długo okresowych planów oraz strategii współpracy
Zarządzanie budżetem oraz wskaźnikami operacyjnymi
Prowadzenie projektów optymalizacyjnych oraz tzw „ uruchomienia współpracy z Klientem”
Współodpowiedzialność za wyniki finansowe oraz jakościowe prowadzonych operacji
Dbałość o właściwą realizację założeń kontraktowych i poziom usług
Zarządzanie oraz tworzenie narzędzi wspomagających CRM
Zarządzanie zespołem Kierowników ds Obsługi Klienta
Ścisła współpraca z działami operacyjnymi firmy , działem handlowym, marketingu, rozwoju operacji
FM Polska
Dyrektor Magazynu
Zarządzanie operacjami w magazynach dystrybucyjnych o łącznej powierzchni 100 tys m2 i pojemności 80 tys miejsc paletowych oraz zespołem pracowników od 150 do 300 osób.
Zarządzanie przepływami towarowymi w liczbie od 2 tys do 5 tys palet dziennie.
Zarządzanie zespołem Kierowników Operacyjnych oraz Kierowników Administracji
Odpowiedzialność za tworzenie oraz realizację założeń budżetowych, wyniki finansowe i jakościowe zarządzanej jednostki.
Tworzenie strategi oraz planów biznesowych podległej jednostki organizacyjnej
Współtworzenie polityki personalnej w obszarach wynagrodzeń oraz premiowania
Odpowiedzialność za ciągłe usprawnianie oraz wdrażanie nowych narzędzi pracy
Aktywna współpraca z oddziałami firmy na terenie Polski i Europy
FM Logistic
Kierownik Obsługi Klienta
Zarządzanie operacjami magazynowo–administracyjnymi dedykowanymi dla Klienta lub grupy Klientów.
Zarządzanie zespołem pracowników , Szefów Ekip oraz Kierowników Administracji
Odpowiedzialność za realizację założeń budżetowych oraz osiągane wyniki jakościowe
Organizowanie cyklicznych spotkań operacyjnych oraz raportowanie ustaleń
Odpowiedzialność za kontakt z Klientem na poziomie operacyjnym.
FM Logistic
Inspektor ds Celnych
Prowadzenie oraz nadzór nad dokumentacją Składu Celnego
Nadzór nad zgodnością operacji z przepisami prawa Celnego prowadzonych w składzie celnym o pojemności 20 tys. miejsc paletowych
Reprezentowanie Klientów oraz FM przed organami kontroli z Urzędu Celnego
Odpowiedzialność za współpracę z Agencjami Celnymi oraz Urzędem Celnym

Edukacja

Logo
Logistyka i Zarządzanie Łańcuchem Dostaw, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Nauczycielski, magisterskie
Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku

Specjalizacje

Łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw

Zainteresowania

Motocykle
Sport
Film
Literatura

Grupy

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.